Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1824875&tid=139129&author=jblfreak]kan zijn dat het deel waar de schotel op gelast zit ook mee komt (deel van de balk dus) dat was bij mij het geval
maar als je de auto achter hoog genoeg hebt en de schokbrekers los haal kan je er goed bij hoor
as hoeft er niet onder vandaan en remleidingen lekker laten zitten als het even kan (ik heb altijd ruzie met ontluchten haha)
[/rquote]Hoe is het toen opgelost? Nieuw deel in de balk gelast?
Kosten lopen vooral op door het arbeidsloon inderdaad. Daarnaast zijn de onderdelen voor deze auto ook wel ietsjes prijziger natuurlijk.
met de materiaal prijzen zit je bij deze auto al rond de €300,- schat ik zo.
Top! Bedankt voor de adviezen.
Was even bang dat ze helemaal rondom gelast zouden zitten.
Dat van die zinkspray ga ik sowieso onthouden. Gaat dat alleen niet spetteren als een malle? :PIs het niet toevallig de EGR klep die verstopt zit en constant open staat? Dan kan ie verstikken in zijn eigen uitlaat gassen.
Ook eens gehad met de de toenmalige ’94 Vectra van m’n vader. MMS lampje branden en rot lopen. Uiteindelijk hortend en stotend bij de werkplaats gekregen om deze te laten vervangen.Vandaag even wat onderhoud gedaan aan m’n nieuwe aanwinst:
– Bodem nagelopen en getectyleerd, voornamelijk bij de achterste veerpunten en aan de voorzijde
– Interieur verlichting vervangen, werkte bijna niets meer
– Lexus stijl achterlichten vervangen door originele. Vind ik toch een
stuk beter staan
– Bluevision lampen en LED stadslicht erin gefrot voor beter zichtTo do:
– Thermostaat, distributie, waterpomp en spanrol
– Grote beurt
– Nog wat klein werk :PHelaas geen foto’s genomen :hmmz
-
AuteurBerichten