Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-







:cry
Hij start nog niet, ik snap er niets meer van.
Hij heeft vonk, hij heeft benzine, er is compressie.
Bij het starten slaat hij niet aan, bij het stoppen met starten geeft hij 1 knal uit de uitlaat.
Starten met quick start in de inlaat reageerd hij niet op, dus ik denk geen vonk, maar die heeft hij wel :(
Ik heb net gekeken, gelukkig valt de schade aan de voorkant erg mee. Door de enorme sneeuw bult voorop de auto vertekende het beeld, ik dacht dat de bumper kapot was en 10cm naar binnen stond.
Gelukkig dus weinig schade buiten om de auto, ik heb de kentekenplaat weer enig sinds recht gebogen.
Maar nu wil hij nog steeds niet starten. Ik heb de verdelerkap gecontroleerd, die was droog en schoon.
Ik heb de benzine toevoer gecontroleerd, die werkt. De BDP sencor en brandstofrelai werken ook.Maar hij start nog niet, dus ik ga nu weer verder zoeken.
( sorry voor mijn melding dat de voorkant kapot is, gelukkig valt dit reuze mee )
Ik ben nu net wakker.
Even een broodje eten en dan ga ik kijken bij dag licht wat er allemaal stuk is.
De corsa doet het niet meer.
Na net 1,5 uur bezig geweest te zijn om de auto’s los te krijgen uit de sneeuw, hield hij ermee op, op de terug weg.
De voorkant is ook kapot, ik ben met 60 km/h een 60cm hoge sneeuw duin in gereden :cry
Eerst slapen, ik ben net naar huis gesleept door jan ( bedankt daarvoor :thumbup ).
Ik kan mezelf wel wat aan doen, ik baal echt dat ik m’n corsa dit heb aangedaan. ( foto’s volgen nog )
:cry:cry:cry:cry:cry
:wors
Ik wil ook zo’n ding bouwen en dwars gaan :thumbup
Helaas kan dat nu niet.
Dus als jullie veel foto’s posten dan kan ik met jullie mee genieten :angel
origineel gepost door GlennGSI
Toch maar eens overwegen om een setje pu bussen aan te schaffen. Las alleen dat de fabriek vlam had gevat :hmmzMaar oke, 10W40 en dan vol of half syntheet ?
En welk merk is aan te raden ?Dank je voor de felicitatie ! :jerry
Half syntheet dacht ik.
Het merk is voor elke persoon weer eigen keuze, daarom kan ik je hierin niet adviseren, de verschillende soorten olie hebben een kwaliteits aanduiding achterop de fles staan.
Want 10W40 is niet een kwaliteit, maar een specificatie van de olie.PU bussen gaan niet kapot bij mij.
Ik gebruik altijd 10W40 ( ik ben geen liefhebber van kroon olie )
Verder wil ik je feliciteren met je nieuwe bodem :thumbup
7 januari 2010 om 19:27 In reactie op: Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande #17585084Winter banden verplichten is weer een bron van inkomsten voor de overheid, daarom ben ik erop tegen.
Ik heb met mijn smalle nieuwe zomer banden meer grip dan winter banden die half op zijn.
Ik wou net Volkswagen brullen :D
:puke wat lelijk :P
7 januari 2010 om 16:06 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372511Pi/4*55^2= 2375.83 mm^2
2*2375.83= 4751.66 mm^2
Pi/4*110^2= 9503.32 mm^2
Daar zit wel wat verschil in niels ;)7 januari 2010 om 12:00 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372507Wat zit er rechts naast de gasklep ?
Hoe groot is deze in doorlaat/gasklep oppervlak ?
http://www.youtube.com/watch?v=Gw-AxiVqihM&feature=player_embedded
Geweldige mooi om te zien, wat een mooie auto’s maakten ze toen :thumbup
http://www.youtube.com/watch?v=kEOKck7WWvU&feature=player_embedded
Voor de porsche liefhebbers :thumbup lekker geluid :D
Mag je wel geweigerd worden dan ?
Ik heb gelukkig geen last van een kapotte tank meter.
Als ik het wel zou hebben, dan zou ik kilometers gaan bijhouden.
Of een ander vlotter monteren.
Inderdaad nieuwe draad einden en nieuwe moeren kopen bij de dealer.
De nieuwe draad einden kun je monteren door er 2 moeren op tegen elkaar in vast te draaien.
Ik zou er geen loctite op doen.Het uitboren is een pittig klusje, ik heb het inmiddels een paar keer moeten doen.
Ik adviseer eerste en centerpons erin te slaan, en dan beginnen met een boor 4mm.
Dan met 5 millimeter, dan 6, dan 6,5 en dan proberen de gebroken bout eruit te draaien, als het niet wil, dan nog een keer boren met 7, dan moet de oude bout er wel uit willen.Ik kan alleen vertellen dat dit een geveerde cinterbrons koppeling plaat is met 6 segmenten :P
Achter kun je de veren wel weg laten en dan rubber blokken tussen de schokbreker plaatsen.
Kijk anders een naar de oplossing van max.
Het is een zelfbouw auto toch ?
Daar zijn meerdere bouw pakketten van te koop d8 ik.
Maar de neus is inderdaad lotus super seven, de kont ook d8 ik.
Ik heb de originele drukgroep weer gebruikt. Dit werd mij wel afgeraden, maar ik had het geld niet voor nieuw spul. Het gevolg is te zien op de foto hier onder.
5 januari 2010 om 22:52 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375023:thumbup
Gelijk goed aangepakt, lekker stevig gemaakt, en meteen ruimte gemaakt :afro
Dat ziet er allemaal super vet uit :wors
Ik zou zelf bijna zo’n achterwiel aangedreven project beginnen :thumbup
( misschien moet ik dat ook maar gewoon gaan doen :P )
@ CORSA2L16VALVE , ik ben het met je eens, file rijden word echt lastig.
Verder is een geveerde cinterbrons plaat een hele goede optie :D
Ik heb mijne gekocht van:
http://www.rallybanden.com/c-241457/sportkoppelingen-sintermetaal/

-
AuteurBerichten