Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:D
au m’n hoofd :angel
F16
F18
F20
Deze moeten allemaal zonder enige vorm van aanpassingen erop passen.
Er is dan nog wel verschil tussen de CR en WR uitvoeringen.
Hierover vind je meer informatie op http://www.opel-infos.de
Volgens Bugkiller zijn ze gelijk aan elkaar.
Tent Bier BBQ :D
lekker vrij vakantie vieren :wors
Nee die linkse is waar ik mijn sensor in heb gedaan.
Die sensor die je zelf hebt gepost die komt achter de linkerkant van de pomp die je ook gepost hebt.
De thermostaat is makkelijker te vervangen dan het klokje ;)
De stekker van de sensor afhalen en tegen de min aanhouden, dan gaat de meter naar het rode hoekje, dan werkt het klokje goed.
21 april 2010 om 16:57 In reactie op: Tegenhanger van het klaag topic: Het blijheid topic!! #17556236JEEEEEEE HAAAAAAAA, de zon schijnt, en ik ben vrolijk, lekker knallen met de muziek :D
ZOMER in de kop :angel
Kom maar op met die warme strand feesten :thumbup
Die zwarte aansluiting komt je lampje aan, dat andere pinnetje is voor de olie druk meter.
deze komt achterin de olie pomp, ik heb zo ff geen foto, sorry.
Nee, dat kan niet.
Die draad die wij aangesloten hebben is voor het olie druk lampje, niet voor de druk meter ;)
21 april 2010 om 16:32 In reactie op: Astra GSI 3.0 24v v6 project, Astra GSi Turbo erbij! #17660151Mooie kleur op de astra :D
Ga zo door :thumbup
Die sensor in de carterpan is een olie niveau melder, lampje in een kadett GSI midden op het dash.
De olie temperatuur kun je aansluiten achterop de olie pomp.

De spanning met die volts aan geeft kan rechtstreeks op de accu.
De olie druk zit rechtstreeks achter op de olie pomp.
De lucht benzine verhouding komt met een lambda sonde in de uitlaat.
Mij is verteld dat de wielen nieuw zijn gekocht en nooit uit elkaar zijn geweest.
Vervang je schokbrekers eens, dat is niet zo moeilijk, en het kan een oplossing zijn.
Haha, die posters hingen er 4 a 5 jaar geleden ook al :P
Goed bezig met de D :wors
De bak blijft bij een A corsa op de originele plek hangen en toch moet er bij een ombouw het blokje omgedraaid worden.
Zover ik weet blijft bij een B corsa de bak ook op de originele plek hangen.
Maar er komt bij jou geen spacer tussen de achterste motorsteun en de versnellingsbak, daarom vermoed ik dat je het schakelmechanisme niet hoeft aan te passen.
Haha, maar ik weet niets zeker, ik zelf geen B corsa :P
Ik adviseer ook de finish balancer ( scooter is de bijnaam ) te gaan gebruiken.

Volgens mij zijn de kleppen van een 18E kop 1 mm groter.
Weet je wel dat de aansluiting van de inlaat van een 18E kop niet gelijk is aan de C20NE cilinderkop?
Waar voor wil je deze motor opbouwen?
circuit, cross, rally, straat ?Er zitten geen centreer ringen in, de velgen zijn precies pas gemaakt voor opel.
Bij het rond draaien van de band op het balanceer apparaat heb ik er nog op gelet of de band of velg ook slingerde.
De velg en band zijn allebei netjes rond zoals het hoort te zijn.De koeling op de klep uitsparing word velen malen kleiner, daardoor zullen die randen eerder gaan smelten.
Welkom op het forum.
Wie ben je ? Zou je misschien een voorstel topic willen maken ?
Waarom wil je dit allemaal gaan doen met een 8 klepper motor ?
Is een C20XE geen betere oplossing ?
Of misschien een C20NE met Turbo ?
:thumbup
– psycho-bitch
– Piele – TR (waarschijnlijk)
– freek corsa
–
–
–Corsa B C20XE + R1 carbs = dikke pret @ circuit
zoiets :angel
Misschien handig om dan te vertellen waar je het hebt laten doen, en wat het koste :P
Doen :thumbup
-
AuteurBerichten