Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
t meeste is massa geschakeld.
vanaf 1.6 tot 2.0 kunnen de in en uitlaat spruitstukken,
probleemloos uitgewisseld worden.dus kaal blok heb je voldoende aan. de rest zit al op je vokshol :D
en dit alles op kan dus enkel bij de A2 modellen.
de A1 heeft geen motor in het linker voor portier
idd. direct behandelen
ja was mooi smeer klusje om m zo te krijgen haha.
ding was aldermachtig vet.
koste dan ook menig busje remreiniger :D
beetje spuiten… beetje borstelen…. ff naspoelen met water.mooi laten drogen.
dun in de primer gezet, en vervolgens met velgenspray gespoten.
t hangt onder de auto.. je ziet er niks van weer, maar als ie omhoog moet..
dan moet het van onder ook leuk zijn :Dvanavond hier weer verder met de bak, zal wel uddate-tje volgen tzt.
maar er wordt weer wat gedaan :DHans.
een B senator ron :cool:
de cilinder met sleutel ???
of enkel de cilinder en pas je de bezetting aan ?
tja als je gek wordt van “het in de gaten houden van een paar van die kut metertjes”.. tja dan mot je wat he :D
:thumbup
:o 150 euro :wtf
hey.. ken dat witte exemplaar ook..
zou nog het een en ander afgaan, en de rest was te koop.
had m toen een kist bier geboden :Dheb wel de koplampen mogen halen :angel
toch staat je dat jurkje wel goed wiem :P
:o
spijt me zeer, maar ……….
domme donder.
rij dan die bak met water nie in.:P
maar daarintegen, suck-6 met de reparatie, hij is het meer dan waard.origineel gepost door 2000
origineel gepost door Ghanz
ikzelf heb ook ooit zo`n keering gehaald.. met een afsluiting,
en 0,1mm groter was.mooi dat ie wel lekte..
Hmmz, we wachten het af. Het kan nooit erger worden dan dat het was :P
idd.
ga nu ook maar stelletje bij GJ bestellen.. :D
kijken wat dat is :Dhm.. mijn automaat 3.0 mag 1700 trekken…
die laatste paar cc`s en dan 100 kilo :D
dat heb je helemaal goed johan :P
beide gevallen :D
ikzelf heb ook ooit zo`n keering gehaald.. met een afsluiting,
en 0,1mm groter was.mooi dat ie wel lekte..
het systeem funticoneert zodra de auto of loopt, of op contact staat.
het poosje omhoog houden van de sensor wat je aangeeft
lijkt mij toch wel voldoende om de sensor te testen.
mogelijk dat hij dan inderdaad defect is.vanochtend 2 manta`s gespot ter hoogte van nieuwleusen.
1x a manta oker geel, stond bij handelaar in oud spul
1x a manta rijdend vanaf de lichtmis naar nieuwleusen.
hey ron.
al wat gevonden ?
merknaam kan ook wezen dat het nord lamex is.
finlandia 2000 staat op het glas,nord lamex op het openings greepje…cq handvat;)
euw.. das wel helderweg goedkoper als wat ik besteld heb hahahaha
nee dat kun je wel vergeten.
als je verstandig bent koop je een andere 240.
das toch vele malen logischer, handiger en goedkoper…muj marco eens vragen chris.
die heeft wel tijd over nu want de manta duurt nog wel even haha
wanneer je dat hefarmpje van dat schakelkastje omhoog of omlaag bediend
zal de compressor of opblazen, of afblazen.
het heeft dus een dubbele functie.om te testen, moet het armpje een poosje in een juiste positie gebracht worden,
ongeveer een centimeter hoger of lager zetten. poosje laten staan, er zit namelijk een vertraging in
zodat het systeem niet op elke hobbel of drempel reageert.origineel gepost door 2000
origineel gepost door Ghanz
origineel gepost door opelclanermelo
ik heb hier nog wel een paar keeringen liggen emilenou kosten die krengen bij jou dan ???
mot er nog 2 hebben :D
3.50 bij de gemiddelde keerringen leverancier. Bij opel betaal je 30.00 meer
ja dat weet ik. maar die van de gemiddelde keerringleverancier was bij mij eens de verkeerde…
of niet juist passend. dus die niet weer :D -
AuteurBerichten