Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 afstellen, of idd tijd voor nieuwe.
origineel gepost door folkyc20xe
:cry wat heb ik gemist ???tieten :agent
of atev…
ja verwachte ik al :D
heb schuur al vol met senator en manta meuk :D
maaruh.. stond er eerst geen 240 bij tussen..??ja maar toch zonde van stoel :)
ghanz.. heb ik te danken aan een ouwe buurjonge van me…
aan de hand van de reclame van hans anders..voor iedereen die ghanz heet..gr Hans :P
vind het allemaal maar stug.. steekmaat is 100. en steekmaat 98 krijg je er volgens mij niet onder, ook een groter steekmaat als 100 kun je naar mijn idee domweg niet monteren.
wat naar mijn idee wel kan, dat de azev velgen andere moeren nodig zijn. je hebt bolle moeren en conische moeren..
misschien dat daar het probleem zit.
dacht dat js400 je geld geboden had om mp… :D
:o zonde.
gewoon mailen…
origineel gepost door eddepet007
geen mail gehad .
maar hij is gereserveerd tot zondag:hmmz heb wel mail terug gehad
king:origineel gepost door postbusmanta
Als je remcilinder lek is, zijn je remschoenen ook doorweekt met remolie.Deze moeten dan ook vervangen worden.
Ik denk dat je in totaal dan toch 120 euro kwijt bent.
Kijk ook even of de remtrommels uitgedraaid moeten worden.
maak m nou niet bang :P
t hoeft immers niet altijd zo ernstig te wezen..
heb het hier al regelmatig bij de hand gehad, dat enkel het vervangen van de remcilindertjes voldoende was.even een ritje naar de sloop. en daar een vlotter doormeten, of een aanschaffen :P
ja netjes he :P kom ze af en toe nog wel eens tegen :cool:
26 maart 2010 om 20:16 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310018bij een auto met schakelbak hoort een lager achterin de krukas, daar valt dan de pen van de versnellingsbak dan in,
om te voorkomen dat die dan in de rond slingert, wordt er daar een naaldlager gemonteerd.van een 2.0, 1.9 enzo past ook.
de bouten van de krukas van de 2.0 en 2.2 zijn gelijk.
let op de Pbout, in het daarvoor bestemde gat.origineel gepost door henkjan_80
Kun je gewoon aanvragen bij de RDW. Kenteken opsturen met een briefje erbij dat je graag de trekgewichten erop wilt hebben staan. Je krijgt dan een nieuw kenteken opgestuurd. Kost volgens mij niets (ik heb in ieder geval niet wat moeten betalen).zo is het hier ook gegaan
:thumbup
voor zover ik weet, distributie huis gewoon onbewerkt alu,
wat vandaag de dag betekent… mooi stukje poetswerk :D
en verder volgens mij het meest zwart.ach.. hier even een plaatje, wel zo makkelijk.
het goudkleurige op het plaatje is volgens mij optioneel :jerry

mocht het de carbarateur versie betreffen..

vanmiddag een grijze senator A2 in Nieuwlande, ter hoogte van de supermartk.. ow nee, tegenover het cafe :P
leek of de bestuurder wat zocht….vervang ze allebei maar aan de achteras, die dingen kosten de wereld niet,
en dan loop je de kans dat de ander naar de mieter gaat tijdens het verversen, of later, ook niet. remmerij is best belangrijk.hij remt goed met een leeg resevoir ?
das mal :D
bij het vervangen, draai je de nippels bij de wielen los, daar loopt dan het vloeistof uit, net zo lang tot ie leeg is. vevolgens nieuwe erin kieperen en dan weer door laten lopen tot de lucht eruit is. en dan moet je het betrefende potje bijvullen.
(denk dat het verstandig is om je hele systeem te verversen…tis aardig donker va kleur)
laten doen king:
en….
gereed?
24 maart 2010 om 21:32 In reactie op: Opel Manta B (hulp gevraagd, wie o wie kan me helpen?) #17646212haha, praat me er niet van… t ding staat hoog en droog in de schuur :P
stucadoor schiet nie echt op, en ik dus met andere dingen bezig…ach je kunt overal mee doorrijden maar t houd een keer op,
het wordt A vervelend, B tis niet gezond nee :Dkoppeling iets bijstellen misschien dat het helpt …voor een tijdje
:wors :wors
mooi man, kan ari met t mooie weer weer rond toeren.
hy was poos terug nog gespot in alkmaar met t ding. -
AuteurBerichten