Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hydro stoter kunnen in principe overal in gemonteerd worden.
de een zweert erbij, en de ander juist niet.
tis net wat je zelf wil
buiten :agent
hoe snel ze vullen… eingelijk wel vrij vlot.
de nokkenas brengt de olie ernaar toe, en dat gaat eingelijk vrij vlot.
draai je ze niet in een keer te veel aan?ff afstellen op 0.3 mooi laten rammelen,
eindje tuffen, of mooier, gelijdelijk warm laten draaien op de plaats.
en daarna met draaiende motor nog keer losnemen tot tikken, en
dan aandraaien als eerder omschreven. let wel op, losnemen en aandraaien, per stuk!het niet meer functioneren van de schuif is een voorkomend iets.
ff de schakelaar vervangen :Dmoet je wel een boel loshebben, maar das nie anders
ja klopt, maar dat is me al vaker opgevallen aan dat type interieur.
weer wat om wat op te bedenken.hier nog even plaatje van het interieur wat er in zat.


wordt het toch aardig beter van :D
tja t kan zus… t kan zo :D
ach met heftruck.. bij gebrek aan beter,
heb het wel eens met een mobile kraan moeten doen,
dus tja, tis maar net wat je voor handen hebt :Ddas ook nog een optie ja.
thanks :Dorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Ghanz
ZONDE..: ????boter op je kont smeren, en droog brood vreten,
das pas zonde :Deen meid van 20 jaar ongenaaid de wereld uit laten gaan das pas zonde;)
tja ai now… maar wou het nog een beetje netjes houden
:jerry:jerry:jerry
wie de kut niet scheert, is`t bef`n nie weert:agent
:puke en k wou het nog netjes houden :hmmz
over dat tegeltje aan de wand..
“ben je eindelijk jarig, krijg je zo`n kut tegeltje” :jerry:jerry:jerrywel met de zwarte buitenrand,
dus niet de creme of bruine variant.die zie je trouwens ook nog maar zelden meer.
mantallica had die ooit in een gsi.. maar heeft die wagen
volgens mij niet meer.
zouden de gordels er ook bij zitten?? :D
en de grijze paneeltjes worden hier zwart :cool:
en daar heb jij weer gelijk in, had ik enkel daarvoor al gepost :)
hij is nu bezig geweest, kan wezen dat er een vast zit, zoals jij omschrijft
of dat er een lek is, en dus niet mee doet.
vraag me dus af of het tikken weg is als de eerste handeling verricht is,
zo niet, dan moet er een vast of lek zijn.tja, maar je weet maar nooit he :D
als je aan het stellen bent, en je draaid de een los dat ie wat gaat tikken,
en vervolgens draai je m rustig zo ver totdat het getik over is,
doe dit bij alle moeren,is dan het getik weg?
is het misschien geen pingelen van de motor???http://opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118286
stond dr al :D
blokjes recarow :wors
wat nie wil is nog nooit gebeurt :D
het enige wat ik er van weet is dat het een knap wagentje is
handug sonne heftruuk.
super hoor, hulp van mede forummers :thumbup
goed bezig heren.mooie ruimte daar pastra :thumbup
:wtf
heb interieurtje gevonden.
uiteraard weer steil an de andere kant van het land,
maar dat mag de pret niet drukken :angeldus mijn ouwe spulletje mag ook van eigenaar verwisselen :D
kiek an, scheelt toch weer boel werk :D
klopt :D
(hoe moeten wij dat weten :D)
:wtf
en waar is die foto nou eddy?
ben wel benieuwd naar wat dat is.
:angel
wat H400 meld sluit ik me bij aan,
enkel een toevoeging welke ik wel vaker mis.(hydro-klepstoters)
alles is los geweest en uitelkaar,
stel ze dan allereerst af als zijnde vaste stoters
anders loopt het blok niet mooi rond.en dan vervolgens zoals h400 vermeld verder te werk gaan.
vaste stoters.. ff uit de blote kop. was da nie iets van 0,3 ofzo voor in en uitlaat?
gebruik hier altijd hydro`s en die stel ik als alles uitelkaar is geweest altijd af op 0.3
en dan met draaiende motor nastellen,
vervolgens blokje warm laten draaien door blokie om, en dan nog keer nastellen.
dan is t zeker weten goed :Dda bedoel ik.
oder ps-autoteile.de
super site :D
-
AuteurBerichten