Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je had pas al problemen met je spanningsblokje.. toch?
meet het water eens na 3 minuten stationair lopen.. volgens mij is het nooit al zo warm dan.[rquote=1884619&tid=143909&author=wfvdijk]
@Ghanz: kun je je verhaal vertalen naar nummers op dit plaatje? :jerry[/rquote]jha hoor, post bewerkt :P
t lagertje in je krukas niet vergeten :D
rij jij nu ook met 2400 onderblok?
wat nou weer dan henri?
dat plaatje is niet van een `86er gsi ;)
4 maart 2011 om 22:32 In reactie op: 8 mei Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen #17797511[rquote=1861235&tid=140573&author=gts power]Ik ben serieus aan het overwegen om ook eens een kijkje te nemen.
[/rquote]ooew… wat is het voor jou toch een eind rijden ook.
dus je kunt wel stoppen met het `overwegen` .. gewoon ff die kant op tuffen :P
het afstellen is zo voor de eerste keer nog wel best een gekno
als voorbeeld (zo uit mn hoofd even) de bestuurders deur,
*deurkaart verwijderen.
*rechts onderin bout m6 met sleuf voor platkop schroevendraaier, en moer m6 (sleutel 10) nr 120
deze bout in de moer wat draaien, in of uit, beweegt de ruit uiteindelijk bovenin ook in of uit,
even uitproberen, en je merkt het resultaat vanzelf.*boven in de deur zitten 2 beugeltjes die de maximale uitslag van het raam stoppen.
deze kunnen ookk op en neer bewogen worden (sleutel 10) om de hoogte van het raam losdraaien af te stellen. nr 128 & 129*verder het goed vast zetten van de geleide rails in de deur
nr 98
misschien :P
de blauwe (kleine ) is temp sensor naar je ecu toe.
de bruine (grote) is, naar ik dacht voor de luchthulpschuif, of koudstart. weet ik zo ff niet meer.
massa schakelaar monteren :D
wat jo omschrijft,… hoe zit het dan met de ontsteking, en aansturing van de injectoren e.d,???
maargoed t zou misschien kunnen dat hij via die foute draad, elders de complete spanning wegtrekt…
maar ik zou ook zeggen, controleer contactslot toch maar.
toch mal dat het nummer er in 2 andere manta`s niet instaan.
te weten een blauwe.. en een grijze :(kan wezen dat hij er in de andere wagen niet goed inzat he
een auto van `87 kun je nog prima kopen hoor.
enkel wordt hij nooit meer belastingsvrij.zit ie wel goed vast in de bak?
ecu al gewisseld?
luchthulpschijf misschien?
de bruine, dikke thermosensor voor koudstart?
[rquote=1882231&tid=122541&author=MonzaRon][rquote=1881947&tid=122541&author=Ghanz]voor de wie, ron??? nissan ? :P
hier ook vorig jaar al gehamsterd.
enkel ff kijken of ze ook setje voor manta hebben :D[/rquote]
voor de manta, of komen ze er nog in dit jaar :D[/rquote]uh weet ik niet, maar heb nog wel een plekje om ze neer te leggen :D
voor de wie, ron??? nissan ? :P
hier ook vorig jaar al gehamsterd.
enkel ff kijken of ze ook setje voor manta hebben :Ddas heel mooi om te weten haha
mooi he, als de meningen zo verdeeld zijn :P
maargoed,
ik ga het vermoedelijk weer op de mijn oude manier doen, of laten doen :D
raam in rubber….. dan het raam met rubber in de auto proppen. en vervolgens de pezen monteren.ah zo.. ja daar kan gewoon een dikke klodder vet in.
maar je had het eerst over stuurstang en stuurkolom :D
vandaar.daar loop je nou niet meer naar toe :P
o… die grieze :D
bij de blauwe stond het er toch ook.
dat ding dat ken ik, had henry S ook wel liggen, johan.
enkel de verkeerde maat, dus houd dat in de gaten bij een mogelijke aanschaf.
[rquote=1881415&tid=143736&author=mantallica][rquote=1881410&tid=143736&author=Ghanz]niet ??
:hmmzzuuk oe eerdaags nog wel eem op haha.
vrijdag ofzo :D[/rquote]jah zal es niet :P ik zal ze weer koud zetten :D[/rquote]
stoat ze vast al wel :P
niet ??
:hmmzzuuk oe eerdaags nog wel eem op haha.
vrijdag ofzo :D -
AuteurBerichten