Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
maar ze rijden wel geweldig :)
ja ik meende al zoiets ja…
toch appart….
1 februari 2010 om 16:36 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561563:o das mooi dichtbij :D
ook wij komen uiteraard weer buurten.
maar wat we dit jaar meebrengen is nog niet bekend….:o zou ie ruilen willen met 13″ :D
in de hoeken van je achterruit misschien,
dan loopt het ter hoogte van je kofferruimte naar binnen,
boven in boven de vulpijp van de tank kun je dan wat vochtdruppels
zien zitten…moch de ascona in mijn bezit zijn,
en er werdt mij gevraagd om te ruilen.
deed ik het niet. althans niet top om ruilen.gr een manta fan..
proost ton :agent
origineel gepost door obelix
origineel gepost door Ghanz
motor kan prima een 30e motor zijn.en daar past een carb prima op.
en een 30e heeft volgens mij idd hydro stoters.
goodluck morgen,
op een 3.0e past toch geen eens een cabarateur
ow sorry heren.
was van mening dat het zo kon.
niet dus… thanks :)
ja zat ook aan de uitlijning te denken…
uiteraard.. op advies van ene sjoerd :D
leken mij nog wel goed.
heb het idee dat het rechterwiel gewoon wat liever rechtsaf gaat.maar hoe het nu kan dat hij dat graag wil?
als je naast de auto gaat staan, en je laat iemand de auto naar links
afbuigen, gewoon stapvoets, met volledige stuuruitslag, dan zie niet direct,
maar wat verder in de bocht, het rechtervoorwiel gewoon over straat hopsen.ben wel van plan om de rubbers in de onderste draagarm te gaan vervangen.
zo stap voor stap zegmaar.mogelijk fuseekogels..? kon er enkel niet wat an vinden.
vanmiddag weer wezen knutselen met senator
eerst de wieltjes van de grond gehad, en vervolgens gedraaid en getrokken :D
niets wat op kraken of knarsen leek.vervolgens auto weer op de grond gezet, en stukje gereden naar een groot plein.
wanneer we daar rondjes gingen rijden was het duidelijk te zien dat het rechtervoorwiel bij maximale stuuruitslag ook iets over de grond wipte.verder trekt de auto onder het rijden toch ook naar rechts toe…
origineel gepost door Christian-tsx
ik heb mijn b ascona als voorbeeld,die met dat raamjalouzie..toch?
dus nog niet verkocht.
verder knap stukje werk, en zeker een uitdaging
respect hoor.:thumbup
en ik heb de manta nog lang niet klaar :angel
net wat bjorn meld.
volgens mij kun je die schakelaars afstellen.
mogelijk staat deze door welke reden dan ook, net niet juist afgesteld..iets van een druk of draai bewegind meende ik.
motor kan prima een 30e motor zijn.
en daar past een carb prima op.
en een 30e heeft volgens mij idd hydro stoters.
goodluck morgen,
maar die kun je er wel ingezet hebben… :D
diff versleten.
gebruikte olie gooi je weg. anders smeert het niet meer.
hydrolische kleppen hoef je normaliter niet bij te stellen.
maar daar zijn de meningen wel eens over verdeeld.mogelijk zijn ze eruit geweest… en je kunt ze er niet zo inkiepen, en dan zeggen…. ze stellen zelf :D nee, je moet dus beginwaarden hebben.
mogelijk zijn ze daar naartoe afgesteld….heb hier nog wel een liggen… welke in de toekomst ook verkracht zou gaan worden… dus verwacht die van jou wel te kunne gebruiken.
post of mail anders ff foto…
ja is jamex verlaagd.
het probleem doet zich sinds een poosje pas voor…
hoort er ook een rubber tussen de veer en de onderste of bovenste schotel?
juist… dat is t m nou net :D
(voordat ik de prut lostrek….)
kreeg de tip om het stuur eens rond te draaien met stilstaande auto.
zonder lopende motor..haast niet te draaien, in stilstand.
met lopende motor, maar in de stilstand, prima te draaien,
en geen schokkerig gevoel of geknap ofzo.indien het bovenste lager mankementen vertoond, kon het wezen
dat deze het geluid veroorzaakt…. klopt dat zo ?u2u opel4ever!
:o
keer wat anders als een bbq :D
-
AuteurBerichten
