Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
vraag me af hoe ze dat met de steekassen doen, :PAlles is op maat te laten maken, als je er maar voor betaald :P
Gister avond in Arnhem, net na het station, een groene corsa B (gsi?) met verlaging en aparte andere achterlichten.
Ik ging links en die andere corsa rechts, bekende hier misschien ?
DSG ombouwen op andere motor, is dat een optie ?
Is er al contact geweest met AC de meern ?
Als ik kan, dan wil ik ook wel langs komen :thumbup
origineel gepost door louwe 16 klepper
nietsder gaat niets boven groningen;):thumbup:thumbup
Hhahahaha jawel hoor, Noorwegen wel en euh… :P
Ik ben er wel zondag :thumbup
19 oktober 2009 om 18:08 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372422Er missen nog een paar leidingen :jerry
:P
Gaat lekker ;)
Ga je nu komend seizoen wel mee doen ? :angel
Zou niet best zijn als die maandag niet meer komt :P
Als je dat zondag had gezegd, dan hadden we mijn ex witte kunnen bekijken.
Hahahaha, hij is bijna klaar.
Ik ben er nu mee naar Velp, de ultieme test rit dacht ik zo :P
Dus vrijdag avond nog even de punten op de i dan kan ik maandag zo naar de RDW gaan.
Idd, ik zou ook voor de Z20LET met F28 gaan :thumbup
@ corsaboy, Als je de motor gewoon inbouwd zoals het hoort, moet je dan toch nog de bouten met locktite opnieuw erin zetten? Ik heb al meerdere motoren ingebouwd, de meeste kreeg ik de bouten die ik zelf vast heb gezet bijna niet meer los :P dus in mijn ogen is locktite dan overbodig.
@ geert666, Ik heb de bumper op de auto laten zitten en de radiateur past niet tussen de slotplaat en het kleppendeksel door. Ik moest de pakking toch al vervangen, dus nu 2 vliegen in klap gedaan. En het poetsen laat ik doen door de hogedruk spuit, ik ben wel goed, maar ook lui :P

Ik heb vandaag de radiateur verwisseld, daarvoor moest ik het uitlaatspruitstuk compleet los hebben, dit moest toch al gebeuren om de pakking te vervangen ( de pakking was al 3x keer gebruikt en lekte ).
Verder heb ik de remmen nu klaar kunnen krijgen, helaas nog niet met de 284×22 brembo’s maar met corsa B GSI remmen, deze had ik gekregen van een sponsor ( basgsi ) :D nogmaals bedankt hiervoor :thumbup
Nu had ik nog een foutcode in de ECU staan, dus net uitgelezen, de code’s waren 31 en 93.
31 is geen toerental signaal, logisch de motor stond uit :P
93 is low voltage hall-sencor, dus ik moet de draden even controleren. ( ik heb een vermoeden waar ik moet zoeken )Nu moet ik dus nog een paar kleine rammels verhelpen en dan moet hij klaar zijn voor de RDW keuring :D
:D doe je dan ook weer een grote update in een nieuw topic ?
Ik hoop dat het volgens de regels gaat ;)
Vanavond om 20.00u begonnen, en om 22.00u gestopt.
De rembekrachtiger samen met de hoofdremcilinder is over gezet van de grijze corsa naar de zwarte.
De achterste motorsteun is ook verwisseld voor een andere.
Morgen ga ik verder.
origineel gepost door jwda
1x wiellager
2 achterbanden (niet zo’n probleem, ik had nog goede winterbanden)
2x roestschade veerschotels achter
kokerbalk rechtsvoor te ver geroestVolgens garage was ie het niet meer waard om te repareren
Auto heeft 181000 gelopenDit is nog geen dag werk man, is zo klaar bij een beunhaas.
origineel gepost door sw16v
dan kan daar je turbo plannen project wel in joop :jerry:thumbup DOEN
http://www.youtube.com/watch?v=Kf6aoMikkXU&feature=related
Ik zeg opsluiten of iets anders, maar niet vrij rond laten lopen :vertag
http://www.youtube.com/watch?v=bbZosXDdKYQ&feature=relatedDeze jongen laat zeg even beet nemen
Je zal het maar proberen :P
http://www.youtube.com/watch?v=9FXmFB7A2XA&feature=related
Ik zit nog wel op school, maar zulke leraren hebben wij niet :P1 op 18 :wors
Mooi dat je nu weet waar het aan ligt / lag :thumbup
Die heb ik er afgelopen weekend weer op gepopnageld ;) Bedankt voor de tip.
Ik had er 267-267 graden met 10.95 lift in zitten.
Ik deed er heel ruig mee, en het bleef altijd heel :thumbup
-
AuteurBerichten