Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
goed gegokt.
en buiten op straat??? tuurlijk, lukte hier in het verleden ook,
dus moet het daar ook lukken.mogelijk wel met wat bloed zweet en tranen, maar t kan :agent
origineel gepost door mantadevil
maar volgens mij heeft de manta van ARI niet lang stil gestaan toch:o
:wtf
nu de timing weer goed is, en de compressie dan ook,
moet de bolide toch ook lopen willen?24 maart 2010 om 20:57 In reactie op: Opel Manta B (hulp gevraagd, wie o wie kan me helpen?) #17646209tja…. of je brengt m weg.
(heb stiekem nog wel ruimte) :Ddone ;)
http://link.marktplaats.nl/331227396
als het niet anders is…..
hoe het eruitziet is wel bekend.
compleet kan ik je m niet aanbieden, maar dat kan eddy denk ik wel.goodluck.
origineel gepost door eddepet007
nou gsi staat ook int wit op plas dus hebben we ze beide maar de gsi gaat in delen ofzo weg weet nog niet iig geen blijvertje
is bekende gsi heeft heel mooi achterklepjepaar weken terug nog andere motor in gekomen snap somigen niet
stuur mij daar eens meer over ed.
heb mogelijk wel intresse in het hele apparaat..
nha ik… voor broerlief dan :Dja dat kan.
maar ligt er wel aan welke kit je gebruikt.
mocht je een front.. gt/e spoiler monteren,
dat staat zowieso super, dus monteer m dan ook Goed en zonder afval risico :Dorigineel gepost door royke2000
hee :hmmz
sluit eens voor de gein een andere watermeter aan en wat geeft hij dan aan
direkt op de sensoridd, heb zoiets hier ook keer gehad, vertrouwde de sensor zelf ook niet, dus even nieuwe gehaald bij brezan, en die ter vergelijking aan het draadje voor tempmeter gezet, en massa laten maken via schroefdraad aan massa van accu, en toen in de radiateur gehangen, kijken wat de meter doet…
doet ie het zelfde… probleem elders, doet de meter nu anders… temp sensor defect :agent
rechtvaardigheid eddy :D
geen idee, heb m dr niet op zitten :P
maar dacht dat ie blauw was….toch?
origineel gepost door mantadevil
kijk zo hoort het eddie ,maar huh beetje handelen in mijn topic
krijg ik wat van de winst:jerryach jij verdient toch al zat
king:
origineel gepost door manta19sr
eindhoven 5 jaar gezeten door de weeks,tegenwoordig neit meer.!gezeten ??? en alleen door de weeks… das geluk
had je weekend verlof??:jerry:jerry
:o leuk exemplaar :D
en inderdaad beter zo hahaha
(was niet persoonlijk bedoeld hoor, er zijn er meer die het niet doen… en zoals vermeld..vind het wel jammer.)
origineel gepost door eddepet007
ja locatie wordt wat makkelijker vanmaar goed
nu heb ze de keus
friesland
overijsel
de krim ligt ook in overijsel… wel bar krap tegen drentse grens.
zeelandorigineel gepost door manta19sr
en afhankelijk waar je vandaan meot komen heb hier ook nog een slot liggen incl 2 of 3 sleutels.prijzen geen idee
kistje bier ofzo?schutenbrau??:P
maaruh jammer he, dan niet iedereen gewoon netjes de locatie er bij vermeld……
accubakken zijn nog nieuw te krijgen in duitsland.
7 tientjes….voor manta / ascona B.
hey chris… joe hef u2u. :D
en wat die andere reactie betreft:
ja kom op..laat horen wat er aan scheelt :D
en toch worden de meeste matten met van die mega nieten aanelkaar verbonden.
gewoon netjes terug buigen met een tang, en dan trek je t er zo uit.
hier niks geen problemen, heb de 1e mat al wel smerig… :(denk dat het aflakken nog wel poosje duren gaat, maar ik hoorde de baas er zo pas met marco over praten.
de stoelen welke gemonteerd zijn komen vanuit een E kadett 3 drs.
mijn baas wou de stoelen opnieuw laten bekleden dus het kan wezen dat dat nog weer goed komt, maar inderdaad wel jammer zo.
maar er staat nog een interieurtje op mijn baas te wachten, maar hij kan zo slecht tijd daar voor vinden.verder mocht ik gister sinds een hele poos weer even naar buiten,
even spelen met de klinkers op straat :Plekker even uitgewaaid door een kort ritje door de straat, toch weer lekker
om op eigen kracht te kunnen rollen.
en handig he van mijn baasje dat hij t motortje eerst heeft laten zitten.
hoeft hij ook niet te drukken.hierbij nog wat plaatjes van gister hier buiten, en ene van de aangepaste
en hevig verlaste stoel frames.
een ieder zal het wel anders doen, maar zo kan het dus ook :P:P


manta B contac slot, zijn naar mijn weten allemaal het zelfde, op de sleutel na dan :D
owja, het slot kan je loshalen als je in een klein gaatje aan de aanzichtkang, een dunne pen steekt. meende ik me te herinneren.
kan inderdaad wezen dat het blokje vanbinnen versmolten is.
heb hier nog wel een contactslot liggen met sleutel …dacht ik :D
bil.. joe hef u2u :D
met kleine platte schroefendraaier… die in contactslot meppen, (daarmee verniel je het slot natuurlijk wel, maar dan kan ie er wel uit.)
onderdaan dat zwarte blokje loshalen, zit gemonteerd met 2 hele kleine schroefjes. dan beschadig je tijdens het meppen dat blok niet van binnen.
en dan martelen en knooien totdat het cilindertje eruit is.
wat ook een mogelijkheid is; de klem waarmee het contactslot vast zit op de kolom los halen, zit vast door een moer met afgeslepen kop, maar daar kun je met een dun slijpplaatje wel een sleuf in slijpen, en vervolgen losdraaien.
goodluck.
origineel gepost door Ghanz
de verhouding is het zelfde.Commodore C 25S, 25E / Commodore B 25S
1. Gang 2. Gang 3. Gang R-Gang
2,40 1,48 1,00 1,92origineel gepost door GSE
Ja how how eens ff de automaat bakken hebben inwendig allemaal dezelfde verhoudingen of het nu achter een krokett 1.2 hangt of achter een 3.0 12V,het is de koppelomvormer die bepaalt wanneer de aangereden word en wanneer bij wel toerental de meeste/sterkste verbinding ontstaat tussen motor en bak.De bakken zijn allemaal hetzelfde alleen de koppelomvomer is iedere keer verschillend op de motor afgestelt.
tja daar vroeg ie niet om :D
de koppelomvormer, das de techniek, niet de bak.
-
AuteurBerichten