Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-

:thumbup
:wors:wors
uh je bedoelt van stilstaan???
die filters willen nog wel eens versmeerd raken, na lange tijd.
en olie van de bak verversen, doen over het algemeen wonderen.o o o o
waar gaat het over :P
die rembanden moeten nog wel eens gesteld worden
filters in bak vervangen…
of steelt ie motorolie ?
:hmmz
origineel gepost door pascalm
Effe aan Ghanz, ik weet niet hoe het bij jou zit, met je antwoorden naar mij, of dit nu allemaal goed bedoelt is of.. maar ik kijk af en toe nog bij big opel en ik heb genoeg gezien nu, ik ben gisteren naar het politiebureau geweest en daar heb ik het een en ander uitgelegd en laten zien aan hun.Blijkbaar mogen sommige dingen niet en van mijn kant niet, maar voornamelijk andere..
Die site wordt nu ook bekeken, door hun, alleen zal dit niet lang duren, helaas.Want ik vind het maar laf hoe sommige nu reageren, nu ik daar weg ben, niet jij, maar de andere.
:o :o
alle antwoorden van iedereen zijn toch goed bedoeld?
en een antwoord alszijnde mijn bovenstaande, moet toch ook kunnen?ik vraag we soms ook wel eens wat af,
maar kom op mensen.. t blijft een forum.
ouwehoeren mag, maar houd het gezellig ..toch?doe hier maar slotje op, voor dat het uit de hand loopt
:pukephoe. heb het wel een keer eerder gedaan, maar zo een twee drie weet ik het nie meer.
k ga ff zoeken.
[edit] kan helaas het topic zo niet weer vinden,
maar nog wel plaatjes :D
dat waren de draden die ik toen aangesloten heb, meende ik.
heb hier nog wel een 3 gang liggen incl. tussenas e.d
:Dmaar zoals obelix al vermeld.. beetje lastig aan te komen.
zie u2uorigineel gepost door rabbitopc
niet echt mijn smaak
maar wel mooi stukje werk :D
jihoooo!
zaterdag is de baas toch stiekem met me bezig geweest.. heb het alleen niet gemerkt :P
het oude motortje heeft ie uitelkaar gedraaid, en naar het schijnt, gereserveerd voor de oudijzerboer :D
een aantal lagertjes waren uit fatsoen gelopen, maar dat krijg je he als de olie gaatjes dicht zitten.verder kwamen er nog delen kettingspanner onder in het carter tegen.. ook niet bevordelijk zegmaar.:D
mocht iemand nog wat zoeken, hij heeft nog wel wat over. :D
haha de oude 30e motor uit de senator… 1: 400 haha
lpg peilen en olie tanken :P
man man wat verbruikte dat ding wat :D
kap aan de achterkant verwijderen, die waar je je lampjes kunt vervangen,
dan trekt het er vaak wel weer uit.das dan wel weer maf jha.
maar vooruit, regels zijn er om te overtreden, dus kom op mensen .. hangen die blauwe platen :D
en bij olie slurpende bolide`s knikker je gewoon goedkope meuk erin :P
uhm
beter incl. blok en al :D
anders kun je nog aardig aan het martelen komen.heb er ervaring mee :D ging bij me ombouw ook nie super eerst.
:o wel lomp :D
a op die fiets :D
ben geen superfan van de A manta, maar deze en een look a like ( TE ) vind ik wel weer super wagensnieuw of gebruikt?? :P
heb zojuist nog een 2.o e ontleed :P
:o… kan je soms slecht volgen :D
hey k wist nie dat die bolide te koop stond.
pracht van een wagen, heb m al eens in het echt mogen bekijken hier in de omgeving.
prachtige kleurstelling ook king:
nog even een plaatje met de kap open :P
10 oktober 2009 om 19:41 In reactie op: Verbruik Monza/Senator [3 of 4traps of versnellingen] #17527957juust dat off topic geswans hahahahaha
10 oktober 2009 om 18:25 In reactie op: Verbruik Monza/Senator [3 of 4traps of versnellingen] #17527955jups :D
10 oktober 2009 om 15:31 In reactie op: Verbruik Monza/Senator [3 of 4traps of versnellingen] #17527953rode, daar kun je me vrouwtje wel mee verblijden :P
10 oktober 2009 om 13:25 In reactie op: Verbruik Monza/Senator [3 of 4traps of versnellingen] #17527951jha jij hebt goede plannen ronnie :P
:mad:
10 oktober 2009 om 08:38 In reactie op: Verbruik Monza/Senator [3 of 4traps of versnellingen] #17527949hahahaha
ja dan heb je het spul zo klaar :D
-
AuteurBerichten