Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kan wezen dat je verdamper smerig is.
(aangezien je aangeeft dat het toerental nog wel eens schommeld.)
wat de ontsteking betreft.
ik heb de mijne afgesteld zonder behulp van de merktekens, maar met strob lamp.
dus vandaar de 8 graden.dat zal dan wel 8graden voor het 0 punt wezen. bdp.
let wel, dit zijn mijn bevindingen, rij zelf niet op benzine.
die hele installatie is eraf.en… ga je het wel doen ?? :D
8 graden voor.
op je inlaatbuit zit een schroef, luchtomloop.
hoever staat die open?
loopt de wagen ook op benzine? hoe loopt ie dan?
mocht hij enkel op lpg rijden, dan de schroef op inlaatbuis iets verder open zetten misschien.
[rquote=1851275&tid=140184&author=noci]Als ik het zo lees wat hier allemaal op dit forum komt te staan, ben ik het wel met GSE eens.
Zou eerst eens de cursus afmaken en een vraagbaak of een cd via MP bestellen daar kan je al heel veel antwoorden op terug vinden.Het is niet dat we je niet willen helpen maar net als Ben al zegt het wordt steeds weer een ander iets wat er stuk gaat of verkeerd is :fy1[/rquote]
tja.. volgens mij vraagt er ene gewoon om raad, om een barrel weer klaar te krijgen.
tja, soms kan dat zo gaan.
forum is er toch voor om te vragen.
dat een hulp zoekende de zoekfunctie niet gebruikt, of google, kan ik ook niks aan doen
als je goed handig bent, boel gereedschap hebt, en ook een overvloed aan geduld
dan is het monteren van een ecodrek wel aan te raden ja.kortom, niet doen :D
pak dan een 3.0 24v in lijn.
de benodigde ombouwdelen staan te koop op mp,
opeljan van de bigopels heeft inderdaad een senator a omgebouwd naar v6.
i
ritsepitser.
:o wat dat is ..?
gleufjes in koffiebonen zagen.:)
haha mooi klusje idd draagarmpie vervangen :P
maaruh je.. jullie zijn goed bezig hoor :thumbup
kun je op dat zachte rubber wel plamuren?
gm 90250667 – 0822680
gm 90250668 – 0822680
waar zijn die van…????
de bovenste stelschroef is het co,
de onderste stelschroef het stationair toerental.
de schroef in je slang naar mengstuk stel je het maximaaldoorlaat mee af.
auto lekker warm rijden, en dan de co schroef laten voor wat ie is.. en de stationair toerental eens terug draaien,
kan best wezen dat hij dan beter gaat lopen, maar draai niet te snel, auto moet zich even wennen aan de hoeveelheid.strek er gerust een kwartier tot half uur voor uit.
voor het hele afstel verhaal
tja tussendoor project he haha,
kan het topic beter anders noemen gaan.
hansie`s knutsel topic haha, kom aan de manta niet eens toe zo :D
maaruh hoop deze week de snoek weer ‘hard’ te hebben. en dan volgende week weer verder met der gt/e
oja.. ff weer on-topic :D
wou de extra set ats`en laten stralen en coaten.
maar welke kleur moet ik nu nemen bij een grijze bolide..?ja ik weet het is mijn eigen wagen maar advies is altijd welkom.
heb destijds bij mijn vorige manta de velgen donkerder laten maken als standaard, vond het wel zelf wel heel mooi, maar staat het ook onder een grijze bolide..?

bij mijn senator is het relais ook overleden,
heb er nu een 3 polige ingeplugd.
die paar keer dat ik met aanhanger rijd, kan ik ook wel zonder.
nieuw relais kost 43 euro ofzo
ow ok jozef..
t wagentje moet nog lpg op kenteken krijgen toch?
dus t zou jammer wezen als je dat daarom dan misging.
maaruh goed bezig kerel :D
jups.
moet je eingelijk ook vanaf blijven, evenals de onderste :D
maar let wel goed op wat je doet!
de kleine bout iets merken op punt waar hij nu staat is niet verkeerd.en een heel klein, echt heel klein, tikkie kan wonderen verrichten.
haha maar t rijd wel fantastisch.
al kan het nog lang niet aan OPEL tippen natuurlijk :D
vervang dat schakelblok maar eens
dat ding wat achter je stuur op de stuurkolom gemonteerd zit
hey gert, laat je wel ff weten of het gelukt is met die lagers :D
hier ligt ook nog een gaar bakkie, vandaar :D
hey wietse, zal (ak t nie vergeet) ff plaatje posten van mijn brandhaard. :D
ben zelf met de pijp door de houten wand gegaan van mijn hokje, maar daar waar je door de wand gaat, het gat goed groot gemaakt, en aan de buitenzijde weer afgewerkt met een stuk zinkplaat waar ik ronding van de pijp uitgeknipt heb.
tja daar ben je dan loodgieter voor :angel
maargoed, buiten gaat de pijp omhoog, langs de houten topgevel, en met een dikke stalen strip heb ik die dikke pijp vastgezet aan het hout.
zoals de undertaker al meld, met een draadpen wil dat ook prima.
ceker mooie velgen
:thumbup
ken dat soort wel :D maar dan slagje kleiner :D

ben enkel wel benieuwd hoe het opgelost is met de draagarm :D
tja.. en als het een rekord betreft dan kom je er niet vanaf…
:hmmz die gasleiding vanaf tank naar verdamper..
die wil je met slang door de kriksteunen halen??
moet die leiding niet aan 1 stuk wezen?
verder werdt het wel weer eens tijd dat deze pracht manta de wegen gaat sieren
:thumbup
als de wagen afgesteld is bij een gasboer, dan is de ontsteking ook bijgesteld.
je zou m stationair wat meer co kunnen geven,
kleine schroef van de omvl verdamper.hij wil aanslaan maar pakt m net niet….
heb je de benzine/gas schakelaar niet halverwege staan ??
kan zijn dat ie op een mengsel van gas/benzin start.. en dat gaat moeizaam.
ontsteking is vernieuwd? ook de bougies?
denk de oorzaak bij malle malle zijn laatste reactie.. scheurtje in de kap.. niet goed contact meer, en vonkt dan op verkeerde plek en verkeerde moment.
mooi dat de wagen weer loopt.
goodluck
hey mensen hier eens een berichtje van mij.
zojuist bereikte mijn baasje het droevige bericht dat zijn PeeCeetje overleden is.
de opvouwbare computer heeft vermoedelijk een hartaanval gehad.
hij is inmiddels weer in het land der levenden, maar alles wat hij wist is hij nu kwijt.
zelfs de leuke plaatjes van mij en mijn baasje zijn verloren gegaan.
mijn baasje maakte eens in de zoveel tijd een cd`tje met de gegevens van die PeeCee.
maar helaas ging het de laatste keer dus mis.dit wil dus zeggen dat er een boel van mij verloren gegaan is.
een artikel voor het clubblad komt hiermee helmaal in het gedrang, maar mijn baasje gaat vermoedelijk wel proberen de draad op te pakken.dat het werk met mij momenteel helemaal stil ligt is bekend.
door omstandigheden is mijn baasje druk met andere dingen.
tja dat krijg je met meerdere auto`s… een eigen huis. en andere dingen he.die andere dingen…. tja, kijk maar eens wat mijn plek ingenomen heeft op die maffe rijplaten… daar kan mijn baasje nog wel wat vrije tijd in kwijt :o



hopelijk binnenkort weer wat meer over mijzelf.
de franse bolide moet even klaargestoomd worden.
maar dan ben toch echt ik weer aan de beurt.mensen tot ziens.
gr GT/E-tje king:
-
AuteurBerichten