Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2de trap is vacuum gestuurd. Je membraan zit onder de deksel die rechtsboven op de foto te zien is. Staat ook levensgroot solex op die deksel ;)
Om nogmaals op de vraag van Postbusmanta terug te komen.
Van waar kom je?? Misschien dat er dan iemand bij jou uit de buurt even kan komen kijken.
origineel gepost door manta19sr
mijne staat er in,al zet ik alles aan,radio vrij ahrd lampen aan ook extra lampen dus 8 x 100 watt ventilator vol aan,en ga dan starten is eht nog geen probleem en wordt je kabel niet warm dus 25mm² ruim voldoende,thnx :thumbup
vanuit achter gaat een dikke plus naar de startmotor toe, en vanuit daar gaat ie zich dan opsplitsen naar de rest van de auto.
de tweede trap kan je alleen testen met lopende motor
dat dunne slangetje is een vacuum, slangetje voor je ontsteking, voor je 2de traps wordt intern geregeld.
Makkelijkste is via photobucket.com een account aan maken, daar dan uploaden en hier de img code plakken. (allemaal gratis)
Zat het verschil niet in de vertanding van de price as?
2de trap is vabuum gestuurd, gaat dus alleen open bij voldoende vacuum.
De dikke schroef aan de zijkant (dus de niet motorkant) is je mengschroef, het kleine schroefje daaronder is die van de CO
Heb zo even geen foto’s voor je bij de hand.
Staat het werkplaatshandboek van de manta neit ergens online??
@jozef, antilliaan was enkel bedoeld voor de beeldvorming. Verder geen bij bedoelingen mee :thumbup
Heb het dus wel al eens mee gemaakt (en ja dat was een antilliaan) op een rotonde waar de verlichting niet werkte door een stroomstoring.
Donkere kleding, donkere fiets, geen verlichting, geen reflectoren, en nee geen zwart gespoten velgen, die waren compleet verroest.
Enige zichtbare aan die gast waren zen witte sport sokken (heel vreemd gezicht in het donker kan ik je vertellen)
Zag pas hoe en wat toen ik mijn groot licht aan zette.
Bedoel er enkel mee te zeggen dat sommige “zwakke weggebruikers” het gevaar juist opzoeken.
En als het dan raak is, ze het naar mijn idee zelf schuld zijn (ongeacht nationaliteit)Back on topic:
De buick rijd nu op 205/75/15 all season, en de grip valt me nog aardig mee :Porigineel gepost door mantadevil
Originally posted by victorbc10
ik heb ronde koplampen… helaaseen boer heeft me geholpen met de trekker,
volgende keer wijk ik idd niet meer uit!!
dus je rijd liever iemand aan dan dat je auto schade heeft
vergeet niet een auto is te vervangen een mensen leven niet
Als ik om 7 uur smorgens een antilliaan met donkere kleding, op een donkere fiets, zonder verlichting tegen kom.
Dan ga ik idd niet uitwijken. Kans is te groot dat er meer gebeurd dan de bedoeling is.
Jammer dna voor hem, had ie zich maar zichtbaar moeten maken.
Ook met andere dingen die niet uitkijken, ik ga er met dit weer niet voor uitwijken. Liever er recht doorheen, dan god weet wat allemaal meenemen en zelf het loodje leggen.
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zen eigen veiligheid met dit weer. Wie daar niet mee om weet te gaan, moet gewoon thuis blijven. Tis al lijp genoeg zo.
origineel gepost door brobbel1
ik zou er een topic over openen.
maar het past hier ook wel bij.aals ze weer aan de astra manta of kadett zitten.
Volgende keer gewoon rammen.
Als de politie komt:
“Nou, hij zat op mijn auto, en toen ik er iets van zei, wilde die ervan af komen. Is toen over de sneeuw uit gegleden en met zen harsens zo tegen de rand van de auto gekomen” :jerry
origineel gepost door mr-turbo
Kan iemand niet eens een sticky maken over het onderwerp 16v inbouwen ?strak plan :thumbup
wordt een beetje moe van het zoveelste 16V inbouw vragen topic…
geloof dat ik die ook ooit eens in het elektronica deel gepost had, geen idee of die er nog staat.
orgineel zit er iets van een spoeltje in met een bimetaal die de spanning moet stabiliseren op 10V.
Wat ik gedaan heb, is die oude meuk eruit, en er een transistor met 2 condensatoren erin gesoldeerd.
Tuurlijk kan alles kapot, daar niet van :jerry
Maar de kans dat deze blokjes het begeven is aanzienlijk kleiner ;)Verplaatst moet hij worden, en als ik hem naar achter verplaats, is de gewichtsverdeling iets bevorderd (airco weegt immers ook genoeg, en dan is wat tegen gewicht op de achteras natuurlijk ook niet verkeerd)
kan namelijk ook zijn dat je spanningsregelaar achter op je dash de geest gegeven heeft.
Ik heb hier nog wel een omgebouwde liggen (eentje die dus niet kapot gaat)
Die kan ik je wel toesturen, heeft dat totaal geen effect, stuur je hem gewoon terug.
Werkt ie wel, stuur je me de kapotte op, samen met 10 europroberen kan nooit kwaad. En anders proberen bij een dealer over de grens, die zijn net iets klant gerichter is mijn ervaring
een vaste fan kan idd de oorzaak zijn. Dan koelt hij teveel met dit koude weer.
Wat vroeger nog al veel gedaan werd, was de rad voor 1/3-1/2 bedekken met een stuk karton.
Echter verwacht ik daar het probleem niet, omdat je slangen en verdamper gloeiend heeft worden…Wat doet je tank meter?
Vreemd, mijn schoonvader (monteur bij opel dealer) zei dat dat geen enkel probleem zou zijn….
En anders eens in DL proberen???
op chassisnummer gaat moeilijk worden, op sleutel nummer kunnen ze al heel wat meer.
Dat nummer staat op je deurslot van je linker portier.
bedoel ermee te zeggen dat het stuur en naaf 1 geheel is, en niet zoals aftermarket stuurtjes, losse naven.
thermostaat geloof ik bij 88 graden. En voeler wisselen kan ook al veel schelen (is het werk ook niet)
Bedoelde dus de losse meter op de voeler in je thermostaathuis aansluiten.
Wat voor fan zit er eigenlijk op??
gsi stuur heeft geen naaf, dus is echt de stang
Herhaling schijnt de enige manier te zijn om sommige mensen wakker te maken (zei me leraar vroeger ook al) king:
probleem is dat we gewoon met te weinig man zijn om iets op poten te kunnen zetten. Zeker als je bedenkt dat 90% gewoon schaap achtig door gaat…
voor beide, hang eens een losse temp meter aan je voeler. kijken of het een afwijking in de meter is.
-
AuteurBerichten