Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wees welkom ;)
Ik zal als eerste beginnen vanaf de sensor de draad te bekijken, in de motor ruimte is de kans op beschadiging het grootst.
De blauwe draad maakt sluiting naar de massa, dan slaat de wijzer vol uit.
Even het draadje controleren dus.
Klopt, hier achter staat dan C20NE of 20SEH
Welkom op het forum.
Er staat een motor code op het onderblok, als je voor de auto staat aan de rechterkant boven op het onderblok.
:jerry
Ik zei LEUK gesprek, iets met technische inhoud :P
@ Deef,
Hopelijk komen we elkaar vaker tegen, het was zeker een leuke dag :D
Ik heb alleen nog steeds trauma’s van dat ik verloren heb van een kadett :(
Ik heb zo’n vermoeden dat wij nog een keer een lang en leuk gesprek gaan voeren :thumbup
Kijk dat antwoord zocht ik.
Dan verkoop ik deze weer en koop ik een andere hendel.
26 mei 2010 om 15:41 In reactie op: 15-3-2010 RDW Keuring Corsa B C20XE -> Auto in beslag !! #17628663Als ze een document van je in beslag nemen dan moet je om een briefje vragen waarin ze verklaren dat ze op die datum dat document van je in hebben genomen met die reden.
Naam en handtekening eronder, dan heb je bewijs.
@ Geert666, het is geen officiele meeting, we komen er allemaal toevallig op dezelfde tijd en dezelfde dag enzo…
Als er politie komt dan ben je er dus ook zelf standig, je hebt geen toestemming van een organisatie of iets in die richting.
Maar ik persoonlijk zeg: Wees van harte welkom, meer zielen meer vreugde ;)
Nee, daarvoor kun je de koeler slang los draaien.
PAS OP, als je motor daarna warm word, dan ben je opeens een liter olie kwijt, doordat de thermostaat dan open gaat.
De meesten vervangen die olie niet, die mengt dan wel weer met de nieuwe olie.
origineel gepost door Prikkie
geen druk bij het ontluchten bij de d kadett omdat klauwen verkeerd om zitten misshcien? ff links en rechts omwisselen. ontluchtingsnippel moet onderaan zitten.:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerryho sorry de ctrl v bleef hangen :P
Ja, als je het filter vervangt dan moet je het nieuuwe filter altijd vullen met olie.
Het liefst daarna eerst starten zonder het BDP signaal ( stekker los leggen )
:angel
Sorry :cool:
Her boren is in mijn ogen geen optie.
Je kunt wel zelf een setje staal laten verbreden.
U2U Hanskadett eens, hij kan je wel verder helpen.
Welke kleur heeft je astra ?
Welk nummer staat erop ?Sorry nog niet aan toe gekomen.
Hij moet het eigenlijk wel even gaan doen :angel
De kleuren draden die ik heb, heb ik al wel genoemd.
Bruin en bruin-paars.
Ik moet denk ik gewoon een andere hendel erop zetten.
25 mei 2010 om 21:27 In reactie op: C20XE oliedruk opstarten.. Hij loopt, maar tikt hard onder h #17676067Ja ik heb er wel 1, geen idee of het past, maar hij is in ieder geval wel nieuw ;)
Orang-pinda
GML
Folkyc20xe
SW16V
Mayhem
Geen zin ?
Geen tijd ?
Geen geld ?
Nog niet op de hoogte ?

origineel gepost door Fearless
Die vent met die Seat diesel reed voor mij in die bocht nog een band omver…die rolde vlak voor mijn auto langs. Kon hem goed ontwijken nog, later ging ie de pits in omdat ie dacht dat ie zn band lek gereden had:DDie diesel deedt het super!
Die astra F met die 8klepper er in ook! Ik had niet verwacht dat ie nog zulke tijden kon zetten:wors
http://www.youtube.com/watch?v=uLoCI_WX4mk&feature=player_embedded
De gegevens die de organisatie nodig had moesten we vooraf mailen, dus dat hebben we allemaal gedaan.
Wat denk je, komen we daar, moeten ze alles nog met de hand invoeren :cryHij heeft dus mijn naam van m’n rijbewijs gehaald, daar staat Frederik.
25 mei 2010 om 20:04 In reactie op: C20XE oliedruk opstarten.. Hij loopt, maar tikt hard onder h #17676064Tikkende stoter moet wel ophouden als de motor warm is, zo niet, dan moet je hem beter af beulen :angel
Als dat ook niet helpt en je weet zeker dat het een stoter is, dan kun je een klein beetje ATF olie erbij in doen. ( je vervangt de olie toch na 500 a 1000 km )
Ik heb ook gigantisch genoten van het burnen :angel
Het sprinten is alweer saai met deze auto :P
Echt respect voor jou of je kadett, misschien was het de combinatie, ik snap het nog steeds niet :afro
-
AuteurBerichten