Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
betreft een 2.5e motor dus. toevallig met automaat?
welke vaccuum slangen zijn vervangen?
al eens rondgespoten met remmreiniger om valse lucht te constateren?
probleem dient zich vanzelf aan…of is het een en ander los geweest/vervangen
2 polige temp sensor op therm huis al vervangen?
en inderdaad, de schakelaar onder de wagen zorgt dat de compressor aan en uit slaat.
stel je hebt er een kar achter… of zwaar beladen.. zorgt het systeem er zelf voor dat de wagen terugkomt op orgineelnivo… dus … net zo hoog staat als in onbeladen toestand..
ideaal dus voor bij drempels en dergelijke. hoger als hoog kun je niet..
een knopje voor compressor aan.. zou dan ook een automatische afslag bij het bereiken van het maximaal nivo moeten hebben.. anders raakt je systeem stukaangezien het hele systeem uit dunne slangetjes bestaat. en niet met fatsoenlijke koppelingen,
dan ga er maar vanuit dat het een ietwat poreus systeem is, en dat daarom de compressor soms onder het rijden dus ook aanslaat. en dat het systeem dus leeg loopt bij stilstand. (enmotor uit)moet ie vooral blijven doen… foi wat n kroam.. boel oude caddi`s daar
t kadettje zojuist wederom gezien…
samen met een heleboel andere opels :jerry
neem je kap van je klokkenset los… en pas het.. dan zie je het snel genoeg.
persoonlijk zou ik dat zonde vinden…
gister bijkersweg balkbrug (sado) kadet b coupe :thumb
dat de auto zakt is normaal.
dat de compressor onder de kap niet uitschakeld is niet normaal. deze hoort kortstondig te draaien.
om m hand bedient te maken lijkt mij niet raadzaam. maargoed.. ieder zijn ding
goed werk J.. uh Patrick… maar ik mis wel wat zwarte details…
is dat bewust weg gelaten?
en t rekordje is ook leuk speelgoed ja
:thumb:kewlpics
:jerry :jerry :jerry
Toeval bestaat niet hahaha
Toeval bestaat niet hahaha
elke dag eem een uurtje op de knieen met de blote kont richting mekka…
schijnt te helpen ;)
en….en….en….. alweer thuis??
loopt ie al ??? :jerry :jerry
moar das n mooi blauw panneke Gait haha
en dan het rare tikje/rammeltje ook gelijk verholpen….
fijn he, als de mankementen weg zijn :D
Daar gaan we weer…
Wie zegt dat de mijne nooit losgeweest is?
Wat er standaard in hoort te zitten, hoeft er na al die
Jaren niet meer in te zitten.Maar, je hebt wel gelijk.
Dus het stellen was ook zo gepiept,
Maar ik bedoel maar, t kan dus soms zo een
keer voorkomen dat het tikken extreem wordtGoed bezig.
Lofliedzanger
ik had het over de verhouding.. jij over de druk :D
wat betreft het pingelen… willen ze het beide beide brandstoffen wel wat graag
met een te hoge c-druk of verhouding ;)
dat het tikken zeer plotseling kan komen bewees mijn GT/E zopas wel..
nooit geen last gehad.. en pak m na gebruik weer..en wat denk je..
een rammelkast :shock:
hahaha Matglas hahah :thumb
succes met de werkzaamheden :thumb
moet ie twel doen dennis… kreng drukte eerst bar zwaar :D
best een eind hoor… van voor naar achter :jerrycompressie druk en compressie verhouding zijn 2 heel andere dingen… mr turbo.
wat betreft je 2.0 kop op een 2.4 onderblok.. en dan pingelen..
pingelen komt zelfs voor bij een 2.4 compleet nieuw.. en gevlakt… en orginele koppakkingdan blijkt de compressie verhouding niet te kloppen.. terwijl de compressiedruk ook vrij hoog was.
andere, iets dikkere koppakking ertussen… op de bank, en ontsteking iets bij.. probleem opgelost.ik verstop m stiekem…
foi wat een verschrikkelijk lelijk ding is t eingelijk :P
volgens mij vaste stoters…
uitgaan van het ‘dit zit er standaard in’ principe bij motoren van 20 jaar oud
is mijn inziens ook onzin.deksel lostrekken en kijken.. dat is de enige juiste oplossing.
blijf het vreemd vinden dat het ratelen tikken pingelen of wat dan ok zo ineens zo extreem is geworden.
maarja.. zoals eerder vermeld… t kan.. alles kan en gaat immers kapot :(dat wil je niet….
nou… t zou het HHH ook niet zijn hoor….
de CorsA is inmiddels maar weer verhuist :shock:
de kapitan is voorzien van een V8
en het nieuwe project staat binnen…
Kadeath B 1.2 :D
even verder over het interessanst omtrend deze mededeling…
de V8 ligt zo goed als op plek, de hoogte en dergelijke vraagt nog wel zijn bedenkingen.. maar das voor later, eerst maar eens zien dat de kadeath.. uh.. V8 fatsoenlijk vast zit.ja je hebt t al weer in de gaten… t gaat even weer wat langer duren met de kapitan :D
dit alles komt m enkel maar ten goede :sleeping
-
AuteurBerichten