Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
juist stender… DIE maar ik kan nie vinden voor leuk geld :D
1 uhm iemand in zwitserland :D
2 enschedeee
3 zelf
4 zat :D
die is al verkocht toch ed?
maaruh een cih kop laten vlakken??
moet je m wel erg heet gehad hebben.
alu koppen ok, maar zon bonk ijzer trekt je zo niet krom,
uiteraard is het misschien wel verstandiger om het wel te doen,
maar ik zie het niet als een must…uiteraard ook de beste wensen vanuit de krim
gr hans riët en lianne
heb zo`n ding al eens ingebouwd, maar ook wel eens uitgebouwd.
man man, wat zit er een bult bedrading aan, en waar het overal wel
niet tussen zit… onsteking, brandstofpomp, aansturing computer.. enz.dus om “even” aansluitingen te gaan overbruggen is een mooi beetje werk
zou er dan voor kiezen het ding netjes uit te bouwen, en weg te smijten :Pgoodluck
spatlappen voor stonden ook nog op mp zopas.
maaruh gert, aangezien jij aangaf onder de 100 euro,
meende dat ik wat verkeerd deed :Dthanks.
dank allen voor uw advies :D
mijn baasje gaat ook voor orginaliteit,
althans de buitenzijde.onder de kap en in de koffer komen tzt nog wat andere leuke aanpassingen.
maar daar later meer over.de buitenzijde blijft zo veel mogelijk orgineel, ats wieltjes blijfen er ook onder.
antenne achterop het dak, en engelman spiegels aan beide zijden.
chroom bumpers, en zwarte raamlijsten.maar dan… de binnenkant,
er zat een zwart interieur in, van die hangmat dingen
hans vind dat maar niks, bovendien zijn ze ook lichtelijk verkleurd,
en wat slap in de stof… net oud vel :P
vandaar de vraag wat is leuker, of wat raden jullie aan?
hans zijn voorkeur is ook het geblokte recaro.
ik hoop dat hij jullie bevindingen meeneemt in zij beslissing.
@mclambo, kriksteunen zijn nog nieuw te verkrijgen, als zijnde 1 geheel ja.me baasje wil mijn huidige interieurtje verpatsen,
en dan en gsi of gt/e interieur terug plaatsen.wat raden jullie aan? of wat lijkt jullie het mooist?
*grijze gsi bekleding met grijze vloerbedekking en deurkaarten.
*zwarte geblokte recaro`s met zwarte deurkaarten en vloerbekleding.

gister was mijn baasje weer met mij bezig,
sta ik met mijn linker zijde te balanceren op een as-steun,
en de brug niet in de beveiliging….. zakt de brug heel langzaam.
de baas kon het net aflopen om de brug stop te zetten, en heeel
snel weer omhoog te laten komen, moet iedereen de excuses aanbieden
dat hier geen plaatje van is…. op dat moment drong de tijd toch echt :Pmaar het ging allemaal goed, en kan ook verklappen dat mijn bodemplaatje en chassisbalkje nu eindelijk een heel eind genezen is.
nog steeds het kriksteuntje en het daarbij horende stukje bodemplaat, maar als dat dan klaar is king:het strakmaken van de body is ook een heel karwei.
de beschadigde onderspoiler is weer gefixt.
nu enkel de koets zelf, en deze heeft bij de achterramen de meeste aandacht nodig.maar ik verwacht mijn baas dit jaar niet weer, dus bij deze iedereen
een goed en gezellig uiteinde van 2009. en mogelijk tot ziens in 2010.:o tja..heb hier niks veranderd, maar hij doet het weer :D
:o mooi ding man.
veel plezier ermee:thumbup
liesje leerde lotje lopen langs de lange lindelaan,
`k zal dat kind een fietsie kopen, zal het toch wat sneller gaan. :Dhet is een feit dat de koe meer scheit dan de geit.
had de geit dat eerder geweten, had ie vast wat meer gevreten.t compressortje zelf zal ook spanning nodig hebben, om dus de druk te creëren.
maar die moeten er ook zijn in 12Volt uitvoering…naar wij dachten.
ZONDE..: ????
boter op je kont smeren, en droog brood vreten,
das pas zonde :Dgetankt
die snapte het nog nie :D
8 en een beetje voor de kadeath :D
is op groter plaatje toch mooier ;)
uhm .. frederick… 23.58 uur is nog geen 12 uur he :D
ja kees slaapt denk ik al :(
O O O O O O
kan bijna niet wachten tot morgen…
nog 15 minuten :P
tot mijn spijt moet ik u bekennen dat mijn baasje niet zo veel aandacht aan mij besteed.
en wordt dit al gedaan, dan is het fototoestel ver te zoeken.maar wat betreft de chassisbalk,
hans had eerst de planning om een nieuwe eronder te zetten,
hij had de mogelijkheid om een balkje te laten zetten, dus ach, laten we maar doen he :Dbalkje werdt geleverd… niet naar wens, was meer een recht stuk blik,
met het welbekende U profiel, maar dan zonder de lasranden links en rechts eraan. dus niet zo _n_ maar meer gewoon zo …n
op de kop he dan, leperts :Dhet lengtebalkje is nu geheel gerepareert met nieuw plaatwerk.
maar moest over de gehele lengte kompleet gelast worden.t.h.v. het kriksteuntje gaat de balk omhoog, daar zijn eingelijk nog weinig problemen, maar volgend jaar gaat mijn body toch boven zijn asjes vandaan,
dus dan zien we het daar wel weer. hans wou eerst graag de koets klaar hebben, en dan weer zien.:O opelkees is weer MANTAKEES :P
gefeliciteerd met deze wijze beslissing :P
die ik aangaf zijn de lampen van valeo voor irmscher kappen met de zwarte kunstof ringen erom heen. alleen zijn die ringen er dus NIET bij.
nog een keer :jerry
de nummers in mijn eerdere post zijn een heeele poos
geleden eens gepost hier op het forum.
heb ze toen netjes genoteerd, en ook nog eens
netjes bewaard :worsene nummer voor de lamp met stadslicht en dimlicht.
en de ander voor de lamp met grootlicht.irmscher had inderdaad ook kappen met een een metalen
frame erachter, deze kappen zelf zijn ook wat beweeglijker
als de irmscher kappen met de cibie (valeo) lampen, met de kunstof ring. wat vaak resulteert in een toch wat minder mooie pasvorm.dacht dat er bij die met een metalen frame, wel eens lampen
van bmw E30, inderdaad die met het halfe maantje, in pas
gemaakt werden.:o kijk, das interesant.
had al via link gekeken maar kom toch uit op een 180 euro
2 stuks dan he. incl. verzenden.
stuur me anders meer info per u2u :D
hahha idd wel een idee.
je kunt uiteraard ook een compressor on board nemen
wel zo makkelijkmha als je er 10 gemaakt heb dan heb jij ze ook vlotter klaar :D
maargoed, ik heb er hier nog een x aantal liggen van die blokjes,
maar nog geen zin ze om te bouwen…
dat gebeurt vaak op het laatste moment… :angel -
AuteurBerichten