Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
oef die kwik schakelaar.. das pas ouwe techniek…
kwik schakelaar maakt alleen contact als de motorkap in de geopende stand staat,
door het zakken van het kwik ( vloeistof) zou het contact maken, om zo te schakelen.
motorkap weer dicht.. en het vloeistof zakt weer.wat betreft je motor temperatuur.. leuk die waardes.. maar vind ze persoonlijkn niet interesant..
je meter komt niet uit de hoek..
blaast de kachel uberhaupt hete lucht ?gewoon vervangen die thermostaat… is een inverstering van een 10tje.. wat je voor 100 aan ongemak scheelt
succes
@Haasje17 wrote:
In dat geval zal pruttelen eerder komen door defecte sensor of ander elektronisch probleem.
Uitlezen en alle onderdelen controleren.een 2.0 cih motor uitlezen .?
:wtf
mijn idee: motor met lagerschade… oud ijzer… onderdelen welke je weer kunt gebruiken, bewaren.
de andere motor. tja pruttelen… wat is pruttelen?
en zoals louwe al vroeg, wat zijn de compressie waarden?
een cih loopt op 3 cilinders nog wel vrij redelijk ;)
maar fijn is het niet, natuurlijk.verwacht meer dat het een kwestie van afstellen is…
met name de klepspeling en ontsteking.suck6
ik twijfel of er uberhaupt wel een schakelaartje tussen zat.. brande deze niet gewoon mee met de stadsverlichting ?
hangt er geen aansluiting nabij de ruitenvloeistof reservoir ? 2 draads ?
t blijven mooie velgjes onder een mooie wagen ! top man
eddepet zien velgen..
gewoon even gaan passen.. dan weet je het snel genoeg :thumb
stuurstang in kadett zit inderdaad iets onder een hoek gemonteerd.
daar in tegen zit een stuurstang van een manta niet onder een hoek gemonteerd.
om het sturen als recht te ervaren zit er voor kadett een schuine vulring achter het stuur,
en bij een manta een gewoon rechte vulplaat.de vertanding in het stuur, en van de stuurstang zijn van eerder genoemde modellen gelijk.
je kunt ze dus uitwisselen. en een ieder zal zelf ervaren of het stuur uit kadett gewenst is in een manta.
de een slingert graag met zijn stuur.. de ander weer niet.succes
als je m aandrukken kunt……. geen compressie.. daarom draaid motor zo snel.
niks aan de hand, gewoon veel langer doorstarten, geen gas geven.. enkel starten.
hoe het kan.. vraag het me niet, maar heb al 2 a 3 keer gehad, bij verschillende wagens.
alsof de hydro stoters leeg lopen, en het even duurt eer er olie weer inzitai… :hmmz
niemand die er over de slechte kettingspanners van dit type motor begint..?
succes met de ombouw…
kan voor en leek nog wel een leuk klusje worden, dus neem de tijd !
goed kijken. en je ondervind het vanzelf… valt allemaal wel mee ;)er zit verschil tussen beide sturen.. de kadett heeft een schuine ring tussen stuur en de adapter
bij manta is deze ring recht.onderling uitwisselen van deze sturen past wel…. zoals er immers heel veel past.
maar het hoort niet zo… en stuurt gewoon bijzonder.gewoon een not done ..
ik kan me er aan irriteren.. kadett stuur in een manta.. stuurt gewoon naar
verstralerszou je remco ook eens kunnen vragen
ramen zitten inderdaad niet in rubbers maar die plak je er zo in
past wel. meende ik, wat.. t zijn allemaal t zelfde toch ? :D
al zo vaak trammelant gehad met die eenlaags omvlochten prut… t ziet er leuk uit misschien… maar wat een rommel
dat zoiets nog gemaakt wordt :puke
klinkt als rommelslang…
mogelijk gebruik je een 1 laags slang?
je moet het 2 laags type hebben. en dat omvlochten is mij niks waard
5 december 2015 om 21:22 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684824krek plekje kerel
ff vlot wat buisjes infrezen joh….
lekker warm liggen op de grond ;P
succes daar :thumb
inlaatbuis is ook van een LE systeem.. incl de injectoren
wat betreft de losse draden… even doormeten… ben je er zo uit
Laten we t d’r op houden dat ie heel goed terecht is gekomen
Ook nog maar net, jozo :lol:
benieuwd waar die gebleven is.. als ie verkocht is…
:thumb
succes
elke 2e zondag van de maand, tijdens de zomermaanden….. mei tot september misschien?
voorverwarming van gasklep is niet noodzakelijk,
deze behoort terug te komen op een aansluit t stuk, net boven de waterpomp.
ik bedoel dus, vanaf de waterpomp gaat er een slang naar het kachelhuis, en juist in die slang zit
normaal een t stukje, net boven de pompgewoon het huidige thermostaat huis gebruiken… sensor mooi laten voor wat het is, of een bout m14 in steken
je hebt blijkbaar 2 systemen door elkaar.. Le jetronic en L jetronic
L jetronic : is zonder bruine thermotijdschakelaar in thermostaathuis en dus zonder koudstartventiel, daar is immers de bruine sensor voor.
L en LE jetronic hebben beide een luchthulpschijf, aangesloten met inderdaad de zwarte stekker
L jetronic heeft de voorschakelweerstanden en grijze injectoren
Le jetronic heeft de gele injectoren
motor kan prima lopen zonder de luchthulpschijf, al zal het bij een koude start wat minder kunnen zijn.
-
AuteurBerichten

