Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
moet je jan even bellen, mogelijk ligt het daar :jerry
origineel gepost door Bart Hoedemaker
:wors:wors:wors:wors:wors
nee klopt… hooguit wat in matige staat :D
dus binnenkort in H`berg…. senatort met dikke vette hoorns en compressor.
weet er nog wel ene te koop. 300 L. is da wat?wat ik tegenben gekomen… niet veel bijzonders.
het geintje van de magneten heb ik me jaren terug
al eens beroerd om gelachen.maar die foto die in dit topic inmiddels al talloze malen te zien is.
dat principe kom ik nog regelmatig tegen. en hier in het manta gedeelte verwacht ik ergens weinig, maar bij de kadett of corsa
misschien wel weer… er zijn van die “power” filters (noem ze zelf liever open luchtfilter) met van die cyclone erbinnen in verwerkt..
puur voor het extra vermogen, ja ja :wors
@mantallica… doet de blender het nog ??t ding zit er toch opgekit..meende ik :agent
zoniet, dan toch aan te raden, had bij mijn ex-bolide
de raamjalouzie eerst orgineel bevestigd, maar had daardoor
toch lekkage. vervolgens de zij klemmen verwijderd
en de rand op de ruit gekit.was bij de huidige manta ook weer de bedoeling.
origineel gepost door Ghanz
als ik dat zo lees….
tijd voor nieuw watergedeelte.
hij blijft nu zeker doorbranden zonder dat er vraag naar warm water is.ja dus …
membraam defect?
je rekensommetje klopt die wel?
er zitten toch 2 veschillende soorten kriksteun onder?
en die van achter zijn niet te krijgen toch?je hoeft die voorbijgangers niet van de benen te blazen door de luchtdruk foxy :jerry:jerry
origineel gepost door The_Undertaker
origineel gepost door H-400
Je geld niet insteken, je kan evengoed in je blote rond een vuur dansen
en de PK-goden aanbidden!Dat doe ik wel es, maar dan in een rieten rokje, dat werkt wel! :P:P
tijd dat ik ook eens een rokje ga halen.
kijken of de sennator dan ook vlotter wordt:jerry:jerry
:jerry
nee is ook geen stijl zo.
we moeten gewoon harder vreten metelkaar :D
hahah respect ja.. dat krijgt niet elke gek voorelkaar.
senator..manta..verzin wat :P
maaruh mc Lambo :D die kriksteunen he,
hoe zien die er bij jou uit? heb je ff plaatje van een voorste en een achterste?ideaal he, als er toch ene dichtbij is die lassen kan :D
goed bezig hoor, en zo schiet het lekker op.t schijnt dat ik van binnen zwart ga worden ;)
NEDERLAND :P
kan wezen dat je watergedeelte toch beschadigd is.
en dat deze nu dus aan het gasblok doorgeeft dat er warmtevraag is.
(wat er dus in werkelijkheid niet is)dan kan het zijn dat de geiser gaat branden en dan komt het water wel aan de kook.
betrefende lucht in de leidingen, het zou kunnen, maar je gaf aan deze voor dat je de geiser ontstak al een poosje te hebben laten lopen, dus daarom sluit ik dat uit.
gewoon aansteken dat ding, en dan ff als volgt misschien;
onsteken, brand de geiser dan vollop? of enkel op de waakvlam?brand hij wel vollop dan tijd voor een vervanger of eerst een monteur :D
goed werk man.. toppie!
en met die isolatie e.d heb je zeker meer auto.
(al mag dat ook wel voor dat geld :D)nou, hier ben ik weer dan hoor.
sta inmiddels al een mooi poosje op die maffe platen,
maar het is hier prima vol te houden hoor,
gelukkig geen last van vorst hier binnen. :D
heeft mijn baasje mooi gedaan. :thumbupmaargoed, hoe gaat het verder met mij?
nou het gaat, zoals hierboven al vermeld, gaat het niet hard,
maar zo af en toe gebeurd er wel wat.
mijn baasje is vooral op de avonden bezig, maar dat zijn
dan helaas maar paar uurtjes op een avond, en zeg nou zelf,
dan doe je niet zo veel.inmiddels zijn de dreunplaten voorin verwijderd, en aangezien mijn bodempje er zo goed onderweg kwam.
heeft de baas besloten de rest mooi te laten zitten.ivm het beschadigen van mijn laklaagje aan de binnenzijde,
bij het lospeuteren van de dreunplaten.
heeft mijn baasje besloten om de pot rode menie
ook maar aan mij te besteden, en zo werdt dus het grote gedeelte mooi rood :D
verder had hij een aantal dagen geleden ook mijn keienvanger al kaalgehaald, daar zat toch een boel plamuur op verwerkt.
nergens voor nodig :D
dus daar het meeste vanaf, en dan lekker schuren, schuren en nog eens schuren, goh wat had mijn baasje daar een pret in. :jerry:jerry
maar het resultaat mag er dan ook wezen…
zoals in het begin van mijn verhaal al vermeld is,
waren mijn spatbord randen ligtelijk in de plamuur gezet,
om deze later eens mooi glad te schuren…
dat is inmiddels ook gebeurd dus :D
nu de onderzijden van de schermen nog bijwerken, aangezien ze daar licht beschadigd waren.
de groeten van der gt/e :angel
das nog eens een dikke benz :P
als ik dat zo lees….
tijd voor nieuw watergedeelte.
hij blijft nu zeker doorbranden zonder dat er vraag naar warm water is.das net wat voor jou… dat spelen :P
(vreemd eerst deed foto het wel..)
origineel gepost door voederbiet
iedereen te bang om z’n opel te posten?:jerry:jerry
mijnes dan maar:P
:hmmz wie heeft er nou foute velgen onder een opel…
owja.. voederbiet natuurlijk
:jerry:jerry:jerry
origineel gepost door mantallica
origineel gepost door markteunis
Die A manta met v8 deed voor een paar jaar terug nog mee met autoblubbering
maar de compete auto was helemaal versleten en bestaat ook niet meer
ging wel heel leuk door de modderbak heen :DDe laatste keer dat ik deze auto gezien heb was in Bergentheim tijdens een feestweek maar welk jaar dat was:hmmz
klopt, van tolij reed met die bolide,
hadden ook nog een mini met een v8 onder de kap.auto is volgens mij in 2005 al overleden!
t arme ding was zo gaar als boter :)11 januari 2010 om 21:03 In reactie op: Gezocht iemand in coevorden en hengelo overijssel en mischie #17579515sterkte ermee dennis.
en wat betreft die fiets,
die heb ik hier nu staan.enkel nog tijd en doos vinden.
(dan ben de weer op de hoogte)
-
AuteurBerichten