Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@ mayhem, heeft die nep rat style ook al een naam ?
Je kunt wel alvast een reserve setje homokineten op voorraad nemen.
Ik heb het ook, nog geen problemen gehad.
Kennen ze daar ook zoiets als de dood straf ?
Doen dan :puke
idd, kaal en geen opties das oldscool
geen asbak, geen sigaretten aansteker, geen klokje, geen lucht roosters, geen enz…..
Even kijken naar het aantal draden. ( meestal 3 of 4 , die met 1 draad zijn uit de mode )
Lees hem nou eerst even uit, als het wat anders is dan heb je voor niets je lambda verwisseld.
En dan is mijn auto kleiner dan jou kadett, en jij past bijna 2 keer in mijn lichaam :P
Oke Suc6
Ik gebruik de knipper methode nu al via een druk knopje die verstopt ligt in de asbak :P
Sorry dan heb ik het verkeerd gebracht :P Mijn motor gaat niet weg :afro
Wat heb ik eraan gedaan:
Halve maan van de gasklep af
Oude type SFI vervanger erop gezet
Cilinder kop schoon gemaakt, kanalen schoon gemaakt, kleppen gepolijst en kleppen opnieuw ingeslepen
De lasnaden in het uitlaat spruitstuk eruit gefreest
Normale uitlaat diameter ( 45mm )Verder rij ik al 6 jaar met deze motor, en hij is inmiddels wel goed ingereden :P
Uitlezen kun je ook zelf doen met de knipper methode, ook wel paper clip methode genoemd.
Als ik dealer hoor dan denk ik aan euro tekens :P
Mijn C20XE heeft koppel vanaf 2000 rpm meer dan 200 Nm, is dat niet wat dan ?
Zaag dan niet, hang ze onder je dashboard :P
Ik doe het zelf ook bij mooi weer :P
Waarom heeft een manta rijder 2 rode horizontale strepen in zijn garage staan ?
De elleboog blijft altijd uit steken bij het in en uit rijden van de garage, zowel voor als achteruit de garage in rijden :P
Een SEH motor heeft meer vermogen op hogere toeren door de nokken as die 1 graad anders is dan die van de NE.
Als je de SEH zuigers in een NE motor zet gaat de compressie omhoog, door het vlakken van de kop gaat de compressie nog verder omhoog, dit geeft meer druk op de zuiger, dus meer koppel. ( heeft niets met toeren te maken, toch ? )
Wat misschien nog een optie is, is de cilinderkop van een 18E motor monteren, die heeft een kleinere verbranding ruimte, en grotere kanalen. ( nadeel is wel dat je dan ook een 18E inlaat moet gaan gebruiken )
origineel gepost door CORSA2L16VALVE
auto is weer klaar.Alleen nog wachten tot men fles NOS terug gestuurd is.
Vul ik ze binnekort zelf wel
greetz
:thumbup
Lekker bezig king:
origineel gepost door freek corsa
Als ik weer eens in Velp ben met de auto, dan kom ik wel langs.Ik ga vanavond een kijkje nemen king:
EDIT:
Groningen is veel drukker en gezelliger :P
Dat hangt van de temperatuur af.
Ik heb op mijn C20XE geen koeler, maar wel een olie temperatuur meter :thumbup
10W40 en een olie koeler :hmmz
Heb je de originele banden maat eronder ?
Even om uit te sluiten dat de band niet aanloopt.
De plaat achter je remschijf komt ook niet tegen de schijf aan ?
LUK of SACHS
Ze zijn allebei wel goed :P
:wors
Binnen kort ga ik CC werkend maken :D
Bedankt Oenatje :D
Mijn ervaring is dat het toch altijd lekt, dus ik heb niet de moeite genomen om er een nieuwe ring bij te zoeken en kopen.
Laat de :kewlpics maar weer komen :D
M2.5 heeft een 2,5 bar brandstof druk regelaar
M2.8 heeft een 3 bar brandstof druk regelaar.
-
AuteurBerichten