Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat staat in je tank klepje of op de bestuurders deur.
Zo niet, dan kun je het vinden op de kaart die bij de pomp hangt.
Als dat allemaal niet lukt, dan is 2 bar een stuk beter dan 1,4 bar ;)
Verzonden
Dat ventiel regelt de turbo druk, het is dus wel belangrijk dat die er op de goede manier tussen komt.
De carterventilatie kun je naar een catchcan leiden, dis kun je mooi verstoppen onder je inlaatspruitstuk.
Of je doet er een filter op, wat niet mijn voorkeur zou hebben.
Er zijn ook turbo’s die alleen olie gekoeld zijn.
En als je turbo koeling nodig heeft als je thermostaat nog dicht staat, dan doe je wat verkeerd :vertag
Zoveel nog ?
20 mei 2010 om 08:26 In reactie op: wie of hoe kom ik aan het kenteken voor goedkeuring bij de r #17649999:o
:wors
19 mei 2010 om 21:20 In reactie op: wie of hoe kom ik aan het kenteken voor goedkeuring bij de r #17649997inderdaad :thumbup
laat maar komen die :kewlpics
De Hot-Rods waren in ieder geval veeeeel minder irritant dan de motoren in drachten :P
Je kunt astra veren onder je corsa zetten :angel
Ik heb mijn olie temperatuur sensor in de plug achterin de motor gedaan.
19 mei 2010 om 15:29 In reactie op: wie of hoe kom ik aan het kenteken voor goedkeuring bij de r #17649992:wors
Hebben jullie ook een mail gehad, waarin ze vragen naar het kenteken ?
:wors
Gefeliciteerd :thumbup
:wors
Een witte met bloemetjes erop ?
Je 60 ft tijd kan sneller als je slick gaat gebruiken ;)
Compressie Verhouding = ( Pi/4 * boring^2 * slag + Volume verbranding kamer ) / Volume verbranding kamer
Als je zuiger 0,07mm boven je motor uit steekt, dan komt hij toch nog niet boven de koppakking uit ?
Wat is het probleem dan ?
:cry
:P
origineel gepost door corsaagsi
Kunnen we niet allemaal een euro inleggen om de brandstofkosten van SW te vergoeden? Ik wil dat monster wel ’s zien! (dan bedoel ik de Corsa natuurlijk) :jerry:(
en ik dan ?
krijg ik ook een euro ?
EDIT:
misschien krijg ik toch een deel van de brandstof kosten terug :P
2 uur rijden voor mij, niet echt grappig met deze brandstof prijzen.
Meer zielen = meer vreugde toch ?
Kom maar langs :thumbup
18 mei 2010 om 13:55 In reactie op: 15-3-2010 RDW Keuring Corsa B C20XE -> Auto in beslag !! #17628637Wat is nu de stand van zaken ?
ik zet in op een top 5 positie met mijn daily :angel
Ik lees dit net, mijn eerste gedachten gaat uit naar een los zittende klinknagel van de koppeling plaat.
Als het druk lager stuk zou zijn, dan moet je het ook in de vrij horen, bij intrappen en los laten van de koppeling.
Als het druk lager stuk is, dan moet je het niet horen als je bij een kabel bediende koppeling het pedaal ophoog tilt met je voet.
Door het vervangen van de koppeling plaat zou het opgelost moeten zijn, maar als je dan toch bezig bent, is het wel zo handig om alles meteen te vervangen ( lees: koppelingplaat, drukgroep en druk lager ).
-
AuteurBerichten