Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:thumb
pakte eerder de bovenste 2 zelf vaak met een ringratel 15, gewoon vanuit de motorruimte,
nu ik wat meer verlengstukken heb, en de bak toch gekanteld staat, doe ik het van onder uit.
5 bak in een B1.. ?
dat vraagt om aanpassing van het schakelmechanisme… en baksteun.
maar ook dat is simpel te realiseren..
en zo kun je je orginele middenconsole behouden.
bakje erachterweg toveren steld inderdaad niet veel voor.
je ziet zelf wel wat los moet, en Jethro heeft het al keurig omschreven,
maar let wel even op je koelvin, voor de zekerheid demonteer ik deze vaak wel even.lijkt mij ook.. even opnieuw lassen.
lekker bezig, voederbietel :thumb
heb nog wel beetje benzine.. en een aansteker… ;)
http://www.edelschmiede.com/shop/o-ring-dichtring-einspritzventil-opel-c30ne-c30se” onclick=”window.open(this.href);return false;
je kunt m handmatig zo vroeg zetten als je wilt ja..
vaccuum vervroeger eraf mikken
en nu eerst eens een tank leeg stoken… kijken wat het verbruik nu is…
vast heel andersuhm… had je het zo pas ook niet over een ‘dipje’ bij het accelereren ?
hang m binnenkort eerst even aan de co kast.. kun je zien wat ie doet ;)
verkeerde voor veren :jerry king:
indd, even draagarmen los en weer vast draaien..
kijk aan… gered van de ondergang
veel knutzel plezier en later veel fijne km’s toegewenst ! :thumb
*kuch* …
inmiddels wel een tijdje geleden..
maar het is nu zo ver dat we er dan eindelijk een stukje (let wel stukje)
in hebben gereden.motorkoeling moest nog afgewerkt worden, en dat is inmiddels ook voorelkaar,
evenals de stuurbekrachtiging.nu nog eens zorgen dat de uitlaat RDW proof gemaakt wordt.
en de remmen verdienen nog wat aandacht.deze korte test ging gelukkig beter als een eerdere,
welke een gigantisch oliegeklaai tot gevolg had.
uiteraard zijn daar wel beelden van… maar niet online. hahana montage nieuw oliefilter, een kortere. en aanpassing van de maximale stuuruitslag
ging het nu prima.er blijven nog steeds wat kleine dingetjes over. maar we vorderen gestaag, en dat is het belangrijkste.
https://youtu.be/B0R9r-DLL6Q” onclick=”window.open(this.href);return false;
gegroet.. en mogelijk tot binnenkort king:
veel anders wil het ook niet. :thumb
:thumb
http://www.ebay.nl/itm/LAMBDASONDE-OPEL-OMEGA-A-2-4-2-6-3-0-SENATOR-B-2-6-3-0-SINTRA-2-2-16V-/390946223328?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5b0635f4e0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
lambda of temp sensor…
voor zover ik kan vinden zijn de lambda’s voor meerdere motoren gelijk
dus je zou ze beide kunnen gebruikenhaha klopt helemaal Chris.
daar zijn vragen immers voor :P
maar t gaat nu vast goed komen.
kan Thijsje zijn mooie oplossing keurig aanpassendank u heren.. dan weet ik welk ding ik weer uit de bak moet gaan zoeken.. whaha :thumb
en.. waar zit dat ding???
toevallig voorop t blok gemonteerd, thv de eerste 2 injectoren?nr-tje erbij Mike?
:thumb puike oplossing met de motorstoringslampie haha
Kapitän staat nog steeds keurig op de plek..
hobby huisje is even in gebruik voor een ander klusje…
wagentje van broertje lief had wat aandacht nodig.even een 3.0 12v in een manta b geknoopt.
dit keer is de achterkant van het blok 5 cm verder naar achteren gemonteerd,
als dat de 4 cilinder orgineel lag.binnenkort een testrit om te ervaren hoe dat rijd.
dan is het spoedig weer kapitan tijd..
wagentje loopt al wel, enkel stationair vraagt nog wat aandacht.
CC-tje begint te onbinden… alsof hij er gin zin in heeft… :(
maar…. de sound van de gruppe-A en c30ne is weer fijn!!
waar blijft dat filmpje Thijsje???
:thumb :thumb
of….helemaal niks an doen..
ook nog nooit gedaan.. en nooit problemen mee gehad
-
AuteurBerichten