Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is vrij eenvoudig te maken hoor
Doorslijpen
Draadstang aan het ene eind lassen
Moer op het andere( wel stukje van een eind inkorten)
En.. Viola
23 maart 2014 om 09:42 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224049contacten goed opschuren,
nieuwe zekeringen monteren
contacten lichtjes iets meer opelkaar aan buigen en klaar.ben voor mijn china cloon ook opzoek naar NL software…
alvast mijn dank ;) :thumb
Aaaaaahhhh neer man !
Jammer joh.
Maar evengoed succes met de verkoop
En suck6 met de nieuwe liefde18 maart 2014 om 21:19 In reactie op: Wat heb je vandaag gedaan met je Senator,Monza KAD enz #18203493Lpg frames klaar voor montage
king:
kan ook heel goed Chris,
dat laten draaien op de weerstandskabel.heb hier menig elect. ontsteking op een weerstands kabel laten draaien..
dus zou het mogelijk wel kunnen…
het gekke is.. dat het soms gewoon weigert.. en zonder weerstandskabel is het wel goed ;)ach… n rotortje kost paar euro… dus vervang m even mee.. ;)
nou, mogelijk gaan we het mee maken.. eerst de wagen een nieuwe jas aan trekken
barst in de kap…
geen contact met puntje binnenin en bobine kabel…
geen contact naar rotor…
je kunt soms vreemde dingen treffen
succes ;) :thumb
helaas is vaak het uitsluiten van dergelijke opties de enige oplossing.
doe het wel stap voor stap… zodat je dan mogelijk ook achter de daadwerkelijke oorzaak komt.
een verdelerkap vast houden, en dan draaid de motor wel goed..
moet toch haast zeker een defecte kap betekenen
zou nieuwe kap monteren… kost paar euro… weet je zeker dat dat goed zit.
t pinnentje middenin wil wel eens opgeven…
en n setje nieuwe bougies?
voortijd liep ie goed… tja.. dingen gaan nu eenmaal zonder melding kapot….
uh…
verdelerkap wel juist gemonteerd?of juiste rotor?
kabels 100% goed gemonteerd? willen wel vaker voordoen dat ze goed zitten..
waar later blijkt van nieteen f13 past ook met de huidige aandrijfassen en voorpoten?
n f16 nie.. dat weet ik dan wel :D
16 maart 2014 om 18:40 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224040is de blauwe 2 polige sensor op je thermostaat huis.
de blauwe enkele sensor, aan de zijkant van je thermostaathuis is
die voor je meter in het dashboardaan de hand van de tempr. van de koelvloeistof geeft je temp sensor waardes door aan de ecu.
deze bepaalt aan de hand van deze waardes de hoeveelheid benzine wat er ingespoten moet worden.bij een onjuiste waarde van deze tempsensor, komt het vaker voor dat de wagen zwart pluimt,
en beroerd loopt, als ie koud al niet verzuipt in de benzine.tevens speelt hierin het openen van de klep in de lmm meter ook een grote rol,
maar zoals vermeld, zou ik bij de temp sensor beginnen16 maart 2014 om 13:49 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224037sensor is goedkoper, vandaar dat ik zou beginnen met andere temp sensor.
volgende stap zou inderdaad de lmm zijn
ik zeg prima ding voor de hobbyist
:thumb
16 maart 2014 om 10:25 In reactie op: Commo B geventileerde schijven plaatsen icm welke klauw #18218346of de blokjes tussen de senator klauwen wegtrekken.. en op je eigen klauwen monteren.
krausse heeft volgens mij de blokjes nog in de aanbieding..
pookaanpassing is mij bekend..
evenals het feit dat op deze bak ook zo een 5e versnelling gemonteerd is..
maar aangezien ik deze bak nie zo best vertrouw knikker ik m liever wegthanks
je hebt 2 verschillende bobines in de oude opels zitten..
9v voor contactpunt ontsteking, aangesloten op een weerstandsdraad vanaf je zekeringskast,
en deze krijgt enkel kortstondig tijdens het starten 12v ! vanaf de startmotor.en de 12v bobine voor de electronische ontsteking in de latere gsi bolides
soms werkt deze bobine wel op de weerstandsdraad van max9volt, maar 9 van de 10
geeft dit later problemen.mogelijk dat je nog je weerstandskabel gebruikte bij het hotspark system
16 maart 2014 om 09:50 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224033of.. een overleden tempratuur sensor, waardoor hij te veel benzine inspuit
16 maart 2014 om 08:25 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224030klopt je timing van het blok nog?
welk injectie systeem zit er op?
le jetronic neem ik aan.verzuipt de motor niet?
of juist te arm?
Startmotor overleden..
blank gemaakt door met remreiniger en remolie te blijven borstelen in de lampen,
zeer regelmatig goed afspoelen met water,om ze vervolgens met motip backlight spray-red in kleur te maken ;)
-
AuteurBerichten
