Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
inderdaad geen spanning meer in je dashboard.
nabij het accu lampje brand de dash soms door.
haal het dash er maar uit, open maken. en strak in de hoek, links van het accu lampje zie je dan
wel een scheur in de printDealer.
Of zoeken op mp naar senator hoogenweg verkoper Ton
zo… :shock: Tolbert is bij de meesten al weer vergeten…
en hier zijn we de afgelopen tijd helemaal niet met OPEL bezig geweest.
Nee, het was hier tijd voor wat groter speelgoed..
een Cadillac Seville heeft hier in het HHH de laaste adem uitgeblazen…
althans.. voor eerst de laaste adem… hopelijk spint het motortje volgend jaar om deze tijd
mooi in de Kapitän….een motortje er uit trekken is het werk niet… maar de gehele wagen is compleet gedemonteerd,
en daar ging weer een menig vrij uurtje in zitten… tjonge jonge wat kan er in zo`n bolide toch een
boel gemonteerd zitten… te weten dat alles.. maar ook echt alles electrisch aangestuurd was…het hart, 5.7 ligt inmiddels mooi in een hoek… wachten op betere tijden.
hopelijk nu binnenkort KAPITÄN tijd…
leuke plaatjes weer Duurt
:thumb
is inderdaad vreemd, klinkt dan logieserwijs ook meer als een vocht probleem..
misschien te oude remvloeistof, zodat je eerst helemaal geen remdruk hebt??
dat het niet eens aan de bekrachtiger ligt ?of stiekem een veradelijk stukje verbeelding..?
rembekrachtiger krijgt een vaccuum vanaf de motor.
in de vaccuum leiding zit een keerklep, mogelijk is deze defect,
maar evengoed is je bekrachtiger zelf lekgoh..mijn rekord nog foto waardig ja :D
Rodeo ?
wat er mis mee is..?
gewoon het feit dat ie bij maikel staat…
:kewlpics noordpool.. kom op met de plaatjes
Laten we t hopen Popke
Hmz… Misschien mooi uitje voor GT/E-tje..
En anders met wat anders… We zullen zien !
Goed, en bij jou ?
zat. :agent
nog een stel klauwen erbij zoeken, en de zuigers overzetten ??
klauwen zijn er zat.
aanluiting omtrend de elect ontsteking.. en de “weerstanddraad” :
weerstandsdraad komt uit je orginele kabelboom en zit aangesloten op je bobine…
deze laten voor wat het is, samen met het draadje wat vanaf de starter komt.
deze sluit je in een later stadium dus ook niet weer aan op je bobine.Let trouwens wel op dat er verschillende bobines zijn, een voor de contactpunten,
en een voor electr. ontsteking.de weerstandsdraad welke je dus laat vervallen, vervang je voor een nieuwe draad vanaf de zekeringkast in je dash van de wagen.
na het openen van je zekeringkast, kijk je tegen de zekeringen aan,
in de linker onderhoek moet je zijn, maar dan aan de achterzijde.
neem een multi meter om te controleren of je het juiste contact neemt,
je moet namelijk met ingeschakeld contact 12v meten, en bij uitgeschakeld contact 0v!
en niet het contact van de verlichting nemen !vervolgens ga je vanaf eerder gekozen contact met een draad naar de bobine
contact +15 ( daar waar je eerder dus je weerstandsdraad monteerde)al zou ik ook het probleem niet bij je ontsteking zoeken…
er is niets mooiers als Contactpunten !!!aangezien er geen motorstoring aangeven wordt, heb ik de bolide nog niet uitgelezen
vind maar n slap excuus…
dat ik je foto`s niet in mijn geheugen opgeslagen heb.. tja.. sorry daarvoor
(weer die verrekte foto`s he )maar hoeveel koters je hebt, dat onthoud ik dan wel weer :D
:shock: niemand…??
das vervelend…
omg
bij 2 ook ….
scheelt een boel werk Rik. als je ze er zo bij krijgt…
nu kun je al die tijd die je er anders voor kwijt was, mooi naar de kroeg :Dziet er zeker weer gelikt uit !
:thumb5 november 2013 om 21:44 In reactie op: Distributie vervangen van een X1.6SZR, wanneer en gegevens? #18184981:thumb
werk beschrijving?
hoe eenvoudig kan het zijn??
dacht dat de puntjes al in de bodem instonden namelijk.. even de gaten doorboren en klaar.
en anders het midden bepalen, gaten uitmeten… boren en klaar..
kabeltje aansluiten.. en trekken die dikke kar !Omega is gelijk aan de B.
Kiek moar eem Bie Ton, die hef wa wat stoan of lign denk
-
AuteurBerichten
