Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
even een wat ouder topic omhoog trappen,
ben al tijdje aan het zoeken op dit forum,
kan het dus niet vinden, vandaar maar in dit topic, t gaat hier immers over de achterassen.wat waren de overbrengins verhoudingen toch weer bij de manta`s
meen me te herinneren dat er ooit een lijstje hier stond waar dat allemaal stond.1200…die en die as.
1600 die en die..
en is er verschil in automaat achteras of niet ?
t gaat mij in iedergeval om een 1900s achteras automaat. :agent
5 juni 2010 om 19:12 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481317als je nog delen zoekt…
dat ene kasco van mij gaat de slijptol alsnog in.
nice rims.
nice rims. en nog nicere filmpjes hahah
zonder gelul, je maakt er weer een net setje van.
helaas link werkt niet.
zal eens kijken bij conrad dan.[edit] sk600?
naar het schijnt kun je ook veel beter de 3 liter variant nemen. ipv de 2.5
de verhouding van verbruik en prestatie is bij de 3 liter nog redelijk te noemen. maar bij een 2.5 ver te zoeken.en ik dacht dat de a2`s allemaal al met injectie motor waren
c city op de a28 vanmorgen rond de klok van 7en. thv beilen geloof ik.
gewoon netjes spannen.
maar t plakken gaat me om de randen.dat spuitlijm had ik het vanmiddag ook met mantallica over,
denk dat ik dat maar ga toepassen.kun jij mogelijk vertellen welke jij precies gehad hebt, en waar verkrijgbaar ?
je hebt lijm en je hebt lijm, en ik een gigantische hekel aan knooien en martelen :puke t moet gewoon goeie shit wezen :D
ik ook niet, domweg omdat de manta nog net niet gereed is.
had begrepen dat mantallica wel ging :P
dan muj morg`n hen haal`n :P
(ik ok :swear )
ok mijn dank heren.
laat ik net een carroserie hersteller hebben die ook in de caravans zit. :P
dus slagen moet ik altijd :D
origineel gepost door mantallica
blik gevonden, maar dat wordt plakjes snijden met de kaasschaaf :afroo das handug. kan ik het er zo tussen leggen :jerry
origineel gepost door mantallica
blik gevonden, maar dat wordt plakjes snijden met de kaasschaaf :afroo das handug. kan ik het er zo tussen leggen :jerry
maargoed, kom wel ff an morgen. voor de knijpers
en wat andere meuk. achterin de middag maar weer.
bevalt wel goed op een vrijdag middag :jerryheb hier nog wel wat van dat vloerbedekkingsspul staan.
enkel is het alderbastends dikke meuk.heb jij nog wat mantallica ?? moet toch de klemmen bij jou komen halen :P
en om dan stender maar voor te wezen,:D en hopen dat ik er zelf ook wat aan heb, waar vind je die afdichtings strip weer h-400? is dat gewoon dubbelzijdige kleef-afdichtingsband alla gamma ???
en jij maar denken dat je een dikke grote bak had.
staat die olde beamer van mevr. van de vaart voor je bumper!
:puke wat een hok!!!! (die beamer dan he)
idd. om de strips rond de portieren en zijruiten te verwijderen moet je de zijruitjes verwijderen, en het deurrubber, deze laaste trek je er rustig met wat beleid zo uit. eerst stukje proberen zodat je ziet hoe het rubber er uitziet waar hij in een strip gekneld zit, dan kun je ook zien hoe je m weer terug krijgt.
vervolgens net als boyanka aangeeft, alle schroefjes verwijderen. en dan kan het loskiepen beginnen, let wel op, het kan zijn dat de strips gekit zitten. !!
en met een boel werk..
mooi laten liggen dus :P
“de bekleder”
een die doet in bekleden van auto`s ??
origineel gepost door MantaTeamTwello
staat nu een setje wolfrace op marktplaats te koop hansin emmen ??
maar dat zijn smallen toch ?
zojuist de manta van stal gehad, en even aan de weg gezet, had de brug even nodig.
vond m zo eingelijk wel hoog op de poten staan.
dus nu weer wijziging in de plannen.
haha.. t veranderd hier wel eens.eerst maar eens de auto klaarmaken, en dan verder kijken :agent
oe… melvin was wakker :P :P
dat kan wel wezen kermit. maar t moet wel wat lijken onder de manta dadelijk.
ik rij op gas 1:6 met bijna de zelfde auto als de jouwe rebel.
maar jij hebt toch een 30E motor met 4 gang automaat.
hier een 30ne motor met ook een 4 gang automaat.
maar wel op LPG
ff een belletje met het 0900 nummer van de RDW.
-
AuteurBerichten