Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij de turbo tussen het koude en warme gedeelte van de turbo aan de boven kant.
Als er iemand een foto wil posten dan word het veel duidelijker denk ik.

Volgens de afbeeldingen van google is het geen talbot matra, maar het is wel de richting die ik ook in gedachten had.
Ik heb nog niets gezocht, maar ik denk dat het iets in de richting van simca is, of renault.
Hij heeft achterwiel aandrijving met de motor achterin gok ik aan de hand van de uitlaat die onder de bumper te zien is.
Het is een 5 gaats onderstel, dat hadden ze in die periode nog niet dacht ik, dus ik ben nog aan het brainstormen met mezelf :P
Hij heeft een Pirelli P zero nero achterband ;)
origineel gepost door jermir
makkelijk :jerry:jerry het is de Rinspeed Splash!!!!!!!!!!!!!!:thumbup
Gefeliciteerd :D
Geniet ervan ;)

Hier is net iets meer te zien, misschien raden jullie hem nu wel.
Nee ook allebei niet :P
Hij is lastig hè ;)
origineel gepost door sw16v
Hij ziet er niet uit nee :jerryHij heeft wel dezelfde kale plekken als de persoon die ik in de spiegel zie
:jerry
Het is geen caterham, ook geen lotus, en de naam seven komt er ook niet in voor.
Als hij echt te lastig is moeten jullie het melden.
:o
NEEEEEEEE :(
Of is het een grapje ?
Hey Jan,
Heb je al wat foto’s kunnen uploaden ?
Nederlands en Europees denk ik.
Duuuuurrrrttt laaaaaaaannggg :angel
Klopt.
C20XE M2.5 heeft bij vol last 2,5 bar.
Stationair 2,0 bar.
Nee het is geen prowler ;)
De druk die hij stationair heeft + 0,5 Bar = de druk die hij bij vollast heeft.
Dit geldt alleen voor de standaard druk regelaar, dit is afhankelijk van de diameter van de druk regelaar en de vacuüm die de motor geeft bij stationair.
Niemand die het weet ?
Ik neem de gok, ik doe het met een standaard KS700 kop.
Het is een druk pulsatie demper, geen druk regelaar.
Ik zou hem er gewoon tussen weg laten :P
Maar wacht anders nog even op reacties van andere mensen.
Dat potje is een pulsatie demper, die zorgt ervoor dat er geen druk schommelingen ontstaan in de brandstof druk.
Ik heb altijd al zonder dat ding gereden, maar andere mensen zeggen dat ik gek ben, dus ik weet niet wat ik je nu moet adviseren.
Als je hem hebt, waarom monteer je hem dan niet gewoon :P
Geld is op.
Handrem is stuk.
Versnellingsbak vind het niet zo fijn.
origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
laat maar eens eerste een half uurtje met draaiende motor laten staan zonder dop op vat.Dan laten afkoelen en peil controlleren.
Gr jack
Dan kookt hij zeker weten over :vertag
Nee dat is niet normaal.
Dat duid op lucht in het systeem, maar ik kan zo via het internet niet zien wat de oorzaak is.
-
AuteurBerichten