Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ha die jan.
ik meende het al, je forum naam kwam me bekend voor. vandaar.
en ik ben nog wel eens in geesbrug / nieuwlande te vinden. dus vandaar.
(ff lpg tanken bij blokzijl, daar woonde je toch kortbij? :D )maar over dat inbouwen… dan hoefen we hier jou de eisen niet meer op te sommen dus.
ivm met geldigheid en certificaten en zo.http://www.lpgonderdelenshop.nl
daar heb ik zelf zeer goede ervaringen mee.
anders heb je boertien altied nog in emmen zitten.suck-6
denk het niet.
je zou ze natuurlijk zelf kunnen laten maken :P
de mijne draaid ook bijna direct mee..
ach t loeit wat, maar dan horen ze je ook aankomen :P
bij een a1 uitvoering wil het nog wel eens in het contactblokje zitten wat alleen in je linker portier zit.
contactspray doet hier door de regel wonderen.
goh… dat ding werdt altijd afgebeuld bij de, hier in de omgeving, bekende autoblubbering wedstrijden.
je kent het wel.. bak met blubber, en zie maar hoe ver je komt :P
ha jan welkom weer dan.
woonde jij niet in geesbrug?hier nog een user uit omgeving coevorden :D
woon er krappe 5km vanaf.
aanpassingen om de wagen op lpg te stoken zijn er zoals gse al vermeld niet.
qua aanraden ben ik het ook met gse eens, heb zelf ook een senator op lpg.
met omvl verdamper systeem.)enkel mijn wagen rijd niet meer op benzine, dus heb geen backfire klep.
maar om je luchtweger te sparen zou ik inderdaad een backfire klep (laten) monteren.ga je zelf de inbouw realiseren. of laat je het doen?
in emmen, vlakbij coevorden zit nog wel een goede gasboer.
succes.
Hans
dan te bedenken mike dat de luxe er in de A serie ook al in zat :P
de mijne zijn rondom 9 j maar 16 “
de jouwe 17 toch?
je moet je moter van voren achterover laten kantelen :D
indd t valt tegen.. maar tis mij ook diverse keren gelukt zo
(ja toen nog zonder brug :P)
aha.. dan weet ik denk ik wel welke bak jij hebt stefan :D
dan draai je te ver :P
a jò wietse.. t gaat prima.. enkel niet vanzelf :D
mooi die verdamper armer zetten dan :D
tja t kan zoveel wezen.
enkel vervelend lopen bij stationair…. en af een toe een backfire..?
verbrande klep?
ook zo maar een gissing van wat het mogelijk kan zijn :D
probeer eerst maar eens het een en ander.
om dingen uit te sluiten.goodluck
volgens mij ging ik voor een strookje pattex power tape…
lastig.. zoiets camoufleren en ook nog zodanig dat het niet stoord.
:thumbup
cc… :hmmz misschien tcat of eddepet :D
haha gare bakken zat dus :D
ik martel liever, als dat ik mijn leven riskeer….
ach joh.. je staat immers onder de kap te werken :D enkel je rug wordt nat :D
lijkt het zelfde ja maar als je de boel doorelkaar gaat gebruiken kan het wel feest geven :D
zo`n scobe lamp hadden we hier ook, maar dan met graden instelling.
aansluiten op accu. en 1e cilinder.
de inlaatpakking wil ook wel eens lekken, en de gasklepas ook, vooral daar waar het zwarte kastje op je gasklepas gemonteerd zit.
maar spuit maar wat remreiniger in de ronde, kun je tenminste dingen uit gaan sluiten.
om je verdamper te reinigen moet de achterzijde los gedraaid worden.
dus dat ding wel ff uit de auto halen.
al vind ik dat hij bij 3000 km nog niet dusdanig versmeerd mag wezen.
heb de mijne pas na 2 jaar losgehaald. denk zo`n 15000 km verder, lag onderin inderdaad wat in, maar niet zorgelijk.
hoever staat je co schroef eingelijk open??
deze staat bij een monza senator met omvl r90e verdamper vaak bijna dicht.
oja.. draai de schroef er niet helemaal uit !!!
pas maar op met die as-steuntjes, je ligt er dan wel plat onder he.
[rquote=1851746&tid=141319&author=jwmanta]we hebben hier toch meer in de polder dan menig mens denkt:D[/rquote]
blijf me elke keer weer verbazen ja :P
als hij later terugzakt naar 900 kan duiden op valse lucht.
busje remreiniger nemen en beetje op de injectoren spuiten, daar willen ze wel eens valse lucht trekken.
hebben de onsteking afgesteld (laten doen door broerlief) op krukaspoelie.
c30ne motor, met 30e ontsteking en poelie
-
AuteurBerichten