Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
16 februari 2012 om 22:31 In reactie op: – Iwan – gaat verder bij project garbage run 2013 #17823054
tja…. soms loopt het een en ander uit de hand he johan :P
@24v.. in de krim ja ? mag jij wel zo ver van huis ? :P:P:P:Pjup
16 februari 2012 om 22:01 In reactie op: km/h teller aandrijfing gemaakt getrag 240! met foto’s #17992568nee. is je vliegwiel zo 1 2 3 niet geschikt voor.
je kunt je kopp. platen ook los vervangen, en de drukgroep behouden, indien deze nog netjes oogt, en goed is. (soms komt dit financeel wat beter uit)
vergeet je druklager niet te vervangen, evenals je toplager in de krukas.
16 februari 2012 om 21:35 In reactie op: – Iwan – gaat verder bij project garbage run 2013 #17823049en weer on-topic
:jerry :jerry
jaja.. iwan staat weer binnen, heeft een tijdje buiten mogen staan, lekker kou lijden :P
maar nu staat ie weer binnen, en zijn we weer aan de slag gegaan.
schuren, en plamuren… jaja. t kost wat tijd, maargoed, je moet soms wat.
@thijsje heeft nog het een en ander gelast en bijgeslepen, en nu gaan we er stiekem
vanuit dat het co-2 apparaatje mooi in de hoek kan blijven staan.een paar :kewlpics en ja, het is echt IWAN, je herkent m niet he :P
je komt zo wat tegen onder dat mooie wit :D


dus, Iwan leeft nog. :wors
16 februari 2012 om 21:27 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310097een foto zo niet, maar wel een kleine beschrijving:
t.h.v de accu bak, zit een klein gaatje me slang ter ontwatering van de accubak.
tussen deze slang en de wielbak moet het gat komen, diameter weet ik zo 1 2 3 niet.
maar even met je schuifmaat het rubber ommeten, en je weet het.houd m wel een cm of 2 vanaf de accubak.
goodluck
@mantamartin wrote:
zover ik weet, staat de code R voor 2.0E
volgens mij ook ja, en het nr, is volgens mij gewoon een serie nr.
16 februari 2012 om 18:29 In reactie op: km/h teller aandrijfing gemaakt getrag 240! met foto’s #17992565tja.. zoekt en gij zult vinden :D
maargoed, tis m inderdaad dus.
maar je zou ook nog een kijkje kunnen nemen bij opel4ever.nl, daar aanklikken monza, dan vervolgens monza a1 en daarna koppeling, kijk daar maar eens.
suck-6 ermee verders.15 februari 2012 om 21:47 In reactie op: Wel een extreme manier om je lege flessen te lozen #17964941een benz of een opel… een hok of een pracht van een auto.
mij om het even, maar als je zoiets overkomt, is het zelfs nog zonde van je lada uit 1983 :D15 februari 2012 om 21:40 In reactie op: past de automaatbak van een c ascona 1300 op 1800 #17976222gewoon een andere auto kopen :P
weet nog een hele mooie c ascona hahaha 1800 met 5 bak, jaja.
gewoon relais vervangen
15 februari 2012 om 16:45 In reactie op: km/h teller aandrijfing gemaakt getrag 240! met foto’s #179925618,5 inch
@folkyc20xe wrote:
je mag eventueel mijn motortakel wel een weekje gebruiken, staat nu vlakbij sneek maar kan m meenemen naar mn werk in drachten, das al heel wat dichterbij voor jou. pm me maar als je interesse hebt.
:thumb :thumb :thumb
:wors
nee hoor, stond er vandaag nog :D dus dat gerstenat had er niks mee van doen.
stond mooi onder een zeiltje… en her en der miste wat onderdelen :D
ach… tis in iedergeval een zwarte wat is gezien heb haha.
heeft massa door een draad aan de kabelboom. daarom kon hij ook onder het dashboard kastje hangen, en in het verleden wel gelopen hebben. ;)
hm… dacht die zwarte manta laatst hier in de omgeving gezien te hebben, maar niet dus.
heb vergeten er plaatjes van te schieten, maar het zit m niet in het deel waar de sleutel ingaat :P
volgens mij wel, ze dienen allebei voor het kachelwater jha.
de steekmaat moet het zelfe wel wezen, anders past het immers niet :D
maargoed, velg van omega b past onder zafira a, dat is een feit.
en als reserve wiel ? ja prima hoor. een ernstig afwijkende ET waarde kan enkel belabberd rijden,
maar voor de rest dik prima.(volgens mij, zo uit het blote hoofd, is de ET van een zafira A 35 )
een van beiden kun je eventueel afdoppen, tis immers puur voor de doorstroming van je kachelradiateur.
(al zou ik het zelf net zo aansluiten als dat het zat, daar heb je de materialen immer nu toch voor liggen)
of een draadje vanaf de bobine ( elec ontsteking) naar de zekeringkast, en aansluiten op de contact geschakelde contacten ( meende rechts onderin)
@postbusmanta wrote:
GOED EN VOLLEDIG LEZEN A.U.B. !!!!! (………….en dat vind ik ook zonde van mijn tijd ;) )
komt zo net wat vriendelijker over.
probeer maar een andere brandstof relais, zo krijg je ook geen risico dat je het mis gaat.
pomp draaid wel anders spuit de koudstart niet in.
koudstart injector zit niet bij het systeem met voorschakelweerstanden
gele injectoren…. zonder weerstand
grijze injectoren met weerstand
ook overal de massa draden goed aangesloten? groene draad bij de regelunit?
-
AuteurBerichten