Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door biancaatje
tja doe t lekker toch hihihi moet ie maar niet sleutelen hahahahahahaha@freekcorsa mannen met babietjes blijven helemaal geweldig….
Helaas is het niet m’n eigen zoon, dat zou ik wel graag willen.
De draadboom van de auto hoeft nooit vervangen te worden bij een motor wissel.
Bij een motor wissel word altijd gesproken over het vervangen van de motor-draadboom.
Je zult dus niet de auto-draadboom hoeven te vervangen bij een motor-swap.
origineel gepost door Xe_freakgrunn
gewoon even een 1,4se erin keepen en je hebt 30 pktjes meerDan kan hij beter ween C16NZ nemen.
Bij een C16SE moet er een andere brandstofpomp in, met een C16NZ hoeft dit niet.
Dus als je makkelijk en goedkoop meer vermogen wil is een C16NZ een goede oplossing.
origineel gepost door wagnas
Oke, ben een leek op dat gebied, Is het eerst online bestellen en dan een eenmalige overschrijving doen? Dan bestel ik vanavond en doe ik morgen een acceptgiro naar de bank.:)Freek, ik woon bij Hoorn aan de A7. Ik ga de snelweg op, leg een steen op het gas en dan ben ik zo in Marum, ligt ook aan de A7.:D
Laat het liever door jouw doen.:thumbup Kan jij volgende week zaterdag ochtend?
De 17e ben ik ’s ochtends vanaf 7 uur aan het straten, ik weet niet hoe lang dit gaat duren.
Je bent van harte welkom, dan laat ik me maat wel ff alleen straten :P
Ik weet niet wat ze kosten, maar ze zijn vast duurder dan een C20NE motor king:
die 10 of 20 pk die je noemt ga je niet redden met alleen een nokkenas op een 1.4 motor.
Als je zegt dat hij niet lekker loopt, dan adviseer ik je om hem eerst goed te laten lopen, misschien wil je dan niet meer vermogen hebben.
Een 1600 motor past er zo in, maar een 2 liter 8 klepper is goedkoper :angel
Ja autobandenmarkt is echt super :D
Weet je zeker dat je helemaal hierheen komt rijden, terwijl ze het daar ook kunnen doen ?
origineel gepost door hhnd-corsa
code weet ik zo niet,, maar een nokkenas scheel tog iets van 10,, mischien 20 pk heb ik gehoord?
en op da blokje van mij is da wel merkbaar veel want ding heeft volgens papier 60 pk of zo maar is wel iets minder volgens mij want da blokje wa erin ligt is lui :P
maar is zoon nokkenas zo duur dan als het zonde is van me geld?
blokje is duurder maar daar ben ik ook wel voor aant sparen nu,, maar zon nokkenas wilde ik erin tot ik dus geld heb voor een ander blok en tot dan tog een iets sneller autoootje te hebbenhaha, ik wil je niet uit je droom halen :angel
Dus droom lekker verder :P
Ik zou het niet doen, zonde van je geld.
Het resultaat weegt niet op tegen de kosten.
Welke motor code heb je eigenlijk ?
Misschien is een andere motor niet eens zo duur voor je.
het scheelt een beetje meer als je er een 2 liter motor in kiept :P
http://www.tyrestretch.com/9.5_195_45_R16/9.5_195_45_R16_Continental_Sport_Contact_2-%282%29.jpg.php
195 band op 9.5J Wil je dat wel ?
Nou wil ik niet vervelend zijn, maar iedere auto-monteur die ook echt een liefhebber is kan het net zo netjes als ik het kan doen.
Erg precies te werk gaan, niet te veel haast hebben, dan moet het wel lukken.
En na het balanceren de velg een kwart slag draaien en opnieuw laten draaien op het apparaat, dan weet je zeker dat het wiel goed gebalanceerd is.
Marum ( groningen )
Ik kan het wel doen, maar iemand dichterbij is makkelijker denk ik.

Ik begreep dat kaal de mode is, dan moet ik m’n hoofd ook maar kaal doen, of niet ?
Die moeten nog even gericht en gespoten worden, ik wil graag de stoeprand schade er nog uithalen.
Dan kan ik er misschien mee naar de meeting in Sleen gaan de 18e.
Maar misschien zet ik ook wel de grijze 15 inch eronder, die staan ook wel leuk.
Het is ook wat als je keuze hebt :cool:
Eigenlijk wil ik de 15 inch cup velgen met de nangkang banden er wel op hebben, maar dat gaat niet met de remmen :(
:D Bedankt :D
Ik heb dit apparaartje ook gemakt voor het polijsten, maar ik kan er ook best op schuren ontvetten en spuiten :P
Ontroesten van remschijven gaat ook ideaal.
Lassen van stalen velgen wil ik misschien ook wel eens gaan proberen.
Ik heb nog een setje 15 inch staal liggen die niet al te fris meer waren, daarom heb ik ze geschuurd ontvet en gespoten.
Ik moet de remklauwen nog roest vrij maken en spuiten, daarna kan ik deze velgen erop zetten :)
Zo waren ze.

En zo is het geworden
Het gaat over een corsa A 1.6 GSI met een E16SE motor, misschien was het handig dit in de eerste post erbij te zetten.
Corsaboy geeft het juiste antwoord :thumbup
Hij pakt wel lekker op :D
Gaaf man, wanneer maak je een filmpje van vol accelereren ? :angel

Ik zal het thermostaat huis en de carter ventilatie ook moeten ontwijken, verder heb ik wel redelijk de ruimte :D

Dit model moet het worden, ik moet nu alleen de maten nog vast zetten.
origineel gepost door Fearless
Wat is er nu beter aan zon turbo dan een gewone?Voor mij de prijs, en ik vind het wel een uitdaging king:
Ik heb begrepen dat hij sneller opspoelt dan een normale turbo.
origineel gepost door mayhem
origineel gepost door rallyastra
Kun je niet beter een gewone variabele turbo nemen ?deze was goedkoper:jerry
@ Niels, ik heb geen gewoon variabel turbo budget :P
Vandaar dat ik deze FoMoCo gebruik.
origineel gepost door max
Je bent dan nog niet te laag voor je olieretoer van de turbo…Goed punt, die moet ik ook in de gaten houden :P
Wederom bedankt :D
Hahaha, je hebt ook wel een beetje gelijk hoor, maar het is hobby, en ik wil ook wel eens proberen zo’n mooie ramshorn te maken.
Ik kan wel een beetje lassen, maar dit is zeker een uitdaging ;)
De lasbochten wil ik voor ik begin eerst allemaal aan elkaar plakken met plakband, dan kan ik alle aansluitingen naadloos maken.
Daarna wil ik de las volgorde gaan vastleggen, dat is een pittig klusje :vertag
En het aflassen moet gebeuren met een bekken gas, om de bloemkolen te voorkomen waar max me voor waarschuwde.
Dan zit ik alleen nog met de thermische spanningen die optreden, deze hoop ik in SolidWorks Simulation vast te kunnen stellen. Want dan kan ik er ook verstevigingen of juist verzwakkingen in maken, zodat er nergens een scheur in zal komen.
Ik realiseer me wel dat het een gigantische uitdaging is, maar ach, ik heb de tijd king:
1 april 2010 om 09:58 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372646Google translate ;)
graag – dit is uw Russische vriendin?
-
AuteurBerichten