Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zal voor ons ook wel rond het middaguur worden.
Tis..t werdt mij gevraagd…aangezien de injectie wagens allemaal met elec pomp zijn, leek het mij al onwaarschijnlijk dat het zou kunnen….nu weet ik het dus zeker :thumb :thumb
neem de mijne “puur natuur” mee :P
heb n hekel aan auto wassen :Den dan morgenvroeg maar eens kijken hoe GT/E-tje erbij staat :D
mogelijk moet daar nog wel even de spuit over… ivm gele stoftroep.. :swearhaha. mooi vlotte reactie :D
heb nog nooit gemeten hoeveel een mech. pomp doet.
duidelijk zo. en bedankt.
doe maar snel slotje op, voordat het hier uit de hand loopt. whaha
gisteravond hier voor de deur,
Gele C dett, Sedan 2 drs :D
nou ja, geel… uh, n groen spatbord,
menig lasplekjes
geel van boven, en zwart van onder.inmiddels geheel zwart:P
mogelijk bekende van hier?
is vrijdag gehaald in oude pekelaaaa@Carina_1984 wrote:
Ik ben alleen 1 v/d weinige vrouwen tussen alle mannen :D
:hmmz ik zie het probleem niet,
naar wat ik begrepen heb zijn er meerdere dames aanwezig,
dus een simpele conclusie is snel gemaakt :DTot morgen ;)
m.vr.gr
Hans :Pidd.. weinig tuningsbedrijven die niets kunnen zonder computer :D
maargoed, eens wat proberen:
wagen zakt inelkaar bij het vragen van vermogen,
met andere woorden,
stationair draaid de motor naar wens, geef je bij stilstand gas,
dan vliegen de toeren omhoog, en is er niks op of aan te merken.wanneer je vervolgens weg wilt rijden met je wagen, houd deze ineens enorm in,
en kan mogelijk beginnen te stotteren, tot bijna afslaan toe.als dit bovenstaande ongeveer beschrijft wat jij bedoeld,
zou je mogelijk het ontstekingstijdstip eens nader kunnen bekijken.
bij voorkeur afstellen met stroboscooplamp. aan de hand van de krukaspoelie.verder heb ik hier nog een andere optie:
neem maar eens contact op met mantaparts.nl
deze persoon kan je mogelijk wel verder helpen.
als regio vertegenwoordiger van de MANTA club
(mogelijk ben je zelf geen lid, maar ik zie het probleem niet om je dan alsnog verder te helpen)
vragen kan geen kwaad… denk ik :Dje mag hier ook wel heen komen, maar zit ik aan de andere kant van het ijselmeer..
tegen de duitse grens :Dsucces
t gaat toch niet om het ” kennen ” ?
das de grap nou net, je kent mekaar niet, maar hoopt er toch wat leuks van te maken
met elkaar :Dm.a.w.. dit beloofd wat :D
vreemde kraak zit er in dat blok ja.
kan mogelijk te veel speling op ketting zijn..
of een verschrikkelijk heeel erg ral lager van de waterpomp? of dynamo of stuurpomp?gooi de snaar er maar eens af. en laat m dan even lopen, kijken wat hij dan doet
24 mei 2013 om 16:26 In reactie op: Yes we got him! Monza Keinath KC5 (foto-update 8-9-2013) #18141922:shock: allememagies !
wat een verhaal joh, :worsen wat een ontzettend mooie auto !
veel plezier met deze bolide !
:thumb
2.0 heeft alles gelijk zitten, 2.0s 2.0n en 2.0E maar zo gauw je 2.2 of 2.4 en 2.0 door elkaar gooit…
tja.. dan wordt het “knooien” LE is anders een prima systeempje hoorheb nu zelf een klusje hier, waar men het graag wil dat ik het zo doe..
en heb ze dat afgeraden. het kan wel,
heb het wel eens gedaan met een 2.0 ( 4 cilinder)
ook wel eens bij anderen gezien.maar ben er absoluut geen voorstander van.
het blijft “knooiwerk”.@FnF_racer wrote:
heb er ook een Facebook evenement van gemaakt:
https://www.facebook.com/events/292054390931816/” onclick=”window.open(this.href);return false;
is niet openbaar, dus kan alleen op uitnodiging. ;)
maar dan staat het op Facebook ook gelijk in je agenda. ;):hmmz niet in mijn agenda
en soepkiepe… ie hebt dr een goed punt met kerel ! :thumbup
al geinformeerd bij de dealer?
heb je een opel of GM nr?
http://www.opel-classicparts.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
tenzij je de gaatjes in je inlaatbuis verboord, en de oude dichtmaakt.
t spul terugmonteren met pakking van een S motor. en draaien maar :Djuist, gewoon knap eind laten zakken dat ding :P
dat is wel heeel erg stuk.
nergens een knik in de leiding oid.
20 mei 2013 om 08:24 In reactie op: ook weer aan de manta[de eerste nieuwe spulletjes zijn er] #18144991ook enkel door het belastingvoordeel :???: , johan :P
nooit geweten dat het hier de zelfde lagers betrof :P
corsa a vs manta b :D
bie Kronemeyer zit je wel goed (mocht je die bedoelen ;) )
succes in iedergeval.nee man… die wielen das wel geinig zo.. enkel wat bredere bandjes :P
maar verder… NAIS ride :D19 mei 2013 om 16:23 In reactie op: ook weer aan de manta[de eerste nieuwe spulletjes zijn er] #18144986fluks heeft vast nog wel een hoekje…waar wat leuks ligt te wachten op montage…
en die paar knaak belasting… shit happens19 mei 2013 om 12:33 In reactie op: ook weer aan de manta[de eerste nieuwe spulletjes zijn er] #18144983kiek an, nette wagen zo te zien.
dat jalouzie…. :wors :wors :wors :wors
maar de Manta B velgen… dat maakt m af :P
:thumb
Goed punt Eddy ! :thumb
@OscaR-16v wrote:
Ik zet mijzelf dan ook maar weer ff op het lijstje. zou in eerste instantie niet komen, was er aardig zat van hoe het allemaal liep.
Soepkiepe laat nu zien dat er in een korte tijd toch echt wel wat te regelen valt. dat kan ik wel waarderen :thumb
vandaar ook mijn aanwezigheid
-
AuteurBerichten