Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
klein lasapp kun je wel vergeten hendri.. tis enkel van dat grote daaro :D
maar wel intressant :D
gegalvaniseerd is ook geen optie nee haha.
heb ook altijd die blikken van de B*ezan.
de gecoate uitvoering. last prima, en is ook makkelijk te bewerken.
heb hier ook wel ander stuk blik staan.. sterk zat voor een grondbakkie hahaha
maar daar kun je geen kant mee op zonder bijzondere grote hamers king:ach beetje blik kost haast niks ja, dus gewoon ff wat fatsoenlijks halen.
lijkt mij de beste oplossing.misschien de volgende keer maar RVS :hmmz
ooooo dat valt allemaal nog wel mee ja :D
kunnen die krengen rotten he :D
succes met herstel, t wagentje ziet er verder wel puik uit.
:thumb
gewoon zo als je nu gedaan hebt, en anders zoek je het forum deel op waarin jou onderwerp past,
en klik vervolgens boven de lijst met topic titels de knop new topic aan :Pgaat je vast lukken, succes :thumb
@mantallica…. wat denk je nu zelf…????/
@de MAN jij mag niet weer raden, excuus voor afwezigheid trouwens :D
@tsx.. gas moet je op koken, dat weet je toch :P
@logan. klopt :agent10 L co kun je inderdaad ‘even’ mee :D
bij mijn manta`tje was ik het zo kwijt, maaaar nu is die ook
best verrot :Den net wat je zecht, een senator is even leuk, maar manta is toch heel wat anders.
en vooral… Leuker :P@js 400 wrote:
de echte zijn van 85 en 86,daarna zijn het na series zeg maar.
ik heb een orginele holnader uit 86 en een inport uit 89.
even de advertentie gekeken,het is wel een echte zo te zien.is idd een orginele. heb de wagen al een tijdje niet meer gezien in het straatbeeld,
maar was altijd een zeer net exemplaar :thumbkijk aan een CC.
das heeel wat anders als een senator he :D
heb ook korte tijd senator gereden, maar ben weer terug bij manta Bgert, succes met de hobby, en de apk… ach dat is toch maar een aanfluiting,
voor een ieder die zijn auto`s zelf onderhoud :DHans
een ouwe sok ;)
:hmmz ga denk ik voor optie 2 :mrgreen:


@mantallica wrote:
@Ghanz wrote:
@mantallica: tot morgenmiddag dan maar :D
anders houd ik jullie toch maar van het werk met de kadeathIk dacht Hans houd die pen vast om die spanbussen er uit te halen
en ik sla wel met die dikke hamer :jerrystrak plan king:
@mantallica: tot morgenmiddag dan maar :D
anders houd ik jullie toch maar van het werk met de kadeathyeah… in het tijdperk van de SD kaarten
hebben wij het hier over Cassettebandjes:wors :wors :wors :wors
tja… orginaliteit he, dacht dat het gewoon een optie was zo`n
“berg je bandjes maar op bakkje.”er zijn toch ook radio`s met een sleuf voor cassettebandjes,
die wel geheel in een manta / ascona dash passen…. toch?17 oktober 2011 om 20:40 In reactie op: vervangen van een versnellingsbak bij een opel rekord uit 19 #17927837die 5 bakken zijn niet zo dik bezaait meer.
af en toe kom je nog tegen op Markplaats o.i.d.
en waar je bij aankoop op letten moet…. tja….
moeilijk te zeggen van en versnellingsbak.
moet je gewoon geluk mee hebben :Dtussenas voor manta of rekord weet ik niet of daar verschil in zit,
verwacht het eingelijk niet, maar je weet maar nooit.nou, tis weer wat hoor.
eerst ben ik net een gatenkaas… en nu blijft het water in mij staan.
:swear :swearmaargoed, t bodempje is dus weer dicht :D


wat een zooitje eingelijk :D
iemand nog een raammechanisme in de aanbieding? bijrijderszijde.
helaas is het mechanisme en deurkaart gesneuveld, tijdens de werkzaamheden.
latje tussen deur en dorpel, en dan dichtdrukken gaat niet goed nie :fy1binnenkort het spul weer op de plek zetten, en APK -tje roggelen :D
en dan nog even dit: :P

:wub
laterz17 oktober 2011 om 04:08 In reactie op: vervangen van een versnellingsbak bij een opel rekord uit 19 #17927834de getrag 240 past zo onder rekord, komen ze ook onder vandaan.
let bij de ombouw wel op de aandrijfas, en mogelijk aanpassen schakelweg.
de manta`s hadden ook een getrag 240, daar was de schakelweg net wat korter
bij als bij rekord.succes.
dat uitlaat probleem herken ik makko :D
maar het plaatje is daarintegen wel über :wub
tja, t baasje zat te denken aan een 24 klepper.
later werdt het toch maar een 12 klepper, maar zeker niet minder als een 3 liter. :Pmaar nu kwam dit hart op in beeld, en nemen we daar eerst genoegen mee.
of er moet een spreekwoordelijke GEK wezen die er wel heeeel veeel intresse in heeft :P
@ben, pm retour.
@ed… t gaat vermoedelijk toch een 5 bakje worden :P@Oly wrote:
Iwan,
als jouw hartje een echt 19S hartje is en de zuigertjes zijn nog goed dan moet jouw baasje maar eens even zeggen of jouw hartje verkocht kan worden. Jouw hartje levert dan weer een snel kadettje op.
moet toch nog steeds komen voor dat veertje enzo…..
sorry oly, mijn orginele hart is reeds verloren, en voorzien van een donor 2.0s
deze zal overgaan naar een oranje familielid. en daarvan komt een matige 1900n
vrij.dat veertje en ‘enzo’ moet hier nog wel ergens wezen. :angel
@eddepet007 wrote:
met 4 bakje ist stuk minder aan genaam rijden als ik je baas was regelde ik meteen een 5 bakje
tja t asje is er al wel :P dus een begin is er. maar wat is er sneller van de plek.
ik met een 4 bak of 5 bak? op de lange baan is niet intressant.@ben-limo-16v wrote:
Een 5 bakje heb ik nog wel voor je (baasje)
Pm toe joe… tis wel een knap eind rijden hoor voor de baas :D
en ik kan het weten, kom uit die hoek vandaan, net als GT/E-tje. king:
@Ruud. dat zijn de betere plaatjes en tijden kerel :D tja het viel de baas en @Thijsje ook goed tegen, maarja wat moet je he :D hobby :P weggooien kan altijd nog.
en met het gooi en smijtwerk zit het hier wel goed, daar heeft het een super wegligging voor. :thumbup
had de wagen toen volgens mij ook wel gezien op MP, leek me toen ook wel wat. maar was te laat.
en nu is hij er dan alsnog :D
@Logan. t kan snel gaan he, en dan erbij die verf houd ook niks tegen :Pmaar we gaan zien…
zo, Ik ben dan nog wel lang niet klaar,
het eerste vervangingsonderdeel staat al op me te wachten king:m`n hart wordt vervangen. ja ja t schijnt dat ik mijn rikketik zomaar kwijt raak,
maar nu is er een wannabee 2400 aangekomen, om het gat te dichten zegmaar.maaaar…. moet mijn baasje nu ook een 5 nemen, of kan het 4bakkje het MAKKELIJK aan?
het schijnt dat ik niet zo gespaard ga worden als GT/E-tje, dus vandaar.verdere vorderingen zijn er niet, aangezien andere werkzaamheden weer als vanouds
roet in het eten gooien, spreekwoordelijk dan hè ;)luitjes de ballen,
was getekend;
Iwan :agentstaal plamuur :jerry :jerry
foto`s ed, foto`s :P
maaruh, deukje kun je toch uitkloppen en af plamuren?
hey Maarten, van harte gefeliciteerd kerel.
:thumb
wat manta24v al aangeeft…
pak nu maar gewoon een AW03/71 L !!! bak, en geen LE
de laatste die heeft veel meer electronica en vergt meer aanpassingen
als de L versie.de LE is van senator B
de L van senator Abij je lijstje met benodigde materialen,
wil ik wel even toevoegen dat je bij het vliegwiel ook de JUISTE vulring nodig bent.
die van je 3 gang bak past NIET !! let daar goed op, anders kan je het spul kapot draaien
tijdens montage!!! ( helaas spreek ik uit eigen ervaring! )verder kan een le natuurlijk wel, enkel meer werk.
succes
-
AuteurBerichten