Freestyler

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1,651 tot 1,675 (van in totaal 1,902)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Radiateur Opknappen #17583117

    Zelfs het airco model heeft ze:

    In reactie op: manta B cc start niet meer #17567716

    ow, als je waardes gelijk zijn van een kadett C 1.2 Dan wordt je motor zeker niet te warm. Die sensoren zijn namelijk gelijk.

    Probleem zit hem dus in de aanwijzing.

    Zou zeker wel even de ontsteking na (laten) kijken samen met het CO. Best kans dat alles nu opnieuw afgesteld moet worden.

    In reactie op: manta B cc start niet meer #17567715

    Je kunt er idd van onder je dash bij (met wat moeite)
    Mocht je de kap eraf willen halen, haal dan ook de lichtschakelaar en mistlicht schakelaars eruit. Dan komt de kap makkelijker los. :thumbup

    Maar binnen 5 tot 10 minuten is je motor niet op bedrijfs temp met stationair draaien.

    Laat hem gewoon eens standaard lopen voor 15 min even je temp meter negeren. Maar check dan eens of je thermostaat open gaat terwijl je motor loopt. Als hij dan niet warmer wordt dan dat, zit je probleem in je meter.

    Die regelaars maken stelt niet veel voor. Heb er hier momenteel ook geen meer liggen jammer gneoeg.

    In reactie op: Radiateur Opknappen #17583113

    ik zou bijna gaan denken aan een rekord radiateur.

    @undertaker, die ronde rubber onderop, zit een draadeind in. Daar wordt ie dan mee op de dwarsbalk geschroefd

    In reactie op: manta B cc start niet meer #17567711

    Als de motor niet warm wordt omdat de thermostaat eruit is, kan hij ook niet te warm aangeven.

    De sensor geeft naar mijn idee wel de juiste waarde aan. Maar vermoed (mede omdat je thermostaat niet open gaat, en de motor dus niet op temp komt) dat de spanningsregelaar achterop je dash je parten speelt.

    Zwarte bougies duidt idd op een te rijk mengsel.

    Maar heb nog altijd geen antwoord op mijn vraag, hoelang laat je de motor lopen voordat je besluit dat die te warm wordt?

    Van wat ik zo zie, werkt je carb gewoon goed.

    Hoe staat je ontsteking afgesteld? en wat is je contactpunt afstand?

    Ps volgens mij wel goed verrot geschrokken van die backfire :P

    In reactie op: manta B cc start niet meer #17567709

    Die speling heeft te maken met je vacuum vervroeging. Dat hoort.

    Maar even kort samen gevat.
    zonderthermostaat komt je motor niet op temp. Met thermostaat stroomt er geen koelvloeistof door je rad.

    Klopt dit.

    Hoelang laat je de motor dan draaien? Dus hoeveel minuten.

    Een andere vraag die zo op het oog er niets mee te maken heeft. Wat geeft je tank meter aan? geeft die de juiste waardes aan? of geeft die teveel aan?

    De reden dat ik dit vraag is heel simpel.
    Je motor kan onmogelijk te warm zijn als je thermostaat niet open gaat. Die gaat namelijk eerst open, nog voordat je motor te warm loopt.
    Blijft die dicht, vermoed ik een elektrisch probleem.

    Je motor heeft dan dus wel de juiste temp, maar dit wordt dan verkeerd weer gegeven.

    Ter info: zolang je thermostaat dicht blijft, heb je idd geen stroming door je radiateur.
    Maar zolang die dicht is, is de temp van de koelvloeistof ook niet op temperatuur, die zit er dan nog ver onder (bij 86 begint de thermostaat met open gaan, bij 90 is hij dan helemaal open)

    In reactie op: NMO -> WTF? #17587032

    Tuurlijk, valt gewoon op dat 90% van die rel schoppers achter de islam staat. Wil niet zeggen dat de islam slecht is. Enkel die gasten die het verkeerd intrepeteren.

    Zelfde als met dat christendom. Geloof dat het weer eens tijd wordt voor moderne kruistochten.

    Denk dat als dat gaat gebeuren, er van de islam neit veel meer over zal blijven :swear

    Blijf wel bij mijn standpunt, willen ze hier komen, geen probleem. Passen ze zich maar aan.
    Dus geen opdringerige godsdienst, geen dubbele nationaliteit (omdat ze anders geen bijstand krijgen)
    Of je bent Nederlander, of je bent (weet ik waar ze allemaal vandaan komen), maar geen 2 leven meer.
    Geen dingen door dringen omdat ze godsdienstig moeten. Nationale veiligheid gaat voor elke godsdienst!

    Ik ben rij instructeur van beroep, maar mocht er eens zon wandelend gordijn in de auto stappen, waarvan ik het gezicht niet eens kan zien. Die wordt pertinent geweigerd. Puur uit veiligheid.

    In reactie op: NMO -> WTF? #17587026

    Nee Bart, het is niet de Islam die dat veroorzaakt.

    Het is de halfzachte regering die alles toelaat waardoor er door alle buitenlanders grootschalig misbruik van gemaakt wordt. Want we moeten allemaal wat tolleranter wezen. Schijnbaar geld dat enkel voor de mensen uit het westen, die uit het zuiden en oosten hoeven zich daar niet aan op te houden.

    Dat 80% daarvan in de islam gelooft is daar bij zaak van. Het hadden net zo goed Joden, Boehdisten, of hindoes kunnen wezen.

    In reactie op: manta B cc start niet meer #17567698

    bij 100 graden zou de sensor een weerstand van meer dan 40 ohm moeten hebben. (volgens werkplaatshandboek).

    Want bij 40 ohm moet de meter vol uitslaan

    In reactie op: NMO -> WTF? #17587023

    Heb het topic eens rustig gevolgd.

    Maar moet toegeven dat ik het met 90% van wat hier staat eens ben.

    Dat buitenlanders hier willen komen wonen en werken, heb ik helemaal geen problemen mee.

    Zolang ze zich maar aanpassen aan onze gebruiken en wetten. Dat ze dan ook nog een moskee willen ivm hun godsdienst, ook tot daar aan toe.
    Maar geen 3 in de stad!
    Als iemand hier islam wil doen, en dan begint te beweren dat hij daarbij een moskee MOET hebben en dat wij die dan maar MOETEN bouwen. Die kan van mij gelijk de pleuris krijgen.
    Dat ze dan van hun eigen geld een moskee laten bouwen, heb ik ook vrede mee. Mits hij door alle soort werknemers gebouwd wordt, en niet alleen door buitenlanders.
    Dan spreek je pas van echte integratie, met en DOOR de samenleving. niet alleen OP de samenleving.

    En wat die buitenlandse talen op de nederlandse zenders moeten, nokken moeten ze ermee.
    Ze hebben toch allemaal een schotel voor aljazeera. What the hell moeten ze dan met een eigen ding op notabene nederlandse zenders??

    Dit is toch wel het toppunt van we schuiven onze eigen dingen aan de kant omdat we anders rassist zijn…
    Kijk eens buitenland hoe goed wij jullie integreren :wtf

    Get the hell out of my country :fy

    In reactie op: Kilometerheffing 3 cent in 2012. #17550661

    Wat stond erin dan???

    geen televaag hier

    In reactie op: tikken en slecht lopen #17580873

    gevonden:

    krausse

    Kijk vooral ook eens verder op die site, die gozer heeft heel veel leuk spul liggen voor niet veel.
    Top service en snelle levering!

    In reactie op: tikken en slecht lopen #17580872

    Ja je kunt er een losse sluiting tussen zetten. Geen enkel probleem.

    Minpunt is dat je dan 1 schakel de popnagels van door moet slijpen. met ijzer veilsel tot gevolg.
    Dus ff goed oppassen.

    Sluitingen zijn trouwens nog te krijgen. als je ff geduld hebt, zoek ik ff een link voor je ;)

    In reactie op: Manta weer rijdend vraagie>p2 #17580991

    Geloof dat je 40mm veren nog bij brezan kunt krijgen. Dan kun je nog op de org dempers rijden (niet de voorkeur, maar is goed te doen)

    En anders ga je al richting de 60mm met korte dempers, beste door te verwijzen naar ebay.de of hier ergens iemand die nog wat over heeft.

    In reactie op: kink in de kabel ontdekt #17584854

    Ik maak me ook geen zorgen dat de ML de bodem niet goed kan beschermen. Ik maak me zorgen over de delen waar de uitlaat onderdoor loopt.
    Wat gebeurt daar als de warmte van de uitlaat erbij komt??

    En wat gebeurt er met de ML die op de uitlaat terecht komt daardoor?

    De rest van de bodemplaat blijft mooi beschermt, daar ben ik van overtuigd :afro
    Je hebt maar 1 kans om het in 1x goed te doen. En die wil ik dus ook tot het max benutten om een perfect beschermde, onderhouds arme bodemplaat te hebben.
    Eentje waar ik niet na 5 jaar weer opnieuw aan moet gaan werken.

    In reactie op: kink in de kabel ontdekt #17584852

    ml heeft kruip eigenschappen.
    Dus als er ergens een kras ontstaat, kruipt ML hierin, en sluit het daarna weer af

    In reactie op: kink in de kabel ontdekt #17584850

    draaispit is echt een uitkomst :wors

    De bedoeling is dus dat de onderkant beschermt blijft.
    Met ML gebeurd dat ook, elk scheurtje wat er ontstaat tgv steenslag oid, wordt automatisch weer dicht gevloeid door de kruipwerking van de ML plus dat elke eventuele roestvorming gelijk in de kiem gesmoort wordt.
    Je hebt dus een bescherming die actief werkt, niet zoals tektiel, passief.

    Maar ben dus bang dat het door de warmte van de uitlaat, te zacht wordt en dan op de uitlaat gaat druppelen…

    De lagen zoals ze dus voorzien waren,
    1) zinklaag
    2) laklaag
    3) ML laag
    Op deze manier, komt er dus never nooit meer iets van onder aan de plaat.
    Maar als de ML laag door de warmte van de uitlaat weg smelt….

    In reactie op: kink in de kabel ontdekt #17584847

    hier mijn onderkant in het (zelfde?) bokje

    Heeft zo te zien nooit een hitte schild in gezeten.
    Moet ook eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit eerder gezien heb…

    In reactie op: kink in de kabel ontdekt #17584844

    Nee, komt geen tektiel meer op de onderkant.

    Reden is heel simpel.

    Zie foto:

    Dit is dus het resultaat van tektiel. Die is dus gaan scheuren (was bijna niet te zien). Van binnen was er ook niets te zien.

    Ik voel er dus weinig voor om 5 jr na de restauratie weer opnieuw te moeten beginnen vanwege zulk ongein :swear

    In reactie op: kink in de kabel ontdekt #17584842

    Onder de auto zit/zat niets van een hitte schild. Enige wat ik gevonden heb wat daar iets van weg had, was een stuk extra plaat onder de achterbank thv de middendemper.

    De uitlaat die eronder komt, is een gruppe A met spagh, en het spruitstuk en voorpijp worden zowiezo met heatwrap in getaped.

    Maar vergis je niet in de temp die een uitlaat behaald als ie op bedrijfs temp is. Is heet genoeg om je poten te verbranden (ja jammer genoeg ervaring mee)
    Ook nog eens omdat hij dicht bij de bodemplaat komt te hangen.

    In reactie op: Manta 4×4? #17584869

    Dacht dat het een engelse was, maar na het zien van de clip twijfel ik er zeer aan.

    Dat van die ford onderdelen weet ik bijna zeker.

    In reactie op: Manta 4×4? #17584867

    Die engelse manta 4×4 die ooit eens in het clubblad gestaan heeft, had geloof ik onderdelen er onder van den Ford Sierra Cosworth.

    Ook niet de makkelijkste onderdelen om aan te komen.

    In reactie op: kink in de kabel ontdekt #17584840

    Dat zou betekenen hitteschild over de gehele lengte van de uitlaat…

    Niet echt praktisch uitvoerbaar, helemaal niet omdat de uitlaat vrij hoog komt te hangen (ivm drempels)

    In reactie op: accu verplaatsen #17567212

    al aangepast ;)

    Had al door dat het neit werkte

    In reactie op: accu verplaatsen #17567210

    Dit gaat iets sneller denk

25 berichten aan het bekijken - 1,651 tot 1,675 (van in totaal 1,902)