Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
net zoiets als een stuk van de pook afslijpen… wordt je schakelweg ook korter van,
en goedkoper.wil alleen niet zo 1 2 3 met een bak waar je de achteruit moet inknijpen :angel
hey obelix..die rode waar je was wezen kijkn in elim (of buurt van) is die toch inmiddels verkocht??
zie de laaste tijd in hardenberg wel eens zo`n ding richting dedemsvaart/slagharen knallen..
heb zelf goede ervaringen met opel4ever.nl
hey mark, heb je de bumpers al? had je nog een mail gestuurd…
trouwens je inlaatbuis al gemonteerd?
mijn tank meter deed het al nooit, is niet aangesloten. :D heb ook geen tank dus das geen probleem.
maar dan: ik rij dus op lpg en had een metertje voor de tank op de kop getikt.
hoi hoi hoi, metertje gaf maar 3/4 vol aan, maar een paar dagen later viel me pas op dat
de temp meter ook niet meer stijgt naar de vertrouwde halfweg plek.
nu net boven het blauwe houd het op.zit zelf te denken dat ik een verkeerde lpg tank meter heb, en deze mijn spanningsregelaar verknooit heeft…
heb nog een op voorraad, dus wil graag weten of dit het probleem is.
of kan het nog anders veroorzaakt worden, bij voorbeeld door even met de kabeltje voor de tankmeter aan massa te leggen om te kijken of de naald wel stijgt…?origineel gepost door fluks
inderdaad maar is goed te doen ik heb zelf ook een 1900 blok met 2400 krukas in mijn manta zitten:o kwist nie dat jij een manta had :D
kom vaak zat in zuudwolde, moar nooit een manta gezien daar..:angel
origineel gepost door fluks
inderdaad maar is goed te doen ik heb zelf ook een 1900 blok met 2400 krukas in mijn manta zitten:o kwist nie dat jij een manta had,
kom regelmatig in zuudwolde.nooit manta gezien doar :angel
jammer dat je in moet loggen :cry
maar ook daar is en oplossing voor :D
yeah :kewlpics gevonden :P

:wors toch een zoer bakkie :D
origineel gepost door gsi-maffia
haha wat een gedoe.. de beste topic starter kan zich beter een 177 pk blok kopen..kost tegenwoordig toch ook geen zak meer zo een motorblok..
of een mooie 3.0 24v.. das t werk..
tja die 24v`s.. laten we het daar hier maar niet over hebben.
:jerry
kogellager ??
een stalen kogel :D
onderstaande link laat het deksel van de pomp zien.
als je je onder de auto bevind zit deze onderaan aan de voorzijde van je motorblok
haha zo`n kadett gaat dadelijk als een speer :D
maar inderdaad paar van die griezelig grote carbs erop zetten,
en vakkundig af (laten) stellen.en de rest, tja dat heeft emiel al beschreven.
wat ook leuk is, een achterasje met zeer korte overbrenging in de kadett hangen :jerry
13 augustus 2009 om 20:17 In reactie op: kmteller voor Monza A1 [ahum,lampje weer op zijn plaats] #17484325:wors
goed bezig :D
ik heb eingelijk weinig oliedruk problemen gehad met de div cih motoren welke hier de revue gepasseerd zijn inmiddels :D
alleen tot een half jaar geleden: manta 2.o zonder oliedruk en een boel geratel,
dus de lagers er al uit.motortje dr uut en andere erin, ging eerst prima maar bij warme motor het zelfde verhaal,
filter type w712 standaard voor t ding. en olie 15W40.
rammelt nog wel wat maar geen zin om motortje te vervangen :Pballetje van overdruk ventiel scheef afgesleten en tja als het ware happen eruit,
alleen dat stalen balletje… waar kan ik die vinden… want dat lijkt mij persoonlijk een
heel goede oplossing voor die cih olie pompjes.13 augustus 2009 om 20:05 In reactie op: kmteller voor Monza A1 [ahum,lampje weer op zijn plaats] #17484323wat heb je allemaal omgebouwd van 4 naar 6 cilinder?
ook de brandstof meter en temp meter?13 augustus 2009 om 14:01 In reactie op: kmteller voor Monza A1 [ahum,lampje weer op zijn plaats] #17484320postbus : je bolide is een A1 monza, en jij hebt een A2 klok gekocht das net anders :angel
mocht je er niet uitkomen om welke reden ook,
neem even kontact op met opel4ever.nl.
die heeft vast en zeker wel een juiste set liggen.nee dat niet,
de beste man die het ding wel gekocht heeft, was hier voor een paar onderdelen.
hij wou het motortje wat kietelen :Den vertelde toen dat hij de auto net een week had, en een orginele sport was.
helaas kon ik dat niet direct zien aan de auto, maar als hij het zegt vind ik het prima :Dvervolgens duikt hier dus het GY kentekennummer op, en ik denk,verrek dat is dus echt een sport
anders stond het hier niet :Pen die sport had ik dus gespot :D
maar niemand nog meer plaatjes van desbetreffende auto?
kom op we gaan hier geen slap geouwehoer van maken :angel
proost heren :P
[edit] en nu allemaal op bigopels aan het lezen
:jerry
haha
nee ik ga me er niet mee bemoeien verder,
dus geen link ofzo, enkel een tipje van de sluier voor het zoeken :D
c30ne of 30ne :D
dop er op ?:wtf trek er net ene los :P
ga ff die discussie opzoeken voor de liefhebbers :P
origineel gepost door Robbie1974
origineel gepost door Sicco
Kwam zeker net een stoot voorbij:jerryHa ha, we genoten van een ander uitzicht.
zonder gelul een prachtuizicht :thumbup
origineel gepost door JvV
origineel gepost door Tiedo
der staat nu een ascona sport op marktplaats:o
http://link.marktplaats.nl/263544682En het is een orginele Nederlander met GY nummerbord :O
had deze ook een 1-tje op de kentekplaten?
dan stond deze vanmiddag bij mij thuis :Pgy-XX-vk
:P
hahaha
ja de zoveelste discussie :D
het komt nog zover of er is er een die alle type motoren verzameld,
dan lostrekt,
foto`s maken
en dan hier posten:P:jerry :jerry
7 augustus 2009 om 05:06 In reactie op: kmteller voor Monza A1 [ahum,lampje weer op zijn plaats] #17484313heb mijn spul hier net weer dicht, anders schoot ik een foto voor je,
maar ze horen in iedergeval , 1 in de licht schakelaar en en 1 in het ventilatieroosterding.overdrukventiel op pomphuis,
dikke bout en met wat gepiel kun je je balletje eruit krijgen.heeft mijn manta ook last van..
krukaslagers dr uut
-
AuteurBerichten