Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5 november 2012 om 18:57 In reactie op: H. de Groot oud-directeur van Castrol over olie verversen. #17985347
Ik gebruik al meer dan vijftien jaar olie van de Action, Aldi en al die andere discountwinkels en nooit problemen gehad.
@-BlendjuH- wrote:
@Gerrit78 wrote:
Sommige handelaren zijn echt niet te geloven, welke handelaar is dit dan.
Weet niet of ik dit kan plaatsen ;)
dacht ik dus ook al corsaracer :jerry
Bellen vindt ik zonde van het geld …
Is hij niet waard…
Vooral als hij net zo lult als dat hij typt :hmmz
Dan ben ik wel een tijdje aan de lijn ;)Dacht ik ook Jordy …
Maar ik heb toch wat terug gestuurd omdat ik het niet eens bent met wat hij zegt ;)Volgens mij mag je dat wel plaatsen aangezien ze ook een topic hebben waar je je negatieve en positieve ervaringen met autobedrijven kunt delen ;)
Sommige handelaren zijn echt niet te geloven, welke handelaar is dit dan.
Ook volgend jaar ben ik voor de volle 100% aftrekbaar :jerry
Misschien omdat de meeste mensen die in ploegen werken dit doen om wat extra aan het einde van de maand te hebben, 1500 euro verdien je in de procesindustrie met normale dagdiensten. Als je in de ploegen gaat en je moet in de nacht, weekenden, en feestdagen werken dan mag er best wel wat tegenover staan. Zeker als je bedenkt dat een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking dit werk niet eens wilt doen omdat ze allemaal om vijf uur naar huis willen het weekend vrij willen hebben en om nog maar te zwijgen over het werken met de feestdagen.
@trashmetal wrote:
@wim-v6 wrote:
Het grootste probleem in NL:
De Gemiddelde jonge NL-er wil het liefst een baantje waar ie op zijn Reet kan zitten en ook nog eens minimaal 3000 euro per maand naar binnen harkt, en daarbij ook nog een Dikke Audi A4 van de zaak voor de deur moet staan!! Want het moet allemaal wel wat lijken he…. Status!!!!
De Gemiddelde oostblokker is te vrede als ie met HARD werken een paar knaken kan verdienen!! dus worden die gasten hier toegelaten… en werken ze voor een Scheet en 3knikkers zich een slag in de rondte.. zo kan de Baas ook nog wat verdienen.
Zeker door de Crisis betalen veel klanten VEEL minder en verwachten VEEL meer voor dat geld..
Ja, ook bij ons in de verhuiswereld is het geen pretje om een paar euro te verdienen…
de Concurenten werken tegen of onder de kostprijs om hun personeel aan de gang te houden en zo gaan bedrijven kapot!!!!!
Willem
Onder de kostprijs werken mag niet, is oneerlijke concurrentie en is strafbaar
Heb veel met Polen gewerkt en als je ze niet in de gaten houd zijn het luie flikkers
Hang je in hun nek te hijgen zijn het de hardste werkers die je kunt bedenken, op mij na :D
Regels hebben ze ook schijt aan, je kan iets 10x uitleggen
Uiteindelijk doen ze het op hun eigen vaak foute manier
Nee, werk waarin ze bewegingsvrijheid hebben is niet geschikt
Werk zien doen ze ook niet, uit zichzelf iets doen is er niet bij
Ook zijn het roekeloze figuren waar je eigenlijk in een productieomgeving niet in de buurt moet staan :D
Meer dan bollenplukken en asperges steken kun je ze eigenlijk niet laten doenMaar toch staan ze tegenwoordig overal te werken
En is er voor de lager opgeleide nederlander geen baan te vinden
Helaas is mijn Operator kennis alleen opgedaan uit ervaring
En heb dus geen VAPRO diploma :(
Dan pis je regelmatig naast de boot
Want een pool die het zelfde werk doet kost 250 pleuro minder per maand
Je kunt van mij niet verwachten dat ik voor nog geen 1500 euro in 3 of 5 ploegen ga werken?Over status gesproken, bij de meeste werkgevers is de auto er niet minder om geworden
zelfs na faillisement
Heb een werkgever gehad die zijn nieuwe bmw 525 kwam presenteren
Terwijl ik 60 uur per week stond te produceren om het bedrijf op de been te houden :fy1
Fuck hun dat doe ik dus noooooit meer
Een werkgever is bij mij een nazi tot het tegendeel bewezen is :jerryJij heb dus de zelfde ervaring met Polen als ik…alleen maar slecht.
En mocht je ooit de kans krijgen om een Vapro diploma te halen zou ik dit zeker doen, heb hem zelf twee jaar geleden ook gehaald en heb er zeker geen spijt van. Het is een veel gevraagde diploma in de procesindustrie.3 november 2012 om 17:26 In reactie op: astra weg… iest anders weer.. ford…. nu weer opel :) #18044697Zolang die maar goed rijd.
3 november 2012 om 17:00 In reactie op: astra weg… iest anders weer.. ford…. nu weer opel :) #18044691Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, die Corsa’s rijden inderdaad lekker ga ik waarschijnlijk volgend jaar ook voor kijken.
Gerrit :D


@marcelnl wrote:
@ BlueAstraG & Rik
Voorbeelden van urban/urbex fotografie
http://i56.tinypic.com/35c4f1l.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://farm7.static.flickr.com/6076/6050153253_d3fde26432.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://lh5.ggpht.com/gstijn/SIl08gjhGKI/AAAAAAAAArg/XxH_9ZjcFlM/kader_EOS_4400.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
de laatste foto is dmv HDR gemaakt.
Ik vind dit meer industrieel, of ligt dit nu aan mij.
Gerrit ;)
Onze sufkop, een kruising Yorkshire Terrier/ Jack Russel.

Het reservewiel, de rest is glad :jerry :jerry
@soepkiepe wrote:
ach… niet lullig bedoeld, lijkt mij vrij duidelijk dat de kans groot is dat het geen nederlander is.
dan vind ik het toch netjes dat ie er zo waslijst ophangt.hij had ook simpel te koop en zijn telefoon nummer er op kunnen zetten;)
Ik zal ook nooit iemand uitlachen die last heeft van dyslectie of die die slecht is in de Nederlandse taal. Maar toen ik dit zag moest ik toch wel even lachen.
Dit keer geen Marktplaats maar kwam deze tegen op Partyflock

@mies&geri wrote:
@Lukko wrote:
admiral b 1600kilo op gas.. iemand enig idee wat dat ongeveer per maand zal gaan kosten ?.
De wegenbelasting voor deze auto bedraagt 1764 euro per jaar
(of 441 euro per kwartaal). :fy1 :fy1 :fy1 :fy1onze belastingvrije camper (volkswagen LT 28 Diesel) weegt leeg 2400KG
belasting €701,= p/kwartaal :swear :swear :swear :swear :swear :swearAls die ook als camper op kenteken staat zal je rond de 173 euro per kwartaal uitkomen.
Ik ga me bedje opzoeken, lekker warm tegen het vrouwtje aankruipen. king:
Ik wens iedereen nog een prettige avond toe hier op het forum. :thumb30 oktober 2012 om 22:02 In reactie op: oldtimer nummer 1 die gesloopt word dankzei den haag!! #17978060@soepkiepe wrote:
zoals ik al zei, het is misschien maar 40 euro, maar de auto is straks geen reet meer waard, dus waarom zul je nog al je laatste geld er in drukken als je er uit eindelijk niks van terug ziet?
ja tis een hobby, en mag zeker geld kosten, onderdelen zijn nu al duur en schaars, als het mrb er af gaat gaan denk ik veel projecten naar de oudijzer boer, een enkele misschien naar de sloop.
onderdelen kom je nog moeilijker aan, kosten nog duurder, dan is er toch geen ol meer aan om geld in een auto te stoppen die niks meer waard is?wat je waarschijnlijk ook gaat krijgen (al zal ik, en denk ik veel anderen er schijt aan hebben) dat wanneer je zo “oude auto” rijd al snel een stempel zal krijgen dat je geen geld hebt om eennormal auto te betalen.
dus iedereen met zo “oude auto” word gezien als een arme sloeber, net zoals nu iedereen met een groene manta al snel vergeleken worden als asocialen dankzei new kids :PWat een ander van mij vindt interesserend mij geen reet :jerry :jerry
Ik denk dat het met de waardevermindering best nogal mee zal vallen. De oldtimers in de goedkopere prijsklasse die vaak worden gekocht wegens het zogenaamde goedkope rijden zullen misschien wat in waarde zaken maar de oldtimers in de duurdere prijsklasse worden over het algemeen gekocht door de echte liefhebbers die het niet doen voor het goedkope rijden maar vanwege de hobby of de liefde voor een bepaald merk. En ik kan me niet voorstellen dat als je een pak geld neer legt voor een oldtimer in top conditie dat een paar tientjes wegenbelasting je doen besluiten om het niet te doen.30 oktober 2012 om 21:38 In reactie op: oldtimer nummer 1 die gesloopt word dankzei den haag!! #17978056@Ghanz wrote:
even terug te komen op het liefhebbers verhaal.
ben je ook liefhebber als je met weinig financele middelen een wagen bezit,
of het nu een opel is of niet, welke je met je eigen handen onderhouden kunt,
weinig tot zeer weinig gebruik van maakt, je dus niet veel kost aan brandstof en verzekering,
maar vanwege de vrijstelling van mrb net kunt betalen dat hij er staat?vervolgens moet je mrb gaan betalen, dat kun je niet… en dan? ben je dan geen liefhebber?
jawel, waarom niet?een oude auto voor de leuk erbij, is er straks niet meer.
een oude auto voor de leuk erbij, is er straks enkel voor hen, met een wat ruimere portomonee!nu gaat de mrb-vrijstelling dus vervallen… dus het oldtimer gebeuren bestaat dadelijk niet meer.
gevolg: verzekering… ach meneer, u had een oldtimer… die definitie bestaat niet meer.
u had de wagen altijd in verzekering WA, voor €7,95. maar wij ontvangen nu graag
23,50 in de maand van u. u mag immers ook meer gaan rijden.en nou net die Jan met de pet.. die amper de oldie betalen kan..
en niet meer betalen kan vanwege de opgeheven mrb-vrijstelling… die kan zijn
wagentje.. waar hij een boel van zijn zuur verdiende rotcentjes in heeft gestopt.
van de hand doen, omdat hij het niet meer betalen kan…
t arme ding veranderd van eigenaar voor een appel en een ei…
als je m al kwijt raakt…de aktie van de verkoper van deze kadett is volgen mij wel wat aan de vroege kant,
maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. laat hem maar afscheid nemen, van zijn trouwe kadett
het is niet anders. maar voor mij kan het wel een liefhebber zijn, een die het dan niet meer betalen kan,
er dusdanig van onder de indruk is, en er nu geen lol meer aan beleeft om er ook nog maar 1 enkele euro aan te spenderen.begrijpelijk.
Een oldtimer blijft een oldtimer of je er nou wegenbelasting voor moet betalen of niet, toen ik nog een Manta had kon ik hem bij verschillende verzekeringsmaatschappijen verzekeren als oldtimer terwijl die nog helemaal niet belastingvrij was.
En laten we eerst afwachten wat ze nou precies gaan doen, misschien krijg je wel een soort van overgangsregeling of bestaat het kabinet Rutte 2 niet eens meer. In dat geval kan het hele regeerakkoord de prullenbak in en moet ze weer van voor af aan beginnen.30 oktober 2012 om 20:57 In reactie op: oldtimer nummer 1 die gesloopt word dankzei den haag!! #17978052@soepkiepe wrote:
zoals jij het nu zegt zeg je dus dat die auto in zo slechte staat is dat hij er nog wel een paar 1000 in moet steken?
zo rot vind ik hem er niet uit zien.maar oke, laat ik het wat duidelijker maken wat ik bedoel…
stel…
ik heb een x aantal maanden mijn best gedaan om geld te sparen voor een oldtimer…
eindelijk ben ik zo ver dat ik hem kan kopen.druk hem in de schuur, schors hem, strip hem waar nodig, kijk wat er allemaal echt aan moet gebeuren om hem “klaar” te krijgen.
pak des noods ff een pen en papier, en noteer alles ff.
maak een reken sommetje en zie dat ik (bijvoorbeeld) met 5000 heel ver ga komen.
ik ga sparen, YES de 1e 300 om het plaatmatriaal te laten maken is er, ga er mee aan de slag en spaar weer verder.
paar maanden later heb ik het geld bij elkar om de motor klaar te maken.lees ik in de krant ineens dat de oldtimers er uit gaan.
hmm ja, dan zal mij de moed wel in de schoenen zakken omdat de auto ten 1e ineens al veel minder waard word, de tijd , moeite en geld krijg ik er nooit uit zal ik hem wel ooit willen verkopen.
die belasting is niet veel misschien, maar de waarde van zo auto zakt gewoon zoveel, dat wanneer je schade rijd, je al heeel snel de dag waarde hebt bereikt waardoor hij al snel economish total loss zal verklaard worden.
natuurlijk rijd je voorzichtiger, en let je zelf ook wel op.
maar het is als nog mogelijk.dus..
je hebt een paar 1000 in je auto gedrukt, dan ineens hoor je je mag weer belasting betalen, dus de waarde zakt gewoon, dat is een feit.
dan komt er opeens zo @#$%@ die niet oplet en die je auto ff in prak rijd.
krijg je de dagwaarde uitgekeerd… 500 euro?weg alle tijd en moeite en geld wat je er in gestoken hebt ;)
dat is hoe ik het zie he!
Ik zal niet zeggen dat die in een slechte staat is maar de laatste keer dat ik een Manta opgeknapt heb was ik al 3000 euro verder en dan praat je alleen over laten spuiten, andere velgjes, een ander spoiler setje er op en nog wat klein spul, geloof me het is duurder dan je denkt.
Voor de taxatiewaarde zal het niets uitmaken of die nu belasting vrij is of niet alleen de verkoop prijs zal wat lager uitvallen.
Maar of die nou belastingvrij is of niet het geld wat je in zo auto stopt krijg je over het algemeen toch nooit terug, ik denk ook niet dat dat de insteek moet zijn als je met zo auto begint of je het geld wat je er in stopt er voor terug krijgt.@soepkiepe wrote:
jij kan photoshoppen toch?
zwart balkje misschien? :PMet een zwart balkje voor de ogen ben je net een crimineel, doe ik het liever zo :jerry :jerry
30 oktober 2012 om 20:29 In reactie op: oldtimer nummer 1 die gesloopt word dankzei den haag!! #17978043Als hij die auto in top staat wilt krijgen dan kan ik je verzekeren dat je duizenden euro’s verder bent, en dan maakt die 20 euro aan wegenbelasting ook niets meer uit. Zo denk ik er tenminste over.
Gerrit ;)
Na lang wachten weten we eindelijk hoe soepkiepe eruit ziet :kewlpics
Dacht trouwens dat je liever onbekend bleefGerrit ;)
30 oktober 2012 om 20:11 In reactie op: oldtimer nummer 1 die gesloopt word dankzei den haag!! #17978040Sorry maar dit vind ik echt onzin, als jij het geld heb om zo’n Kadett te kopen en op te knappen en je bent een liefhebber dan maakt nog geen 20 euro aan wegenbelasting in de maand ook niets meer uit.
Wel klote, wou volgend jaar de belastingvrije Corsa van mijn vrouw te koop zetten maar als je daar wegenbelasting voor moet gaan betalen krijg je daar ook geen drol meer voor.
-
AuteurBerichten