Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
EGR ga ik niet afdoppen, in totaal zo’n 3 uurtjes mee bezig geweest. Merk wel dat ie een stukje zuiniger is.
Mooie Calibra Turbo :thumb
Als je veel mazzel heb kan je het echt treffen,
Ik had toen d’r tijd deze Calibra gekocht voor schrik niet, 750 eurie.
Een v6 automaat met creme leder en 17 inch BBS velgen inclusief een nieuwe apk.http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/40/dsc04062m.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/847/dsc04061a.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
De rechter cali heb ik voor 400 euro gekocht toen d’r tijd, maar was echt een prikkie, leverde goed geld op in onderdelen. Het chassis met motor heb ik toen nog verkocht aan Berry (XR1). Die heeft hem verder gedemonteerd en bleek later geen c25xe in te liggen maar een x30xe.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/15/dsc02205j.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Als je goed zoekt en snel handelt dan is het best te doen om een goeie calibra te vinden voor weinig.
Ben toevallig van de week ook naar de calibra in dordrecht wezen kijken (die van 1600 euro)
Is best een redelijk nette calibra, is wel een echte dtm, voorbumper had wel wat plekjes. Airbag lampje bleef branden, en de distributie was voor het laatst gedaan in 2005, hoog nodig dus!!! Voor de apk moest er alleen een nieuw voorbandje op. Ik mocht hem zo meenemen zonder een nieuwe apk voor 1300 eurie’s.Ik laat hem niet meer vervangen, met een kleintje op komst is een calibra niet echt praktische en al het geld wat je er in stopt krijg je toch nooit meer terug met verkoop. :swear
Maurice als het goed is heb je mail van mij. ;)
Waarom ook nieuw kopen ? je kan ze toch ook gewoon tweedehands kopen scheelt erg in de kosten en trouwens ik heb deze onderdelen nog wel liggen is wel te Belgie…maar daarom bestaat de verzendservice :jerry[/quote]
Ik heb al een deur in kleur staan met alles er op en eraan, maar aangezien ik nog steeds niks gehoord heb wat het schade bedrag is en wat uit eindelijk het bedrag is wat ik uitgekeerd krijg ivm met het eigen risico van het waarborgfonds van 250 euro. Je moet echt een hele lange adem hebben voor je schade vergoed krijgt. Je auto zou maar zo beschadigd zijn dat je er niet meer kan rijden, ik ben inmiddels al bijna 31/2 maand verder………. :thumbdown
Zoals jullie misschien nog wel weten is er een maand of 3 geleden iemand tegen de zijkant van m’n Calibra aangereden en door gereden. Na een hele lange tijd ben ik door heel de molen heen gegaan ivm met de schade verhalen bij het waarborgfonds. Nu is m’n schade vandaag getaxeerd, maar hij kon nog geen schade bedrag vast stellen. Ik krijg de ruit van de bestuurdersdeur vergoed en m’n spiegel. Er zat ook nog een kras op m’n deur, maar die krijg ik niet vergoed omdat niet vast staat dat het 100% door een motor voertuig is gebeurd. De kras zat niet op een bepaalde hoogte, maar goed ik ben allang blij dat ik toch wel geld krijg om de schade op te lappen.
Weet iemand wat een complete nieuwe spiegel kost en een nieuwe ruit?? Wat zou de dagwaarde zijn van een cali v6 uit 1994??
Ik heb zo’n gevoel dat ik er niks aan over hou omdat er ook nog een eigen risco geld van 250 euro. :thumbdown
Da’s balen berry, als alles zo erg is ontzet zou ik eerder voor een ander chassis gaan, tegenwoordig gaan roestvrije cali’s voor een appel en ei weg. Al zijn ze in de kleur zwart wel erg schaars. Sterkte en su6 ermee.
Er kwam niet toevallig een naam Maurice voorbij :jerry je vond me bod niet goed :angel
Maar wel beter dat je hem houdt :thumb[/quote]
Volgens mij had jij ook gereageerd ja, bod was idd te laag. Ik wilde er minimaal 750 euro voor hebben. ;) Nu de knoop doorgehakt is blijft ie er nog een jaartje bij. Het is alleen zo jammer dat ze zo prijzig zijn in de wegenbelasting. Heb nu 2 auto’s voor de deur staan a 1350 kg, dat in combinatie met een eigen huis, kleine op komst. Van de winter ga ik hem lekker een paar maandjes schorsen, ken tenslotte toch maar in 1 auto tegelijk rijden.
@petrolhead wrote:
Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een leuke cali, weet iemand nog een leuke te staan ? liefste in het zuidelijke deel van het land.
aanbod is vrij klein, niet echt veel goeie ertussen.Ik had afgelopen maand m’n v6 ook te koop gezet, maar nagenoeg geen reactie’s of reactie,s met biedingen van 300 a 400 euro. En dat voor een nette v6 met net 215.000 op de klok en 14 maanden apk.
Toch maar besloten om hem er bij te houden, van de winter gaat ie lekker warmpjes de stalling in. :ass
Ik heb hem ff los gehaalt en zag dat er idd een ventiel onder zat. Het dopje zat er maar een kwart slag op, heb hem er nu weer stevig op gedraaid en nu ruik ik geen benzinegeur meer in de auto. :thumb
Is dit wel normaal dat er benzine ontsnapt uit dat ventiel???
Auto rijdt verders prima.
Calibra mag weer een jaartje de weg op, met vlag en wimpel door de keuring. Enkel werd ik vannacht wakker gemaakt door een klap met een hoop schuur geluiden, ik spring op kijk uit het raam en je raad het al, spiegel op half 7, achterscherm krassen, deur krassen zelfs in de ruit. Zucht :puke Dader is ook gewoon doorgereden en nergens meer te bekennen. Wat is het toch een bedorven wereld tegenwoordig. Aangifte gedaan en me rechtsbijstand ingeschakeld. Nu maar hopen dat ik misschien nog wat terug krijg via het waarborgfonds.
Wordt vervolgd………….. :swear :swear
Hele mooie brede calibra!!!!
Goed werk man, ziet er mooi uit. :thumb :thumb :thumb
Vandaag m’n colourlock renovatie setje binnen gekregen, eerdaags maar eens een beginnetje maken en een afspraak gemaakt voor de apk as maandag :thumb
Ja hoor, de deur paste in 1 keer, gisteravond nog 150 km per uur gereden en hoor het raam niet suizen :D
Vandaag het voorfront en de passagiersdeur vervangen ivm met veel steenslag en blanke lakschade.
Foto van de bumper met de schade
>


Alles gestript
>


En het eind resultaat
>>>



Ik zou niet weten waarom niet? :ass
Mag je straks ook je ramen niet meer zemen van je huis :shock:dakjes van een tigra is volgens mij ook hetzelfde als van de calibra’s van na 1995. ;)
De vectra is weer terug geweest en de garage heeft hem nog een x grondig nagekeken en het bleek de bobine te zijn. Nu draait ie weer helemaal top. :thumb Nu maar hopen dat alles het blijft doen, is best wel klote als je een auto inruilt zonder mankementen en je krijgt er een auto voor terug met allerlei problemen. :shock:
5 december 2011 om 12:35 In reactie op: weer een Calibra gekocht (nieuwe foto`s auto gepoetst) #17954706Mooi ding nog, zag hem ook staan op marktplaats, was wel heel erg goedkoop. Er waren ook nog werk aan geloof ik.
Ik heb ook laatst m’n Calibra v6 te koop gehad, maar kreeg geen serieuze reactie’s en heb hem nu maar ingerolen op een Vectra.
:thumb
Vandaag de vec opgehaald en hij rijd al een stuk beter, maar nog niet optimaal. De katalysator is vervangen door een nieuwe, de vorige was helemaal leeg en daardoor ging het motorstoringslampje branden, het abs probleem zat in het bekende relay van de ecu, die hebben ze ook vervangen en ze hebben de gasklep goed schoongemaakt. Vanmiddag een heel stuk gereden en nu merk ik als ie goed warm is dat een beetje inhoudt als je bv de bocht door gaat in z’n 2. Als je de motor wat hoger in toeren houdt draait ie wel lekker. Iemand enig idee wat het kan zijn? Het gaat om een z1.6xe.
Nou, ik heb net de garage ff gebeld en de katalysator was kapot en iets aan het abs gebeuren. Ik kan de vec morgenochtend weer op halen :thumb Hopen dat ie het nu goed blijft doen. Een goed begin is het halve werk :shock: Haha
Gelukkig zat er garantie op.De vectra is weer terug naar de garage, motorstoringslampje brande af en toe, niet altijd en het lampje van de abs sprong ook aan. De motor begon ook te stinken en toen ik thuis kwam deed ik de kap open en toen kwam er ook wat rook onder de kap vandaan :argue
Maar goed ze zouden alles op lossen, ben benieuwd wat er mis was.
Op het kenteken bewijs staat echt zwart en waar ik de auto gekocht heb stond ook dat het een elegance uitvoering was en op de bonnetjes staat ook elegance ;) ;)
-
AuteurBerichten

