Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bij de mijne heb ik vanachter gewoon een paar bumpstops op de schokdemper geklikt.
ook een mooi zeldzaam GSI klokje vinci.
toevalig van de week ook nog een gevonden ;)
@Dkadett84 wrote:
@ Streamline,
Nee deze gryze heeft niet op mp gestaan..
Wel een jaar of 5 geleden.
By die van mij is een halfjaartje terug iemand achter-op gereden, vandaar de schade.
Jy bedoelt vast die met die goude voorbumper en motorkap.
Ben benieuwd hoeveel kadett gsi’s er nog zijn in NL
Grt
weet dat @ jvV eens alle kentekens verzameld heeft in een of ander topic met de gsi,s in NL
dit staat o.a in het champion topic: zijn alleen champions in NL
Kadett 8v bezitters:
– bordeaux beauty (Bordeauxrot, 1991, NL-er)
– Calibrainpower (Admiralblau, 1990, NL-er) nu 16v
– nl-tuning (Admiralblau, 1991, Import 98) nu Blauw 16v
– Berg (Schwarz, 1991, NL-er)
– Berg (Bordeauxrot, 1990, Import 97) Nu oranje 16v
– Mark (Bordeauxrot, ???) nu phoenixgeel 16vKadett 16v bezitters:
– Frenkie (Admiralblau, 1991, Import 08)
– JvV (Astrosilber, 1991, Import 94)
– JBLFreak (AdmiralBlue, 1990, Import 97) nu V6
– Roger (Schwarz, 1990, NL-er)
– vectrake (Admiralblau, ???, NL-er) in restauratie
– martijn_maja (Zwart, 1991, Import 98)
– .:Stoffel:. (Bordeaux, 1991, Belgie)Maakt niet uit of hij orgineel NL of buitenlands is. Of 16v of 8v.
Bekende Nederlandse Kentekens:
YK-70-FF / Bordeaurot / 03/05/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0XE GSI U9 /
YK-98-DZ / MistalGrau / 04/05/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
SG-RD-18 / AdmiralBlue / 10/07/1990 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0XE GSI U9 /
YP-11-XZ / Schwarz / 13/07/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
JN-XV-70 / AdmiralBlue / 21/09/1990 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
YX-90-TF / Schwarz / 02/11/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
YY-16-HK / Bordeaurot / 21/11/1990 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
LL-ZR-35 / Schwarz / 28/02/1991 / Import / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
ZG-12-VB / Bordeaurot / 05/03/1991 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
60-HKK-5 / AdmiralBlue / 23/04/1991 / Import / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
ZL-55-BK / MistalGrau / 26/04/1991 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.ONE GSI U9 /
JB-BB-35 / AstroSilber / 14/06/1991 / Import 1994 / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 /
DT-VG-13 / AdmiralBlue / 05/03/1992 / Import / KADETT HATCHBACK C2.0NE GSI U9 /
JN-FV-88 / Bordeaurot / 04/1990 / Import 1994 / / Gesloopt/uitgevoerd
SB-FF-90 / Schwarz / / Import / / Gesloopt/uitgevoerd
XZ-02-LH / AdmiralBlue / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerd
YN-20-GL / Bordeaurot / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerd
YV-50-TD / Bordeaurot / / NL-er / / Gesloopt/uitgevoerd
YN-20-GL / Bordeaurot / 13-06-1990 / NL-er / Uitgevoerd naar België.
ZG-54-FR / AdmiralBlue / 23-02-1991 / NL-er / KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 / wordt uitgevoerd naar België.
PD-SX-94 / Bordeauxrot / / Import / Gesloopt.@freek corsa wrote:
k= van seh
j= van neoke, nu komen we ergens..
en waar moet dat ergens staan, meschien geen voorbeeld foto..
zoals ik al zei staat bij mij A04 op de eerste nok en GM- H5 2de nok.
heb hier ook een orginele c20ne staan daar heb ik ook eens naar gekeken en die heeft op de 1ste nok een : 0 staan.
2de: GM – 165
3de 847-2
zie negens een J of een K staan?
alvast bedankt :thumb
ik heb zojuist nog eens goed gekeken.
op de as staat op de eerste: A04
en op de 2de boven: GM en onder: H5
dat is alles wat erop staat.
is inderdaad sonde om deze te gaan slopen,
zou gewoon nog efe geduld hebben voor die ene GSI freak die hem wil hebben.ik had ook al met google geprobeert, maar niets kunnen vinden.
als iemand meer weet hoor ik het graag.
over welke kadett hebben we het dan.
ik weet ook nog goed toen ik een jaar of 13 was.
was onderweg naar school en daar kwam die mij in dat kleine straatje tegenmoet.
weet nog precies waar het was..een kadett GSI met een zenderlip eronder dat kan ik me nog herineren.
van toen af aan was ik verkocht..
2 jaar erna (gelukkig vond mijn vader het ook mooie wagens) hadden we dan ook een e kadett.
en die heb ik nog altijd… en ondertussen nog 2 erbij :thumb
vond dit wel een leuke:
Ik was destijds de wanhoop nabij haha. Ik reed een echte ABT Golf 16v met het kr blok (in 1992) met meer dan 170 pk en was op de ring van Rotterdam veel voertuigen de baas. Een VR6 lachtte ik om en ook de rappe Peugeots konden mij niet bijhouden (veel in vriendenkring) tot de dag dat ik naar de Essen motorshow ging en er een nederlandse 16v Kadett op mijn bumper hing. Wat ik ook probeerde…..zucht. Ik had mijn meerdere gevonden. Mooie tijden waren dat. Zowel Renault, Peugeot, Ford, Opel en VW maakten echt toffe karren met allen een eigen karakter.
ik heb hier nog een mooie lederen E kadett GSI champion achterbank liggen
zou dat niets zijn voor je? past er zo in.scheelt je enorm veel werk..
hoor het wel.
mvg
Uploaded with ImageShack.us
91 euro geboden op een setje elektrische spiegels met schakelaar?
http://www.ebay.de/itm/Original-elektrische-Beheizbare-Spiegel-Kadett-E-GSI-Cabrio-Kombi-/150974562012?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D4849365519238746719%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D1%26sd%3D150974562012%26″ onclick=”window.open(this.href);return false;
zijn die gek aant worden?
ondertussen heb ik er een…
ik zoek nog eentje :???:28 november 2012 om 16:54 In reactie op: Rij jij in een klassieke Opel, vul dan de enquete in #18078715ook maar gedaan, maar of het helpt :hmmz
(ratlook) mooncaps
http://www.ebay.nl/itm/4x-Mooncaps-15-Zoll-Edelstahl-Hot-Rod-VW-Golf-1-2-3-4-5-6-Passat-Kafer-Mooncap-/200786760676?pt=DE_Autoteile&hash=item2ebfd2d3e4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
als je 60/80 wilt verlagen moet je ook kortere dempers monteren..
zijn je spatbordranden nog orgineel, of zijn die omgebogen?
anders gaan ze aanlopen , of bumpstops erop.@frenkie wrote:
heb deze foto in 1998 (dacht ik) op een opel meeting in leopelsburg gemaakt (belgie)
schijnt dat de eertse GSI (die zwarte) nog leeft? 6cylinder op kenteken..
holly schit.. dat is die van jou :wtf !!!
en heb er zelf al vaak genoeg in gereden. wat word het GSI wereldje toch klein.. :shock:
haha, was al benieuwd naar je reactie,
schei uit man, moet er niet aan denken.zaterdag is goed jong, zal er zijn.. :thumb
hey kerel, heb jij er nog niet genoeg dan..
kan ik hem beter aan MR GSI verkopen, heeft die ook meteen een fatsoendelihjke GSI..
-
AuteurBerichten










