Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de verhouding is het zelfde.
Commodore C 25S, 25E / Commodore B 25S
1. Gang 2. Gang 3. Gang R-Gang
2,40 1,48 1,00 1,92zo. ;)
mooi poosje geleden dat ik wat van me heb laten horen.
maar vooruit, er is weer vanalles gebeurd hier.na een bezoek van mijn baas en zijn broertje, aan de onderdelenbeurs in maarssen, zijn ze niet met lege handen thuis gekomen. :thumbup
allebei hadden ze een recaro stoel framepje bij zich,
en die werd zondagmiddag per direct bij mij neergelegd, om er zo de volgende week mee bezig te kunnen.na wat passen en meten, en het noodzakelijke lassen en slijpen, is het toch gelukt om de nieuwe zetels op de frame`s gemonteerd te krijgen, al is er van de frame`s zelf weinig overgebleven.

vervolgens is er verder geknutzeld met de 2e zetel,
en die er op proef even naast gezet…
:wors:wors:wors:wors
ik ben zelf wel tevreden met het restultaat, nog links en rechts wat bij stellen, maar het begin is er.verder is de baas nog bezig geweest met het uitwisselen van koplamp gedeeltes… hij had er een setje bij gekocht waar de reflectors wat minder van waren, dus die moesten overgezet worden uit het oude stel..
ook maar even een plaatje bij het praatje dan..

en als het dan weer inelkaar zit, dan heb je ook weer wat moois.
verder is de man die strakmaken kan inmiddels ook weer een keertje geweest. hij verwacht dat hij nog een keer weer komt, en dat ik dan een nieuw jasje krijg. :cool:
maar… we zullen zien.groet van
gt/e-tje king:
ik kochte er een paar bij.. bumpertje goed vol hangen :P
miepzakken…. :puke
:o zojuist ook maar langs de aldi geweest.
en ze waren er nog :D
dus hier ligt het nu ook bijna in de senator, en een op reserve :Den dat voor een combi coupe :P…toch billy?
weet anders nog wel spuitcabine voor je chris.:angel
en dan wel de kantklare versie :p
wel of geen apk dat mag geen struikelblok zijn bij het aanschaffen van een manta.
dus ja…. gewoon kopen, vooral als de prijs aantrekkelijk is, kun je je nooit een bult aan vallen.
origineel gepost door sik
origineel gepost door stutje
Die vectra is om gebouwd ofzo?ja jaren werk aan gehad, heb je het verbouw topic nog niet gezien, moet je ff zoeken :hmmz
doe eens een link…kon m nie vinden
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
kan me niet voorstellen dat henk m verkochte en wist van het storinkje nu…
dus idd een belletje is snel gedaan, en vragen staat vrij.
hij heeft zat spul liggen daar, en de kennis is er ook wel :D
(of is hij aan het opruimen?? aangezien de asci ook al verkocht is…)of deze aanpassen:sleeping
met water in het systeem kan er corrosie optreden..
met koelvloeistof niet,kortom, koelvloeistof is in elk opzicht beter.
water is dus :thumbdown
dus mania had m al eerder verkocht?
was paar jaar geleden nog in winkel bij die wagen,
toen was er een aanpassing gedaan aan de turbo, hoe of wat precies ik geen idee.wat voor motor zit er momenteel in dan? als het spul wat erin zat, in een A manta gebouwd is..?
owja… doe toch maar eens plaatje…. wil m wel weer zien :D
voor de korte stuken maakt het niet uit welke motor je neemt…
tis voor ze allemaal minder best.ga je ook op gas rijden? dan zou ik geen 3.0 24v nemen.
schijnt allemaal wat lastig te wezen om op lpg te laten lopen.maar een c30ne motor, afkomstig uit de B senator is een heel goed alternatief voor je huidige 2500 motor. motor met bak eruit,
bak achter de c30ne monteren en weer terugplaatsten.
inlaatspruitstuk van de 3.0 monteren en uitlaatspruitstuk van de 2.5 weer gebruiken. verder moet het meeste zo aan te passen wezen.mocht je ook nog naar een automaat willen, dan zou je eventueel een complete set kunnen kopen, c30ne met bijbehorende automaatbak.
en tussenas. tussenas moet dan wel aangepast worden naar jou auto meende ik.meestal worden de 3 gang bakken welke standaard onder de monza en senators A1 zaten, door de eigenaren vervangen voor een 4 gang uit de latere bouwjaren van de senator en monza A2.
gebruik anders de zoekfuntie eens.. mogelijk vind je daar ook een boel info.
origineel gepost door Makko
Wil mijn auto zelf spuiten, wat zijn daarvoor de geschikte mogelijkheden voor?
Heb een goeie compressor staan.
Kun je een spuit huren ergens?compressor is van belang, deze moet de werkdruk goed aankunnen.
bar of 3 is prima.
een spuit huren… dat weet ik zo niet, verwacht het eingelijk niet.
en waar en hoe spuiten…. zo als bij een autospuiterij red je het toch nooit, maar in een tent…buiten of in een schuur..
het maakt niets uit. tis maar net wat bij jou het beste uitkomt, midden in de bouw is buiten spuiten geen aanrader, dus dan wordt een schuur of tent wel wat handiger.denk idd van een rekord eddy, heb het hier ook keer bij de hand gehad, heb m eenvoudig aan kunnen passen, zodat het gewoon paste in het standaard gat.
origineel gepost door mantamafkees01
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpicsdie wagen staat bij menigeen op het netvlies gebrand :D
super wat een ding.
maaruh.. mantamania woont of woonde toch in Winkel?..
aangezien je nu de motor en hele zooi er al uit moet hebben.
is aanpassen naar 4 gang kinderspel.neem maar eens contact op met opel4ever.nl
die heeft nog wel een complete set voor je liggen..gok ik.
het is echt een aanrader… die 4-gang te monteren.nou, dan heb je een goede keus gedaan :D
k zou ook een 30E niet uitwisselen voor een 30E maar ook voor een c30ne.
(al is mijn eigen motor een 30ne :angel )heb je van gert uit emmen ook een 4 gang automaat gekocht dan? of hang je de 3 gang er weer achter?
heb je die toevallig van ene Henk gekocht dan?
knap karretje in iedergeval.toch leuke hobby ruimte :agent
die bril.. daar zit ik vaker aan te denken. maar zou toch zweren dat t kreng mat zwart leek dan :P
(verklap dan ook even wat het wel is..)
:o mogelijk onderweg noar maarssen?
gister in nieuwleusen een mat zwarte a senator met paardekar
o.a. te vroeg vol gas en te lang vol gas :P
9 van de 10 keer betreft het de 4e cilinder.
alsof de krukas, en drijfstang daar drooglopen.. -
AuteurBerichten