Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nette goede kwaliteit.
heb ze hier liggen van de senator / monza A
en van Manta B
eo… electrische ontsteking :D
king:
kan inderdaad komen door het vlakken van de kop.
de compressie verhouding is nu uit zijn fatsoen gehaald.montage dikkere pakking kan een boel oplossen.
station lod had een soortgelijk euvel.. wagentje trok enkel wel als een beer.
en dat met een veel te laat ontstekingstijdstip..
dikkere koppakking gemonteerd.. en rijd nu met 12 gr voorontstekingnou? hef harry m al kloar??
mooi wagentje weer Cruez
:thumb
mooi wagentje weer Cruez
:thumb
Jup
De BB
Haha verstandig man king:
Afglopen week hier nog n mooi exemplaar
Geheel orgineel
2.0 8v licht paars?En ook nog extreem hard
100% een schaafplekje van het fijne straatwerk hier…
maar goed dat je er mee bezig gaat kerel.
past het andere carter er zo niet onder? met wat kleine aanpassingen ofzo?haha ja is mooi kleurtje.. haha
en nog beetje betaalbaar king:
ok bedankt voor de info…
nu opzoek naar een spiegel
pomp wordt aangedreven vanuit de motor zelf, gelijk met de verdeler.
aanpassen cq verplaatsen wordt wel een heeeel serieuze happening,
aangezien dit stukje techniek, weer de motor van motor is.. ahum..
ga ik eerst proberen dit zo te laten,
motorsteunen zijn inmiddels aangepast.. maar vandaag niet aan het monteren toe gekomen…kuch kuch..
(thanks toe de zoekfunctie..)
ik moet voor mijn type A uit 85 een rechter spiegel hebben.
het kapje aan de zijkant zit er nog op king:welke spiegels passen er allemaal? kadett e ook? corsa a allemaal gelijk?
veel vorderingen zijn er de laatste tijd niet Gait.
lpg tanks begonnen in de weg te liggen, dus zijn ze inmiddels weer gemonteerd.
het domme gat in de achterklep is gevuld :jerry
en voor de rest zijn we zo nu en dan bezig met uitzoeken van het een en ander omtrend de
motor, en zijn aanpassingen.zojuist vanavond het carter van de V8 losgehaald.. en geconstateerd dat mijn angstige vermoeden
juist was, aanpassen van het carter en de olie aanzuigbuis, resulteerd in een aanpassing van de gehele oliepomp.heb er nu dus eerst graag een andere pomp bij, om deze eerst te vernaggelen :D
verder is er nog even een tussendoor projectje geweest, en verplaats ik me sinds kort
in een opel corsa a1 :shock:van wit… naar wat donkerder wit :D
koste ook menig vrij uurtje… foi wat rot dat ie was
t olie pompje-filter moet eingelijk een cm of 4 naar boven :(
of er moet wat anders aangepast worden… daar brainstormen we nog weer even over ;)
heb t zomer setje ook weer gemonteerd.
en n storing uitgelezen.. en gewist..
kijken wat ie doet :Deingelijk best wel weer leuk…
dikke rims onder de pamperbak
;)ring uit oude rad. slijpen, en terugplaatsen in de jouwe.. is ook een optie.
dan gefeliciteerd :D crossagek :D
punt 1.. stertke en beterschap met en aan je dochter.
punt 2…dergelijke vragen en antwoorden op wat te doen, zijn per persoon sterk wisselend.
uitgaande van punt 2 verwacht ik ook niet dat er hier een juist antwoord gegeven kan worden.
het ligt immers geheel aan je zelf.slopen zie ik niet als optie.. je blijft ellenlang met een boel onderdelen zitten.
inruilen is weggeven..
inversteren is gokken.wat betreft de investering..
op een brug is het niet te zien waar de uitlaat eventueel zou kunnen bonken of rammelen..
en de uitlaat zelf? de mijne rammelt ook van binnen…maar is nog wel gasdicht.. dus goed.een rammel is vervelend, maar financeel moet het allemaal ook maar kunnen, niet?
mijn idee..vervang het noodzakelijke…
gebruik je centjes voor je dochter..
en zie later verder…tis maar een idee… maar nogmaals.. voor iedereen verschillend..
succes
om op de ombouw terug te komen…
nee, veel werk is het niet..
schokbrekers aan de as losnemen
as losdraaien van carroserie
stab. stang los van carroserie
aandrijfas los – in dit geval vervangenmorgen weer een dag..
:thumb
Beetje roppen mag he
Dus Jozef…
Spoiler in kleur van de auto :jerry :jerry
En niet de new kids uuthange jonguh??
T was anders wel BAM!
Goed bezig Mulders !!
-
AuteurBerichten



