Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
met een 1800 s niet.
met varajet 2 wel:D
ging hier prima ! mengring tussen carb en inlaatspruitstuk gehad.Hans
27 september 2011 om 21:00 In reactie op: weer een terug met een ascona c en meteen 2 vragen #17826740of een totale misse uitlijning van de wielen.
laat je ze zwart spuiten :thumb
of van een of ander sloop-wagentje 2 nemen, en die monteren
27 september 2011 om 20:38 In reactie op: – Iwan – gaat verder bij project garbage run 2013 #17822859:shock: jullie zijn er snel bij heren :P
Dus.. Den man… jij kent mij ???? in goede zin, of….. :hmmz
en die huiduitslag kees… tja. had al eerder aan de medicatie gemoeten,
maar de tijd he… de tijd :pukeen wat mijn achterste rubbers betreft… ik had ze nog mooier…
maar na een halfe dag rondtouren, ten tijde van de auto rally alhier…
vond oom agent het tijd mijn baasje naar huis te sturen om wat .. naar zijn zeggen
fatsoenlijks te monteren… dus dan maar 7J achter ipv de 9J king:hier nog een ‘leuk’ plaatje… soms gaat er wel eens wat mis


volgens de baas wel handig zo… blijft er ook niet teveel rommel inliggen zecht ie,
maar als dat wel zo handig is betwijfel ik :D
het achterpaneeltje, en de beide zijpanelen zijn ook reeds weer verbonden met het bodemplaatje van de koffer ruimte, het had allemaal nogal wat niet noodzakelijke bewegingsvrijheid
Dit alles vanwege een toegezonden brief van de instantie RDW :sleeping
als mijn baasje wel zo vriendelijk wou zijn mij te keuren voor bepaalde datum… bla bla bla :puke en hij had het al zo druk :???:
dus nu eerst het noodzakelijke voor de apk, en dan maar weer verder.die zwarte schroevendraaier vind je nog wel eens op de sloop.
maar of je dan ook een orgineel opel ding vind is anders wat :Dmoet er hier ook nog ergens wat hebben… altijd makkelijk zo`n ding :P
27 september 2011 om 19:41 In reactie op: weer een terug met een ascona c en meteen 2 vragen #17826738toch weer terug bij de een ouwe opel kerel ;) :thumb
persoonlijk vind ik die c wel leuk, maar zonde van de aandrijfing.
maargoed, mijn idee. ;)dat schudden van de wagen dacht ik ook aan de motorsteunen,
mogelijk dat de bus binnenin losligt in het rubber?
of heb je al een steun losgehad?dat trillen en zwabberen kan vanalles wezen,
maar balanceren, uitlijnen en schokbreker controleren doet al veel uitsluiten.succes
heb mijn setje via ps-autoteile.de
kan m zo 1 2 3 niet weervinden. :D
maar ik zoek dus nog even verder.
mogelijk kun je hier wat mee:
nou… t vlot nog niet echt arjan.
tis er zeker weer voor geweest vandaag.
wou de mijne ook nog even uitlaten, maar daar is het niet van gekomen.helemaal gelijk jozef.
heb ook al contact gezocht met de verkoper king:
o dat zal ook best jozef.
maar hij staat er nu niet zo bij dat je zecht …. whaa wat een knap ding.
maar dat neemt de pret die je er mee kunt hebben niet weg :D
en stok verrot zeker haha
25 september 2011 om 10:16 In reactie op: L-jetronic, ECU? Motor verzuipt bij elke startpoging #17917607misschien kun je hier wat mee
lees je eigen tekst op de site dan maar eens na arjen, en dan zie je misschien zelf ook in
wat het ‘probleem’ is…er wordt verwezen naar contact, en dan staat er niets.
verwijs dan ook niet naar ‘contact’.
maarrrr….
succes verder :thumbzal dan ook zo zoetjes aan wel tijd worden noci. ;)
:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
20 stuks tupperware
:jerry :jerry :jerry
ze waren er zelfs bij met van die enorme sta tafels op de kofferbak.
jammer dat er geen gaten inzaten voor de glazen, dus de functionaliteit mis ik
king:verduld…
gewoon overheen gelezen haha.bedankt noci.
enkel een eindje verder staat weer gewoon.. ‘zie contact’
nie echt handig@fluks, bedankt :thumb
zo is mijn vermoeden bevestigd.ben trouwens ook al gered, heb weer keering gevonden.
(dan wel niet bij O4E)
vind het zelf trouwens wel jammer dat zo ff afhalen niet mogelijk is.
deed dat in het verleden nog wel eens, ben in die hoek de laatste jaren wel
te vinden ivm het werk. dus mooi op de terugweg ff via de pekel, en savonds weer aan
de hobby.maargoed, zo als vermeld, ligt emmen ook op de route, dus pikken we het daar wel op :P
er is mij weinig van bekend,
maar verwacht zelf eingelijk beetje tupperware meuk.
japanse shit zegmaar :Dvoor me zelf zo dicht bij, dat ik wel even kijken ga,
zal vast wel wat luitjes kennen daar. en voor de rest..
ach zie wel. kon het enkel niet laten om het hier even te melden.
je weet maar nooit.versterkt is bij koppakkingen wel mogelijk.
maar bij een inlaat pakking van een 2400 of 2000 cih niet.
de inlaten van een 2400 zitten hoger in de kop, als bij een 2000
daarom dat het niet past.
materiaal is verder gewoon het zelfde15 september 2011 om 16:14 In reactie op: Welk vliegwiel en koppeling bij inbouw 3 ltr 24 kleppen #17916721dus…schokdemper moet wel aangepast worden.
vervangen of aanpassen.. wat zou het.
veranderen in iedergevaluh.. heb mailadres van opel4ever niet meer,
en zit met een vraag….
waar kan ik die nu kwijt?,
kan op de site geen mail adres vinden.maar mogelijk weet iemand hier het antwoord,
de achterste keerring van een getrag 240, is deze bij de senator, monza oid, het zelfde
als bij de Manta B ?dank
goed gezien mantallica ;)
-
AuteurBerichten