Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
jawel leef nog, ik zit maar wat thuis te kijken.(niet achter de garaniums)
ik strompel maar wat rond en in huis.
straks naar de bedrijfsarts toe.over de foto’s, das van de airco of je stuur bekrachter.
het is mij nu te warm om naar de auto te lopen. 33 graden hier ppffffhet is te warm on in de auto bezig te zijn………. :D
pas op wat je doet !!!
ook al heb je b.v. de accu polen los, dan blijft er nog stroom in airbag zitten.
ik heb geen ervaring met een airbagde airbag zit niet aan het kapje vast.
achter het stuur zitten twee schoefjes.
in het onderste kapje zitten 3 schroefjes, deze houd het bovenste kapje vast.
bij zitten er gewoon kruis kop schroefen inveel lees plezier, welkom
het je rekenen ?
:jerry :jerry
ik weet zo 1,2,3, niet meer waar het was,
er moet ergens een flimpje zijn, dat het niks uit maakt met een gewoon lucht filter of met een sportfilter.
kwa vermogen haal je niks meer met een sportfilter, dit is door een bedrijf getest.
wel dat het meer lawaai maakt.
er zijn ook geruchten dat je met een sportfilter eerder je koppakking eruit kan blazen,
omdat je motor veel meer lucht aan zuigt. dit weet ik niet zeker ???????? (val me hier niet over aan)misschien dat ik de boel nog wel eens een keer weer los trek.
ik wil in de loop van de tijd nog eens een module er op hebben dat ik het alarm erop zet.
dat de ramen vanzelf dicht gaan.:thumb
ff denken…………………………….
als ik me niet vergis dat zit die met schoefjes vast.
achter in zit geloof ik een pen, die moet ook los.
die stekker aansluiting achter aan de slede moet je er eerst los maken, deze kabels zijn heel kort.
het is een kloten werk om te doen.
ff goed kijken hoe alles vast zit.
ga niet roppen en trekken als het niet lukken wil.:thumb ik heb er een hot to van gemaakt.
je kan het heel makelijk testen,
omdat je cv in de auto via de – word geschakelt.
de sluitpuls, rood/bruine draad als je die verbind met de aarde van de auto.
dan moet ie opslot gaan.
en de openpuls, is de rood/wit,
zo heb ik ook gezocht naar de draaden.
je kan niks kapot maken. de auto op contakt is niet nodig.
ik heb een knopspelt gepakt en die heb ik in de draaden gestoken,
en daar de aarde draad lang houden, weden dat één van je deuren op slot gaan….misschien heb je hier wat aan.
deze heb ik zelf ook gebruikt om er uit te komen

gefeliciteerd met jullie toekomstige opel rijden :D
ooo ja, die oranje knipper lampen, ik heb er deze in zitten staat nog mooier

de lampen zijn wit van kleur, maar branden oranje.
autoprofi heeft ze wel liggen, nocht je ze nemen, ff een oude meenemen
want er zit verschil in de bayonet sluiting.@soepkiepe wrote:
@gertjuh1968 wrote:
als je die antenne nou meeneemt,
dan heb je er al vast één voor je andere opel ahahahahahaa (duurt niet lang meer)het eenige wat ik er mooi aan vind is de gril
huh, waar heb jij het over met je grill dan?
ik haal 2 tropics door elkaar heen. het ging om die rooie astra met die sneeuw schuifer er voor
wat voor motor ligt er nu in, ook weer een 1.6 ?
je geeft het in jou verhaal zelf al aan de toerentalsensor is.
vervang die maar eens, en dan kijken wat de auto dan doet…Nksn heeft ook een grijze tigra, met chrome eye’s
@Geeviz wrote:
PS Gert: Zijn die stangetjes in principe bij elke auto-shop te koop? ;)
ik denk dat elke auto-shop ze er heeft.
soepkiepe wrote:ik vind het een schijtbak :Pje kan in de winter zo sneeuw gaan schuifen bij rijkswaterstaat :jerry :jerry
als ik mij niet vergis, dan zijn het de donker roode draadjes.
heb de computer nog uitgelezen ?als je die antenne nou meeneemt,
dan heb je er al vast één voor je andere opel ahahahahahaa (duurt niet lang meer)het eenige wat ik er mooi aan vind is de gril
-
AuteurBerichten