Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hey jongens, bedank voor de leuke reactie,s :thumb
@kadett4x4 en @leocabrio hij blijft zeker zo,word alleen maar beter en beter.en zuinig ben ik meschien wel een beetje te veel. heb vorig jaar maar 800km met de champion gereden :???:
@Raluph. die spatlappen zijn er als eerst afgevlogen ;) en voor die velgjes komt wel wat anders moois voor in plaats.
@Champions. goed gezien don. tja ik moets hem toch hier krijgen dus maar effe mijn eigen platen erop :wink:@midnight black. dit is idd een van de eerste E kadettjes, heb gelezen dat de eerste in augustus van de band ik gekomen.
@black pearl maastricht wrote:
hey flopke komt deze soms uit maastricht ,heb zo een kadett een tijd in maastricht zien rondrijden
dat klopt.
deze kadett is idd hier in maastricht gebouwd. toen met een turbo erin..
opgelost.
ik heb de kachelslangen een voor een los gehaald, en daar zat denk ik lucht bij..
ik heb in de slangen koelvloeistof gegooid totdat zo overlopen en toen snel terug geduwd.
motor laten warm draaien tot de van aansprong, en alles blijf netjes zoals het hoort.
bedankt voor het meedenken.
mvg
ik heb hem dus gisteren met koelvloeistof gevuld, en laten lopen.
het probleem blijft, als die warm word loopt de koelvloeistof in het vaatje omhoog en spuit het eruit?
dacht eerst dat de thermostaat kapot was, en die zit er nu nieuw in.
de temperatuur wijzer op de klok blijft wel normaal staan, terwijl je zou zeggen dat die warmloopt en overkookt.
wat kan dit zijn :hmmz koppakking? of een luchtbel.
kan niet zien dat er water bij de olie zit, of olie bij het water, en de olie dop ziet er ook nog mooi uit.
alvast bedankt voor de informatie.. :thumb
gaat trouwens om een E kadett 1200sc motor
oke, man. thanks voor de info.
heb alles laten leeg lopen, zat water in in plaats van koelvloeistof :???:
gewoon bijvullen dus en de kachel vol open.
onluchten hoeft niet?
heb daar ook eens wat van gehoord, met een slang los gooien en wachten dat daar koelvloeistof uitkomt?
bvd
oke, thanks..
dat dacht ik al..
hoeveel L koelvloeistof gaat erin een 1200,tje?
bvd
eindelijk weer eens wat E kadettjes.
@ E+Bkadett- bekende foto,s volgens mij zit jij ook op het duits kadett forum ;)
gaaf klokje ;)
http://www.ebay.de/itm/Opel-Kadett-E-Tacho-12-Uhr-Stellung-Einzelstuck-GSI-GSI-16-V-Cabrio-/280837516860?pt=DE_Autoteile&hash=item4163386e3c” onclick=”window.open(this.href);return false;
zie dit topic net pas.. dacht al wat krijg ik opeens veel mails :jerry
@ Pat70 , klopt die set heb ik ook nog- nieuw in doos :thumb
dikke breedbouw te koop op ebay;)
http://www.ebay.de/itm/Opel-Kadett-E-16V-GSI-/251006557812?pt=Automobile&hash=item3a71281e74″ onclick=”window.open(this.href);return false;
zie dat je de lippen goed hebt ontvangen ;)
en zo te zien gaat het allemaal zeker wel goed komen. :thumb
blijf dit topic zeker volgen.
succes ermee..
vond dit ook wel een leuk topic met allemaal uitbouwsets. :thumb
http://www.kadett-forum.de/thread.php?threadid=74910″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@jblfreak wrote:
Hb achterlichten zijn evt aan te passen maar je zit idd met t hoekje en dan ziet het er eigenlijk niet uit
smoke knipperlicht kapje kan je evt krijgen op ebay of bij westuning
smoke knipperlicht kapje :hmmz
weet wel een smoke mistlamp kapje uit te halen..
28 januari 2012 om 15:49 In reactie op: irmscher lampen plaatsen waar laat ik mijn knipperlicht #17968585zoals de bovenste foto met die hirschcars was ik het ook van plan.
gewoon van de binnenste mistlampen de knipperlichten maken.
en desnoods de mistlampen uitschakelen,zijn toch niet verplicht op apk.
en zo heb je alle verlichting in orden, als ik het zo goed bekijk..17 januari 2012 om 17:42 In reactie op: irmscher lampen plaatsen waar laat ik mijn knipperlicht #17968577ah zo…
ook een mooie oplossing ja.
denk alleen dat je met de mistlampen aan, de knippers niet meer goed ziet dan?
en ze er met de apk wat over te zeggen hebben.14 januari 2012 om 18:46 In reactie op: irmscher lampen plaatsen waar laat ik mijn knipperlicht #17968574@Niek GSI wrote:
Ik heb mijn knipperlichten in mijn mistlampen. Werkt perfect maar dan moet je die wel hebben natuurlijk.
de mistlampen in de GSI bumper bedoel je, en heb je dan geen mistlampen meer heb je daarvan dan je knipperlichten gemaakt?
opzicht ook een goed idee.. (voor mij dan)
meschien een foto ervan? :thumbdenk dat we allemaal wel nieuwsgierig zijn of dit gaat lukken.
succes ermee :thumb
ook nog een super orginele champion uit 3de hand..
http://www.ebay.de/itm/Opel-Kadett-GSI-16v-Champion-Leder-c20xe-Serie-Originalzustand-3-Hand-/250958712837?pt=Automobile&hash=item3a6e4e1005″ onclick=”window.open(this.href);return false;
27 december 2011 om 12:02 In reactie op: 2 liter 16 klepper motor nummers, welke heb jij?? #1783018614086969 standaard in een E kadett GSI 16V champion..
waaraan kun je trouwens zien of dit het orginele blok is van de auto?
25 december 2011 om 19:01 In reactie op: 2 liter 16 klepper motor nummers, welke heb jij?? #17830179zal mijne morgen ook checken ;)
@gsi-maffia wrote:
Dat klopt.. Mijn eerste GSI die ik ooit kocht (en nog bezit) was een 16V van 12/89 en heeft de boog curve
nu al bijna 10 jaar C20LET.
dat zijn de liefhebbers ;) :thumb
oke, is die dan ook een stuk sneller dan de c20ne?
hoeveel pk heeft deze dan.
de eigenaar van het blok bleef maar zeggen dat dit zo,n snel blok moet zijn, een stuk sneller dan de c20ne?
ben vandaag bij een blok gaan kijken waarvan de eigenaar zei dat het om een 130 pk blok gaat.
de blok had wel een vlakke kleppendeksel
motorkabelboom was weg, evenals de computer.de luchtinlaatbuis vond ik ook niet vierkantig. viel mij wel op dat er nummers op stonden..
en de bijna niet zichtbare motorcode.
ik haal eruit.. 20nex2500…
vind het maar raar normaal moet er na de motorinhoud toch een streepje komen en dan het nr: bv: C20NE – 143976
ik heb hem laten liggen. na de E zie ik duidelijk een X komen. en dat moet een H zijn.
ik haal uit de motorcode niet uit: 20SEH
jullie??
Uploaded with ImageShack.us
en zo te zien ook nog een inhoogte verstelbaar stuur.
-
AuteurBerichten



