Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die heb ik ook in mijn corsa B2 1.5 TD
Ik ben ook nieuwsgierig.
De voorbumper over de straat geschuurd king:
26 februari 2014 om 15:01 In reactie op: Corsa B2 knipperlicht in het zij-scherm demonteren/vervangen #18220235bedankt voor jullie uitleg.
Bij mijn corsa A was dit voldoende.
Zoals Mr. Bone beschrijft heb ik het ook al eens gedaan, werkt ook uitstekend (steekt dan juist niet meer uit ;) )
Komt er ook nog een interkoeler tussen?
Welke versnellingsbak gebruik je?
Afgelopen weekend de frontbalk en radiateur vervangen.








Vanavond de verlaging-set gemonteerd :angel :thumbup
@sjoerdie wrote:
Freek,
Heb jij geen problemen met de koeling dan?
Die warmtewisselaar heb ik zien Zitten inderdaad.
Oliekoeler heb ik nog wel liggen, dus dat zou ik eens kunnen bekijken.Op welke auto doel je nu?
De 1.7 TD corsa A had een 1.2 benzine radiateur, hiermee kon ik lange tijd 160 km/h rijden, dat was de grens. daar boven werd hij te heet.
De 1.5 TD corsa B heeft een nieuwe originele diesel radiateur, hiermee kan ik lange tijd 150 rijden zonder problemen.
Als ik de versnellingsbak heb aangepast dan hoop ik 170 te kunnen rijden zonder problemen.24 februari 2014 om 20:29 In reactie op: C20NE in een Fletcher Arrow boot met een UA JET UNIT jetpomp #18195421Puur voor de fun :angel
Misschien als vervoersmiddel bij de dragraces.
Ja een Honda MT blokje met 70cc en 24mm carburateur ;)Er zit een warmtewisselaar op die de olie koelt.
Misschien helpt het om de olie via een olie koeler te koelen i.p.v. via een warmte wisselaar.Extra info: De turbo koelt ook met koelvloeistof.
Als je de auto gebruikt om mee te touren, dan is een WR bak wel fijn.
Als je er mee wil gaan racen, dan zijn juiste de kortere overbrengingen van een CR erg leuk.Dus de keuze is een persoonlijke smaak.
24 februari 2014 om 07:28 In reactie op: C20NE in een Fletcher Arrow boot met een UA JET UNIT jetpomp #18195418@louwe 16 klepper wrote:
en freek bierkrat racer????
heb ik dat topic gemist??? ;)Hier heb ik niet echt een project topic van, hij is via facebook wel te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=fCe6e5cxl9U&list=UUFCljhCFKcv_ctrl76ZXvdA&feature=share” onclick=”window.open(this.href);return false;
21 februari 2014 om 07:43 In reactie op: C20NE in een Fletcher Arrow boot met een UA JET UNIT jetpomp #18195413Ik heb tussendoor veel andere dingen gedaan.
Bierkrat racer werkt inmiddels met expansie uitlaat.
Mijn Daily Saab is kapot gegaan.
Inmiddels heb ik ook een waterscooter gekocht.
De corsa B nieuwe daily kost me veel tijd :cry
Als er tijd voor is, ga ik zeker verder met dit project.
Slecht contact in een van de draden of stekkers.
20 februari 2014 om 07:34 In reactie op: Verbouwing van de E Cabrio-R C20XE – In de Primer #18219043Deze auto ken ik nog wel :wors
Volgens mij ga je hier weer iets moois van maken :thumb
2e hands kun je ze ook wel vinden voor minder dan 100 euro.
Laatst op marktplaats was er een set van 20 euro te koop.
Dan zal het wel zelf maken worden :swear
Bedankt voor het zoeken :thumb
En wat kost die?
Met andere woorden wat schiet ik hiermee op?
Zijn er las-delen te koop voor het stuk chassisbalk achter?
@Fearless wrote:
En idd een goeie gedachte om een corsa b van het latere bouwjaar te pakken, manmanman wat kunnen die oudere types rotten.
Heb er nu net weer 1 klaar gelast, complete chassisbalk achter was open. En zelfs de achteras was verrotBij mijn B was de achteras ook verrot, ik heb er een andere onder gezet.
auto is van 1999 en heeft net 2 ton gereden :(
@HansCorsa15td wrote:
Dat gelas aan een auto kun je beter helemaal niet aan beginnen. Beter een andere Corsa na ’97 terugkopen die hebben die roestproblemen niet meer.
Mijn corsa B van 1999 is velen malen meer verroest dan de slechtste corsa A die ik heb gehad :puke
Kadett D 12s Turbo
waar kan ik meer informatie vinden?
:thumb
Klopt, zat ook al ingebouwd in mijn corsa A, maar helaas nog niet werkend gehad :(
Hopelijk doet hij het wel in mijn corsa B, want ik rij wel erg veel snelweg km’s (40k tot 50k per jaar)
Dit moet ik ook maar eens gaan doen.
-
AuteurBerichten
