Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
29 januari 2010 om 16:45 In reactie op: Pastry's corsa GSI c20xe [update Gesperd, vliegwiel en #17468713
:thumbup
Gefeliciteerd :wors
28 januari 2010 om 20:11 In reactie op: project corsa a 1400 joy new pics [ velgen en banden gemonte #17574102:cool:
Dat staat al een stuk beter.
Ik heb net stil gestaan tijdens het boodschappen doen.
Jan heeft me naar huis gesleept.
Na het los gehad te hebben en een andere rotor en verdeler erop gezet te hebben, rijdt hij nu wel weer.
Hopen dat de fout melding niet terug komt.
@SW16V, als de melding terug komt dan heb ik eerst zelf nog een andere draadboom liggen; toch bedankt voor het aanbod :)
Foutcode 94 :cry
Echt lekker bezig met het lasapparaat :thumbup
Ik krijg er ook helemaal zin in als ik de foto’s bekijk :wors
Hey sebastiaan, ga je in de politiek, ik stem op jou :jerry
Zo lang mijn oldtimer maar wegenbelasting vrij en km-heffing vrij blijft :P
Ik heb een werkende hall-gever gevonden :D
@ Edwin en Patrick, Super tof dat het zo geregeld kon worden :thumbup
Ik heb alweer een halve tank benzine op gereden :P
Dana Winner – Die Vleugels
Nette prijs :thumbup
Bruin-blauw van de C20XE draadboom moet je aansluiten aan de bruin-witte draad van je corsa A dashboard ( niet de handrem sensor draad want die is ook bruin wit )
Dan kun je bruin-geel aan de massa aansluiten en je auto op contact zetten dan gaat het lampje knipperen.
Nice goodies :D
Wat koste de slangen ?
Vraag Johan van Vught eens, die is ook bezig met deze turbo’s
Jou auto moet een keer flink heet gereden worden.
Steeds korte stukjes rijden is heel slecht voor een auto.
De katalysator gaat niet zo maar verstopt zitten, dat heeft een oorzaak.
origineel gepost door Aapje
’t lampje is alleen aan of uit.
Een oliedrukgever (sensor) heeft een variable weerstand erin. Deze weerstand zorgt dus voor de meter.Kortom, je hebt een andere sensor nodig op je motor…
Klopt helemaal :thumbup
origineel gepost door Fearless
Jah..maar weet niet zeker of die er op zit.
Ik kon nietlang gaan vanmiddag, laatst keer dat ik er was zat ie er nog op…Ik zal hier in de buurt wel eens verder zoeken, eerst maar weer eens met school bezig :mad:
STRESSSS :P
@ vectratinus , hoe laat wil je hier zijn ?
Zie U2U :D
Bedankt voor het mee denken en zoeken :thumbup
WAAAAARRRRR ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Linkje graaaaaag :angel
Poging 2 om de hall-gever te renoveren.






Helaas mocht het niet zo zijn, hij start er wel mee, maar zodra ik gas geef houdt hij in.
Dus de zoektocht gaat verder, wie heeft een werkende hall-gever voor me te koop ?
:cry
:thumbup:thumbup:thumbup
werkt echt super, alleen even de gaten iets groter boren :D
Nee bij de SP9000 heb je alleen een verhoogd risico op het los laten van het profiel bij hoge snelheden :cry
voor 7×13 een banden maat van 175-50-13
en op 8×14 een banden maat van 195-45-14 of 185-50-14
Ik doe ze er niet weer op als ik ze los heb :P
Ik zet ze vast met een zelf-tapper :angel
Van een C14SE naar een X14XE, euhm…
De brandstofpomp moet het wel kunnen doen.
De aandrijf assen passen ook gewoon.
De draadboom en ECU moet je wel over zetten.
Ik zou er gelijk een 1600 in zetten, maar ik ben geen lief-hebber van ecotec motoren :angel
-
AuteurBerichten