Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt :D
:wors
Dit word echt een super geile kadett :thumbup

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=124276
Moderator, wat is de bedoeling met zulke mensen ? :P ?
8 april 2010 om 10:32 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561589Poetsen, oohja, dat moet ook :(
Ik zet mijn auto wel achter in de hoek :jerry
Welk merk is dit, wat koste het ?
Blijft een leuke wagen om te zien :D
Mooi dat de roest plekken aangepakt zijn :thumbup
8 april 2010 om 08:30 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561587Ik heb er zin in :thumbup
Ik weet niet wat je met ophanging bedoeld ?
De remmen en schokbrekers en draagarmen en trekstangen zijn allemaal gelijk.
Als mijn zwarte A1 echt goed af is, dan wil ik daar wel een shoot van hebben :D
temperatuur sensor al geprobeerd ?
Heeft iemand een foto van het buisje, misschien kan ik dit ook wel zelf doen.
Het afdoppen en dan een slang erop kan ik al wel :D
Vraag het even na bij je verzekering maatschappij ;)
APK kijkt niet naar motorcode.
Er is wel een regel geweest dat het aantal cilinders moet kloppen.
Omkeuren kost nu 50 euro, ik heb mijn auto ook van 33 kW naar 110 kW omgekeurd :D
officieel wel ja

Dat kan heel mooi met zo’n ding :P
Je hebt gelijk Servaas.
De beste optie is inderdaad een auto kopen die standaard af fabriek zo’n motor erin heeft liggen.
Want als je inderdaad een motor-swap wil doen, dan moet je gaan omkeuren bij het RDW.
origineel gepost door Corsa_GSi
Die makkelijke RDW regeling geldt nog tot 1 mei volgens mij, dus wees er snel bij :agentWaar haal je deze informatie vandaan ?
Heb je een betrouwbare bron ?
7 april 2010 om 10:09 In reactie op: ik heb een c20ne moter met 384000km en de comperss is 10 #17651200origineel gepost door corsaboy
Ik weet niet hoor, maar zelf met een krat bier op, kan ik iets duidelijker beschrijven…
:thumbup
ik ook :P
Met kloppen kun je het materiaal oprekken, met rollen alleen maar naar buiten duwen.
Dus ik kan het wel geloven :thumbup
Als je nu een C14NZ motor hebt, dan is een C16NZ in mijn ogen het meest betrouwbaar en makkelijkst.
Mijn mening: Ik vind C16XE en X16XE zijn probleem motoren.
Er zijn ongetwijfeld mensen hier niet met mij eens.
Ja ECU moet ook anders, die hoort bij de motordraadboom.
Ik ben zelf geen liefhebber van de 1600 16 klepper motoren, maar het is in ieder geval een betere keuze dan een andere nokkenas in een C14NZ zetten.
De juiste naam is: Draagarmbrug
Een veerpootbrug is boven in gemonteerd :angel
http://www.corsa-novatuning.nl
:afro
Je zit niet echt vast aan een “SET” het meeste is ook zelf wel te regelen :cool:
Als je kadett remmen hebt, dan heb je ook kadett onderdelen nodig.
Valeo is het merk, de rest is een ander merk.
Heb je hem ook al RDW laten keuren, kost nu maar 50 euro ;)
De motorsteunen en aandrijfassen passen er inderdaad zo op.
Tenzij je een OHV motor hebt, dan weet ik niet zeker of de motor steun een de rechter voorkant wel past.
Verder moet je, als je ombouwt van carb naar injectie ook de brandstofpomp ergens tussen bouwen, of de hele tank wisselen.
-
AuteurBerichten