Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gerben rsv
Deelnemermooi setje die 19 inch als je ze gister in Sliedrecht hebt opgehaald heb jij ze voor mijn neus weggekaapt! :thumb
gerben rsv
Deelnemer2.2 heeft de uitlaat aan de achterzijde en de 1.8 heeft de uitlaat aan de voorzijde het eerste stuk zal dus zeker niet passen! Waarschijnlijk vanaf de middendemper wel.
gerben rsv
DeelnemerVolgens mij zijn er wel dubbele sierstukken te koop maar meestal splitsen die in het midden en niet zoals jij het graag zou willen naar 1 kant.
Misschien nog ff ebay doorspitten?gerben rsv
DeelnemerGaskabel te strak?
Valse lucht?
gerben rsv
DeelnemerGebruik je de handrem? Zo ja dan kan het ook zijn dat de kabel vastgevroren heeft gezeten!
gerben rsv
DeelnemerBi-xenon is idd dim en grootlicht als xenon echter tegenwoordig word dit door een hoop fabrikanten opgelost dmv een klep in de koplampunit cq projector die er voor zorgt dat het lichtbeeld anders word er gaat dus geen andere lamp oid branden.
12 maart 2013 om 21:20 In reactie op: Astra coupé lekt koelvloeistof, komt ook in de auto terecht. #18115964gerben rsv
DeelnemerHeb je ook een foto zonder dat de bekleding is teruggeslagen? Ik zie nu wel een spoortje lopen maar niet waar dit vandaan komt!
12 maart 2013 om 21:18 In reactie op: Astra coupé lekt koelvloeistof, komt ook in de auto terecht. #18115962gerben rsv
DeelnemerDashboard hoeft er niet uit ,kachelradiateur is zo te vervangen!!!
Kijk anders ff hier viewtopic.php?f=5&t=173917
gerben rsv
DeelnemerFf terug naar de foto’s van 19 februari , is de bak die onder de kachelradiateur zit eronder vandaan? Zo ja dan zou je moeten kunnen zien of hier koelvloeistof inzit en/of dat de kachelradiateur ergens lekt want daar kun je dan vrij op kijken. Voor zover ik me kan herinneren kun je de kachelradiateur laten zakken en daarmee meer bewegingsruimte creëren. Wat misschien ook nog een idee is ,is om de radiateur met slangen en al naar binnen te trekken! Ik weet uit ervaring dat de slangen zeer vast kunnen zitten op de metalen pijpjes.
Maar het belangrijkste is denk ik eerst exact uitzoeken wat er nu eigenlijk lekt!
gerben rsv
DeelnemerAansluiting op de radio controleren ,er was weleens een verloop kabel nodig voor verschillende types radio deze willen weleens slecht contact maken!
gerben rsv
DeelnemerMaar als je de doorvoer bij het schutbord losmaakt kun je de leidingen toch een stukje bewegen waardoor je meer ruimte krijgt !
gerben rsv
DeelnemerIs de kachelradiateur niet lek dan? er zitten volgens mij ook nog kunststof/rubber ringetjes tussen de leidingen en de radiateur lekken die misschien? nr7 op de afbeelding
gerben rsv
DeelnemerMooie GSI ,ik heb er zelf ook 1 gehad daar zaten ook spatlappen op en volgens mij was die ook nog dezelfde kleur,ik heb toen wel de type aanduiding van de kofferklep gehaald en de GSI aanduiding in de stootlijsten eruit gewipt en vervangen door naamloze!
Mijne was van 1995 en voorzien van een C20XE ( 1 van de laatste dus ) en had geen verdere opties.
Wat wel altijd leuk was was een stoplicht sprintje tegen een F1 GSI de meesten moesten het afleggen en waren daar erg verbaast over. ;)9 maart 2013 om 18:27 In reactie op: Astra H station: beschadiging blanke lak laag 18" velg(foto) #18114417gerben rsv
DeelnemerGoed reinigen en met een lakstift blanke lak bijwerken!
Bij de meeste lakstiften zit ook een busje blanke lak meegeleverd.En dan kijken of het blijft zitten natuurlijk.gerben rsv
DeelnemerCourtenay in Engeland kun je gelijk de turbo van de LEH erop zetten!
gerben rsv
DeelnemerAls het ter hoogte van het olieflter is heb je dikke kans dat je waterpomp lek is!
gerben rsv
DeelnemerVanmiddag op de kruising Groene Kruisweg/N57 een blauwe Astra-G OPC1 om 17:15 en 5 a 10 minuten later een zwarte Vectra-C station OPC.
gerben rsv
DeelnemerWaar ongeveer zie je het druppelen? Wat vrij vaak kapot gaat zijn de waterpomp en de radiateur.
Bij mijn Zafira vorig jaar waterpomp lek ,nu lekt de radiateur beide kostenloos vervangen dankzij winterplancertificaat!
gerben rsv
DeelnemerVolgens mij heeft de B geen jas meer enne het is ter bescherming tegen de warmte want in de zomer dan gaan de meeste accu’s kapot alleen merk je dit pas in de winter :thumb
gerben rsv
DeelnemerWaarschijnlijk een blauw doorzichtig goedje? Dan zal het wel smeermiddel zijn van de firma Tunap dit word/werd vrij veel gebruikt door Dealers!
NB enne voor de rest goed bezig :thumb
gerben rsv
DeelnemerDan had van Gastel mij ook wel even mogen bellen ik heb zijn oude Astra-G cabrio nog te koop staan. :thumb
gerben rsv
DeelnemerAls je zoekt via Google op Keyless entry Opel Zafira blijkt er nog een topic hierover te bestaan op dit forum misschien dat je hier wat aan hebt.
Het zou weleens in de ontvanger kunnen zitten (nr 19 !)
Ikzelf heb geen beschikking over schema’s e.d. Dus daar kan ik je niet mee helpen.gerben rsv
DeelnemerOPC velgen zijn altijd 17 inch onder Zafira-A !
Ik heb nog een set stuur me maar een pm.gerben rsv
Deelnemer@opel-motorsport wrote:
dat word raken 215/35/18 is het normaal voor een g coupe
aangezien ik ook met 225 gereden heb en mijn binnenwielkasten helemaal kapot zijn nu :-)Wat voor ET waarde en hoe breed waren jouw velgen dan?
Edit je hebt gelijk 215/35-18 komt ook overeen met de originele maat!
gerben rsv
DeelnemerZoals al eerder vermeld maakt Opel al sinds ongeveer 1995 gebruik van een startonderbreking mbv een transponder chip die in de sleutel zit en een ring rond het contactslot welke als ontvanger fungeert. In jouw sleutel zit ook nog steeds die transponder en de ontvanger zit er dus ook nog steeds.Bij een storing in het Keyless entry systeem cq een lege batterij moet je dus de sleutel (transponderchip) bij de ontvanger houden zodat de auto weet dat de juiste sleutel in de auto aanwezig is!Komen we dus weer terug op mijn conclusie dat er iets mis is met de antenne cq ontvanger van het Keyless entry systeem!!
Ik denk dat je de diverse systemen ook los van elkaar moet zien dus de centrale portiervergrendeling,de startonderbreking en het Keyless entry systeem apart van elkaar controleren.
-
AuteurBerichten