Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door gt/w
of gewoon de knop hieronder gebruikendat is dan toch een u2u :P
oja.. ff off topic, maar t stoeltje komt eerdaags die kant nog op gert.
heb er inmiddels een paar klaar.
zowieso een voor mijn eigen manta, en dan nog een paar voor de oldies van kennisen :D
klopt van valeo
maar dan heb je nog de kunstof ringen er niet bij.
volgens mij passen daar de koplampen van bmw op freestyler, en niet in de betere kappen van irmscher met de cibie koplampen, welke gemonteerd zijn in een kunstof ring.
gt/w is te bereiken dmv een u2u naar user GT/W.
en een setje extra wiellagers op de plank :P
toch jammer dat dergelijke bepaling niet te vinden is.
moeten we de “meester” maar gaan bezoeken, en zijn benz de zelfde medicatie geven
als de auto in kwestie :Porigineel gepost door bettus accu
zaterdag hoor je het van mij…:Dtis al even geleden zaterdag geweest :D :jerry
maar ik mag er vanuitgaan dat jullie niks meer hadden liggen?
20 oktober 2010 om 16:02 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309897kijk, Henk bedankt.
weer een stukje duidelijk dus,
was er al wel bang voor. maar meende me te herrinneren dat er wat was met die bouten.
dus vandaar.pasbout oplossing is dus enkel alleen maar andere draad op tappen op p bout van een 2.0.
weet iemand misschien ook welke draad er op een krukas van een 2.4 zit ?
of is dit wat;
19 oktober 2010 om 19:37 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309894bouten van een 16v motor van opel passen toch ook?
en die zijn allemaal die 10e mm dikker… toch ?
owja.. dacht nog ff in manta taal denk ik :D
hier staat ook een sennie met verstelbaar stuur.. had het kunnen weten dus :D
sorry:cool:
dr is ook nog een stukje willen…. he,
zou best een 6 pitter willen in manta, maar dan ook op kenteken.
handig knooien is dat, ff stelschroef verdraaien onder de kap :D
een stelschroef verdraai je zo niet, maar goed, je hebt ze erbij die lukt het wel.
maar gewoon wat proberen, niet direct met hele slagen gaan werken, maar telkens een tikkie .
als je een slag naar links gedaan hebt, dan weer slag terug werken naar rechts.. dan ben je dus weer op het zelfde punt als nu, en dan weer een aantal tikkies verder naar rechts… dan moet je een punt tegen komen
waar hij wel goed start.uh.. wilde gok, maar mogelijk het blokje onder het contactslot defect ?
:o
:cry:cry:cry…..
nee dat wist ie niet
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
bougie kabels verwacht ik dan.
die zijn zeer belangrijk voor lpg, iets overslag en tis mis met vocht.
dus vandaar.op benzine merk je het niet
origineel gepost door voederbiet
3 deurs coupe heb ik nog wel:P:P:P:Pstaat dat hok daar nog dan ??
strak plan johan, kom ze je wel brengen, kun je het in een a-tje knutzelen. dat arme ding staat nu al zo lang op de brug daar of ginds haha
:o ook gaaf :D
ja volgens mij is t bij een B net zoiets..
voetpomp voor water…. richtingaanwijzer draaien voor ruitenwisser, zonder interval.
richting aanwijzer met drukknop voor water, en draaiknop voor interval, en stand 1 en 2 :D
origineel gepost door Hendri
Kan niet wachten om met de manta door de sneeuw te knallen:worshier net zo hendri, denk dak dr maar weer eens ene manta bij haal :P
klinkt aanlokkelijk coot :D
persoonlijk kan ik ze niet komen afleveren, maar mogelijk wil de post daar wel bij helpen. :cool:
:o toch leuk he de bouw hendri haha
en idd die eddy zal wel weer bij die rode geweest zijn :D
ikke minder,
zojuist ritje verwegnistan gehad :fy1
voor die manta van m.maar we hebben 2 leuke schermpies voor weinig:P
origineel gepost door mantadevil
klopt ja rij altijd zo binnen door naar zwolle
was op weg naar eddie om andere kabelboom op te halen
maar echt verdomd mooie a die je daar rijd“TE” he jozef, stoot ze maar niet tegen de kop door het een a-tje te noemen
:jerry
tja…. op stal zetten… :hmmz die “stal” staat nog vol.
en heb anders geen vervoer, dus zal wel doorkachelen worden.net als vorig jaar :P
maar ik heb wel weer een slijptol :D
-
AuteurBerichten