Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door opelforever
vergeet mn nummer niet mee te nemen;) als die oude barrels van jullie in elkaar storten :hmmz:hmmzben ik altijd bereid om jullie even naar ahaus te slepen (ik ben de beroertste niet):P:P:P:P:P
:puke
(heb liever dat je me dan met het hok naar huis brengt :jerry)
maaruh ronnie… wat denk je nu zelf mee te brengen dan ??
die a1 de kennen we nu wel :Ddus mensen… ronnie is da bei mit A2 :jerry:jerry:jerry:jerry
en vrouwlief met a1 :P:Pennuh.. op het treffen laten weten dat we via het forum gekomen zijn….
dat doen we door middel van een oranje wimpel om de nek ???????
uh die van vorig jaar…
geen idee..maar we gaan het proberen,
toch gewoon bij de grensovergang ??hey ronnie, noem eens een plekje en tijd.?
uhm… dan moeten we optijd weg hier :P
zal het even met de vrouw overleggen ron.
wir sind dabei.
ok :D
of wou je zeggen dat je het meende …
dat van HJ…
:fy1
king:
ja uhm.. jo….manta
heb er zelf ook geen plaatje van.
t arme ding staat nog op andere locatie.
maar tis niet veel, maar wel leuk om mee te beginnen.Hans.
wat staat ie hoog op zijn wieltjes voor…
en mogelijk heb ik wel intresse. ja.
kost da ?iemand nog plaatjes van de betere tijden van rh 48kn ???
dank je ron.
succes … das me baasje wel nodig, nu helemaal.
die apekop heeft er nog een bij gekocht. :wtf en de schuur staat al vol hier…
wat die nou van plan is….??? ik weet het niet meer.wat ik wel weet is dat hij vandaag mooi met mij bezig is geweest,
althans vanmiddag dan, vanochtend mocht hij de loodgieter
uithangen, en vanmiddag weer de manta man.
tja.. afwisseling he :Dmaar al mijn pas aangekochte lijsten en strips zijn ontdaan
van de kit en lijm resten, en ook al geschuurd,
dus klaar voor de spuiter.vanavond nog heeft mijn baas contact gehad
met de spuiter… man waar blijf je .. :angel.
maarja, dat krijg je met gelegenheids mensen he..
dan kan het wat langer duren.
maargoed, de andere bolide, nha bolide mag het niet eens
meer heten eingelijk. tis meer wat voor de scredder,
maar daar heeft mijn baas m van gered, net als ik,
ik ben in 1994 ook gered van de scredder,
en dan zeggen ze; toeval bestaat niet :D
ze is enkel wat ouder als mij, volgens het kenteken is ze van bouwjaar 1975 maar voor het eerst toegelaten op de weg in 1977… we hebben het hier dus over een showroom modelletje :jerry:jerrymaar over die ander… daar later….veel later meer over.
ikke lekker eerst :P
mijn baasje had ook dubbele lampjes voor mij gekocht..zoals het plaatje
hier een eindje boven al laat zien. helaas is 1 kapje daarvan wat kapot
maar volgens de man die het spuitwerk doet, kon dat wel gefixt worden.
dus…. geen nood, ook dat komt weer goed.
nu enkel nog wat mooie lampjes scoren die er in horen te zitten.
maar de kapjes zijn er tenminste :Pnou, da was m weer mensen.
groet en toet toet..
GT/E-tje king:
had je eingelijk ook niet moeten doen kees.
maar ja.. soms….:cry
kzie het meer als opgekropte jalouzie
:wors:wors:wors
gooi dat leer hier dan heen..
maaruh.. ff tip om te controleren of je een lekstroom hebt…
men neme een lampje van de interieurverlichting, of van de kentekenverlichting,
zo`n staafje.. deze tussen de massa pool van accu, en de daarop hoorende klem. brand de lamp dan… dan wordt er ergens knap stroom gebruikt…
(lampje binnenkant kofferbak) …dan sleutels uit kontact laten, en zekering voor zekering verwijderen, tot lampje niet tot haast niet meer brand. en dan weet je waar het in zit…
tja… dit wordt nog wel een slotje.. of slapgeouwehoer….:sleeping
zo.. kundig uitgerekend logan….
welkom gait ;)
en wat regelt het overschakel moment dan wel?
goed plan dat laaste.
uh de deur gaat ook niet los met het gewone slot van buiten uit…
sleutel wil niet rond of wat gebeurt er..?uh.. die dynamo he.. je hebt m al aangesloten ???
of hoe zit dat??
ook maar plaatje schieten dan
valse lucht ergens ??
varajet 2 carb ??
als je knipperlicht naar een kant sneller gaat als naar de andere kant
dan kan dat vaak betekenen dat er een lampje stuk is.
de kant waar hij sneller bij knippert mist dan een lampje….suck-6 maar weer.
intressant.. willem, even een vraagje dan, zodat ik, A het snap, en B er wat aan heb :D
voorbeeld van hier op de dam :P
auto ledig gewicht 1349max te trekken MASSA 1700kg
vervolgens plof ik op de aanhanger een ledig casco neer, van een manta, wat weegt zoiets nog met assen eronder..? 300kg??
tellen we de getallen bij elkaar op 1349 en 1700 maakt 3049 daarbij de geschatte 300
maakt 3349… heb ik nog een krappe 200 gk over.:o vergeet ik het gewicht van de aanhanger zelf mooi even… :sleeping
uh laten we zeggen 450 kg. …damd… gaat dus niet lukken nie
origineel gepost door crazycarschris
Hallo Mannen,
Ik heb een probleem.
Ik heb een ander Senator B Chassis gekocht.
Omdat deze harder is en moier van kleur.
Nu heb ik de motor al over gehangen en de auto laten keuren.
Gelijk goedgekeurd natuurlijk.Nu heb ik 2 problemen waar ik niet uit kom.
Ik heb een rode draad lopen van mijn min accupole naar mijn Dynamo.
Ik weet voor 99% dat deze op de minpole zat maar nu weet ik niet waar hij bij de dynamo geschroefd zat.vermoedelijk dus aan het huis van de dynamo. (massa)
Lomp van mij maar ja het is niet anders.De draad is wel rood maar dat zijn bij mijn Senny bijna alle draden.
Het heeft een kabelschoentje voor een dopje 10.
Die andere voor dopje 8.welke andere? sleutel 10 is + sleutel 8 is –En nu is het 2e probleem.
Mijn Bijrijdersdeuren gaan niet meer van slot af.
Als ik in de auto zit en wil die knopjes omhoog doen dan schieten ze gewoon weer naar beneden.
Zowel bij de voorste deur als de achterste deur.Als ik mijn raam open doe en doe bij de achterste de knop omhoog en gelijk mijn deur open dan gaat deze wel open.
Maar bij mijn voordeur niet.en bij draaiende motor?
Ik heb de kiekertkast al vervangen en het probleem blijft.
Ik heb de auto al zonder spanning gezet maar de knopjes gaan niet los.Heeft iemand dit weleens mee gemaakt en/of weet iemand wat ik hier aan kan doen.
Ik krijg mijn voordeur niet open en kan dus het deurpaneel ook niet demonteren.ook niet normaal met de sleutel?
Help,help,help,want ik zit er weleens in met mijn kinderen en mocht er iets gebeuren dan kan ik de deur niet open maken.
Alvast bedankt voor de moeite.
origineel gepost door Stender
Er wordt nog getwijfeld tussen de Kadett
en de Recaro stoelen?:jerry:jerry
tja er zijn er meer die mijn baasje voor gek verklaren ;)
maargoed, als je het spul eenmaal hebt liggen,
kun je toch beter eerst afwerken,
inplaats van het direct weg te smijten..
dat vind me baasje ook nog weer zonde.en ja hoor, hij zit nu weer aan de koffie,
en ik maar in mn nakie in de schuur :cry
maar het eerste groffe schuurwerk zit er bijna op,
nu enkel de motorkap nog en parafan,
en dan heeft hij dat eerst gehad.
kijk, daar ligt mijn achterklepje king:

maar hij denkt toch nog wel aan me hoor,
vanavond en is hij al een heel poosje bij me aan het werk geweest,
haha t valt m weer goed tegen,
wat een geetter is dat,
om die kitresten en rotzooi van de zwarte strips af te halen, en vervolgens licht op te schuren,
zo goed als klaar voor de spuiter :thumbup

het ouwe in-complete setje heeft hij vooreerst
maar bewaart op zolder.
verder het aangekochte dubbele koplampsetje
ook maar uitelkaar geschroefd voor nadere
inspectie en een schuurbeurtje.tja.. en dan kom je wel eens wat tegen :agent

zo.. tot kiekes moar weer.
owja.. mijn baasje a isfgelopen zaterdag
naar t zwoele zuiden geweest..
dacht hij onderweg nog wel een leuke manta te zien rijden,
maar helaas enkel op locatie een rode Calibra…
en tja… das nog lang geen manta :Pgroet en toet toet
GT/E-tje king:
jawel, :D
vraag fredericki200 maar.
die kon mij een poos terug ook keurig helpen aan een grijs exemplaar.
-
AuteurBerichten