Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
17 april 2011 om 12:12 In reactie op: 1200n loopt slecht (start nu niet meer na nieuwe kopppakking #17853073
nieuwe koppakking zit er tussen alles zit weer in elkaar.
alleen wil ie nu niet aanslaan
hij start alleen rond verder komt ie nie
wel zie ik benz,in de carbrateur staan onder in!
en hij vonkt ook wel!16 april 2011 om 10:19 In reactie op: 1200n loopt slecht (start nu niet meer na nieuwe kopppakking #17853071gister koppakking set gehaald!
nu er alleen nog ff tussen maken en dan is’t weer goed hopen we:D14 april 2011 om 14:47 In reactie op: 1200n loopt slecht (start nu niet meer na nieuwe kopppakking #17853068[rquote=1913676&tid=146086&author=rinus de boer]Nou, weet je in ieder geval de oorzaak. Nieuwe koppakking, duie zal toch niet al te duur zijn, en (hopelijk) is het dan gefixt !! Die 1.2-tjes zijn in principe onverwoestbare blokjes bij normaal gebruik. Blokje is van 1973 tot 1987 in produktie geweest, dus genoeg voor te krijgen..
Even gekeken: een koppakking (van Reinz) kost 29 euro, een complete set 50 Euries.[/rquote]
is dat de firma of het merk,reinz?
waar je ze bestellen kan!13 april 2011 om 20:06 In reactie op: 1200n loopt slecht (start nu niet meer na nieuwe kopppakking #17853064[rquote=1912744&tid=146086&author=gertastra]morgen word de compressie ff gemeten dan maar ff weer kijken[/rquote]
compressie is gemeten.
de twee middelste niks geen compressie!
nu net alles gedemonteerd en koppakking is stuk tussen de twee cilinders!:cry
dus maar ff kijken na een nieuwe!12 april 2011 om 20:33 In reactie op: 1200n loopt slecht (start nu niet meer na nieuwe kopppakking #17853063morgen word de compressie ff gemeten dan maar ff weer kijken
10 april 2011 om 17:41 In reactie op: 1200n loopt slecht (start nu niet meer na nieuwe kopppakking #17853061kleppen heb ik proberen te stellen
heb er niet veel ervaring mee,maar tis een gesputter
tis wel gelukt volgens mij
maar heeft niet geholpen10 april 2011 om 09:03 In reactie op: 1200n loopt slecht (start nu niet meer na nieuwe kopppakking #17853059[rquote=1910646&tid=146086&author=rinus de boer]Gewoon de gehele ontsteking nalopen, willen ze nog wel eens gevoelig voor zijn. Ook de bougies en bougiekabels niet vergeten. Eventueel alles vervangen, dat gaat je de kop niet kosten.[/rquote]
ik heb de bougie kabels probeert als ik ze wissel word het niet anders van
hij reageerd slecht op de vanaf de radiateur gezien de tweede cilinder heb die kabel gewissel en ook de bougie maar geen verschil!heb de radio er uit gehad alles na gelopen niks gevonden maar hij doet het weer:hmmz
astra g bj 2002 sport uitvoering.
2.0 dth motor op dit moment 348000 km zonder problemen!!origineel gepost door Aapje
Gaat zo te horen fout bij de schakelaar, je kan proberen de schakelaar te doorverbinden met een draadje oid.Je moet dan van een zwart/rode naar een grijs/groene gaan. Dan zou ’t dashboard moeten oplichten, maar ook de parkeerlichten als ik mij niet vergis :)
Doen je achterlichten ’t overigens wel?
ik heb andere kleur draden er in zitten!
zal binnen kort ff vermelden welke kleurik zal het vandaag even proberen.
de achterlichten doen het wel!
ik laat het even weten of het gelukt is
alvast bedankt weerja sorry vergeten er bij te zetten
kadett c 2.dashbord werkt gedeeltelijk,staat geen stroom op het draadje.
dimlicht werkt wel!gewoon(is dan de massa niet meteen ook goed of zitten er twee op)
zekeringen zijn ook goed .origineel gepost door Aapje
Ik neem nu aan dat ’t om een Kadett-C gaat? Ivm. je Voetpomp topic?Dashboard verlichting werkt?
Massa van de koplamp is goed?
Staat er stroom op ’t draadje van de stadslichten?
Controleer de zekeringen effe of ze niet groen uitgeslagen zijn.
mag slotje op is weer klaar!!
origineel gepost door calike
groen linksvoor, bruin rechtsvoor en waar het derde is lijkt me dan wel duidelijk ;)oke helemaal goed bedankt weer
origineel gepost door wim-v6
okeejja dan zou er in uitlijning naar voren moeten komen dat je Camber niet goed stond.
een andere uitlijner zoeken en opnieuw laten kijken naar de uitlijning.
Willem
kan ik even proberen
is vorige keer bij de profile gebeurd
het moet dus aan de uitlijning liggen!
en heeft niks met de schokbrekers te maken?
veren zijn goedhet is een orgineele sport uitvoering
en verder niet verlaagt
en de voor veren zijn vorig jaar vlak voor het uitlijnen nog v.v i.v.m breuk!:hmmz
oh dat lijkt mij vrij veel heb je wel de goede olie er op!!
ik heb er orgineel opel long life olie op zitten en dat gaat super
en de mijne is ook een y2.0dth (2.0 dti 16 v)nou de mijne 2.0 dth (100 pk)
gebruikt minder daneen halve liter op de 30000 km !!!
wel 315xxx op’t klokje!!oke bedankt voor de info dan ga ik is kijken of ik een nieuwe of andere kan vinden .
mvg gert
Swen Kramer heeft een nieuwe hoofd sponsor.
De A.N.W.B. “hebben wij u ooit de verkeerde kant uit gestuurd ? “
bij een kadett cabrio is het wel te doen denk idd dat astra zelfde werk
zoals hier boven ook al gezegt word gewoon demonteren en op bouwen in omgekeerde volgorde zo heb ik het bij mijn kadett cabrio ook gedaan
suc 6 er meehoi hoi ik had ook een zelfde probleem met mijn auto dit was een vacium slang die onder aan je inlaat spruitstuk zit
heb deze vervangen en nu is’t goedorigineel gepost door lemmuh
Mijn C20NE loopt stationair niet helemaal zuiver, af en toe valt ie ff terug en dan komt hij weer te hoog en zo blijft hij aan het schommelen. En zo snel achter elkaar dat er aan de toerenteller niets te zien is.
Wat mij ook ontiegelijk irriteert is dat als wanneer ik rustig wil/moet filerijden mijn auto ongelovelijk begint te bokken. En dan moet ik of met slippende koppeling gaan rijden of flink gas kunnen geven… Iemand zoiets ooit meegemaakt of een tip in welke richting ik moet zoeken.
Jeroen
astra g
2.0 dti
bj 2002
gekocht met 60 .000 nu 278xxx(zonder problemen)
te hard gereden ruim 100 waar je 60 mocht na corectie 40 te hard
330 euro’s :cry
TOTAAL NU € 5531
-
AuteurBerichten