Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dit is al ee andere motor….
kapot kan alles.. simpel zat..
soms moet je een gokje wagen.. zelf ook wel met een klapperende motor rond gereden..
ging best poosje goed… todat ik het zo flauw was.. dat ik er maar wat aan gedaan heb :D( in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst..)
heb die ook al paar keer gespot in D`vaart en hier
3 mei 2014 om 21:00 In reactie op: 18 mei 2014 meeting Opel Team Klazienaveen *UPDATE 04-02*[x] #18190483kom denk wel even weer buurten in
K`veen. altijd wel even leuk… rondloeren :Dwordt t zowiezo haha party machen
Bingo….!!! ben voorzien :jerry
en on-topic… kadettje is er denk ik dus ook bij :D :D :D
o.. mocht je er een vinden.. meld het dan even harjan :D
goed opgelet beuker
probeer mijn nieuwe zuperstrakke aanwinst weer levend te hebben tegen die tijd..
mot enkel even een 1200 tor scoren.
ja haha da was zeker even toeval….kon het natuurlijk niet laten om even in de cabin te spieken.
puik stukje werk hoor ! dikke duim omhoog
of moer even wat aanknijpen in bankschroef ;)
Nha ja … Veel mooie…
De blitz en de Manta spannen wel de kroon ja… Pfhuuu
Deukje in de deur kijken we niet van op,
Tis wel vervelend en jammer.
Maar met of zonder deuk, t draaid om de gezelligheid
Met een stel Opels eromheenHydro stoters hebben een klein gaatje opzij
Vaste niet.
Hydro stoters willen nog wel eens vast gaan zitten,
Maar das voornamelijk bij lang stil liggen.Kleppendeksel eraf,
Tuimelaar losdraaien
Stoter uitnemen
Stoter controleren op gaatje..
Oordeel vellen,En weer terug.
Maar dan moet je de kleptiming van die klep opnieuw
Afstellen…Dus, even spieken… Is geen even doen ..
Althans, voor een leek.
Bij hydro stoters mag je uitgaan van een basis
Instelling van 0,3mm per klepBij vaste is dit .25 in en .30 uit
*of nou net andersom… 25 uit 30 in,
Maar laat dat alles nu keurig beschreven staan
In het CIH gedeelte van dit forum..,How to kleppenstellen.
Succes
Dan kijk je mee.. ;)
T kunnen de kleppen inderdaad zijn,
Maar aangezien je enkel je ontstekingsas
Gewisseld hebt,
Een kleun blokje om gereden hebt,
En dat t spul dan ineens dusdanig begint te
Rammelen…Sorry Marco, maar blijft lastug oordelen vanaf film
post jij de vorderingen? :D
is inderdaad overgenomen vanuit een werkplaatshandboek,
aangezien het mijn inziens duidelijk zat weer gegeven wordt.
verwacht ik dat het scans zijn.maar het zou evengoed met een fatsoenlijk fototoestel gemaakt kunnen zijn.
de cd`s werken in iedergeval prima :D ;)
geen ervaring… al klinkt het wel vrij logisch
je zou het zelfs op kunnen lossen zonder laswerk, @2000
2 platen van redelijke dikte, deze voorzien van 2 gaten,
een voor de oude bevestiging van de stang, en een voor de nieuwe.
plaatje van een cm of 8 lijkt mij zo op de gok te volstaanvervolgens deze dus aan eenzijde, aan het chassis monteren, op het orginele punt,
een vulbus ertussen monteren.
en vervolgens de stang dus een gat lager monteren.
of je draaid de boel dusdanig aan dat de platen wel wat scheef trekken..
of je doet er even netjes 2 vulplaten bij tussen.contact aan?
laden is altijd beter zonder de polen aangesloten in de auto ;)
:thumb
al was je gedachte gang wel heel slim..
een vulplaat tussen kop en inlaat, om zo het verschil van beide openingen te kunnen vereffenen…
jammer dat je dan met je uitlaat niet uitkwam. bouten zijn immers zo gemaakt :D
en ja… ik weet dat er mensen zijn die er mee rondrijden… zonder problemen.
(heb maar geduld…) ;)
succes…
injectie is daarintegen makkelijker :D
of er moet een 2.0 kop opgaan.
je kunt de paspinnen van de cilinderkop wel overboren in het inlaatspruitstuk.
met het risico dat het boortje net mis loopt ofzo..ik noem het gewoon prutswerk.
monteer gewoon spul wat er voor bedoeld is, en ga niet met kit en niet passende onderdelen
aan het werk.Moet zelfs zonder vervroegen kunnen draaien
Zonder pingelenCilinder 1 bougie eruit.
Zuiger in bovenste dode punt
Rotor naar contact 1Of de merktekens gelijk zetten
houd wel even rekening met het juist belasten van de trafo.
een hele dikke zware is nergens voor nodig met de 20w lampjes…50w max is da voldoende voor 2 lampjes
-
AuteurBerichten