Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja klopt Siggie-vivaro
mini kapitän he haha
zag je nog net even hahavolgens mij zwerft er hier nog wel ergens en remklauw voor zon ding..
ter wielen heeft trouwens ook nog mooi setje achter de balie liggen… geen idee of die passend is
ja.. jaartal weet ik ook niet zeker meer haha.
maar heb m daar toen wel zien staan jha ;) :thumb
potverdikkie… keurig wagentje hoor, en goed bezig zo :thumb
@Ben, stond deze bolide in 2009 ofzo niet bij der guhru in ahaus?haha we zijn geen tovenaars Mike.
uiteraard wou Thijsje weer eens wat anders als anders..
dus is dit weer eens geen.. plug and play project.
beeld materiaal volgt
Iwan….
Still alive :shock:
:thumb :thumb :thumb
goed bezig kearl :thumb
en wanneer kwam je er achter dat ie gekeurd moest worden ???zojuist? hahahaha
maaar… meende dat ze naar de apk wel gereden mochten worden ..!
niet hard genoeg remmen .???
met 4×4 cali remsetup?
:thumb :thumb :thumb
heb het hier ook, gehad.. en echt.. dat spul remt zelfs met een orginele (oude) hrc als een blok
toch TOP dat je het euvel inmiddels gevonden hebt
:thumbmaar wil je perse zwaarder..
senator B bekrachtiger en HRC nemen
wat jij omschrijft komt van een 2.0e motor, Fearless ;)
maar dat komt zelden voor bij een nieuw exemplaar Freestyler.
maar de achterremmen niet meer te verstellen?
dus dit functioneerde ook niet?
lek remcilindertje achteras?
poreuse leiding?met draaiende motor is je kracht die je uitoefend met je voet, versterkt he
vind het persoonlijk een naar ding.. dat Eezibleed..
niet elk remsysteem vind “druk op het syteem” fijn…
gebruik nu een vacuum systeem.. bevalt super
had zelf ook remklauwen van een turbo cali… en orginele hrc en bekrachtiger.
en geen problemen, remt als een blok !dus te klein…..
geen defecte remslang ergens? dat deze opzwelt bij remdruk? en dus steeds verder opzwelt?
bij een nieuw exemplaar mag te ver intrappen niet zorgen voor schade aan de remcups in de hrc.
bij een oud exemplaar juist wel.
dat je pedaal zakt, kan enkel duiden op lucht.. of verlies.
en dat verlies hoeft maar heeeel weinig te zijn.
geen gaar remcilindertje achter??
geen gaar remleidinkje?jawel hoor..
op de pot vant cafe :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hahaha Keurig omschreven weer.
scheelt dat de lak van t kleppendekseltje al had gereageer…
hij is ook nog s geflikkerd..nog maar n speciaal knikkerbusje aan wagen dus…
sorry pik.. :jerry
inwendige lekkage hoofdremcilinder
steld ja niks voor….
even t uitlaatje losnemen.
bak dr achterweg.
aandrijfas er onder weg.
toplagertje monteren in krukas
vliegwiel met koppeling monteren
bak monteren
spul weer wat omhoog.
aandrijfas monteren
uitlaat terug monteren
pook monteren op bak
middenconsole van automaat verwisselen voor een van een gsi
bedrading van keuzehendel automaatbak verwijderen, en waar nodig aanpassen
schakelaar achteruit zit op de 5 bak.
pedalenset aanpassen / vervangen voor schakel setje
koppelingskabel monterenzo links en rechts nog wat boutjes aandraaien,
km teller aansluitenen gaaan!
die ijzers die we normaal wegmikken… zoek je nu??
:jerry :jerry :jerry
king:
geduld jongens :jerry
is inderdaad ook wel gaaf ja
:thumb
heb gisteravond de bolide dan eindelijk naar buiten GEREDEN
vooreerst gaat het Gas even van dit project af…
enkel de vraag…. voor hoelang…
tot :-D
zit nog wel meer werk an.. als allen de spiegels.
velgen ben ik nog over aan het na denken..
*of toch wat anders
*of verbreed staal
*of zo laten
*of zwart harthet ene met het zwarte hart, is even snel op proef zwart gemaakt… kijken hoe het staat :D
ben dr zelf wel redelijk over te spreken
waar is dat Enorme front gebleven dan ?
Al plat?
-
AuteurBerichten