Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Een 4 in 1 uitlaatspruitstuk kan je nog wel wat verder helpen.
Voor welk doel eind gebruik je de auto ?
Sneller accelereren kan ook door minder gewicht mee te nemen.
Dat is toerental afhankelijk denk ik, het hangt dus van je rij stijl af.
Afdoppen, is alleen nodig in de winter, in landen waar het extreem koud word.
Het voorkomt vlokken van de benzine.
De cilinder kop is ook goed aan te passen.
De in en uit laat kanalen zijn nog wel mooier te maken dan ze af fabriek geleverd zijn.
Specifieke informatie hier over kan ik je helaas niet geven, ik weet dat er genoeg fanatieke 8 klepper tuners hier op het forum zijn ;)
Als je meer wil weten over een turbo erop bouwen, dan laat je het maar weten.
In welk type auto ga je het plaatsen ?
Er is heel veel aan te passen aan de motor, hoever wil je gaan ?
Wat is je budget, en hoeveel tijd heb je er voor over ?
1 september 2010 om 18:49 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375106Hoe gaat het hiermee ?
Je geeft zelf al het beste antwoord :thumbup
Je kunt er ook een SFI vervang plaat op zetten en daarop je buis lassen zoals je hem wil hebben.
Dan zit je niet vast aan een slang.
Je hebt de diameter die je wil dan en de richting van de buis bepaal je zelf.
EDIT:
Het is zeg maar die nieuwe SFI vervanger van M-tech maar dan alleen het plaatje.
Die kosten ongeveer 10 euro hier op het forum.
Ik vind een 6J ET49 velg een goede basis.
Die sluit binnen in de precies aan bij je schokbreker, dan is alles wat je verbreed alleen maar naar buiten.
Dan heb je dus het brede wiel zo ver mogelijk naar binnen staan.
Komt er geen nieuwe APK meer op ?
Wat kost het casco met kenteken ?
Eventueel kompleet ?
Als je een 225-40-14 band op een 10J velg zet, dan ziet het er zo uit ;)

Meer foto’s vind je op :

Dit is de TR van Piele, hij heeft ook 8J dacht ik.

Dit is steven zijn TR met 8J GT staal eronder.
Ik zou zelf zo breed mogelijk nemen, dan ben je uniek :P
Pas wel op dat je spoorbreedte niet meer dan 2% mag afwijken van originele waarde.
En je band/velg mag niet meer dan 30mm buiten de wielkast steken.
Maar aan de andere kant, alles wat niet mag is leuk :jerry
30 augustus 2010 om 12:18 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372855Ze blaast ook al af, geil :angel
30 augustus 2010 om 11:21 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372853Dan willen we natuurlijk wel graag een filmpje zien van de eerste keer starten :wors
Inderdaad, dat is een nette oplossing.
Daarna natuurlijk wel een nieuw of ander boutje er weer terug in zetten ;)


Ik heb net buiten in de regen bij mijn auto even 2 foto’s gemaakt, die komen eraan.
Ik sluit het altijd gewoon aan, het werkt altijd.
Je moet 3 massa draden hebben uit je zwarte kunstof ding met injector stekkers erin.
Ik las dat je 2 hebt, dat is het probleem.
Als je voor de auto staat dan heb je links 1 en rechts 2 draden, of precies andersom :hmmz
Ik weet zo even niet welke kleuren je nu noemt, maar waarom heb je de draden gewisseld ?
Mijn advies, neem een andere motor-kabelboom en sluit het aan zonder draden verwisselen.
Massa’s niet vergeten aan te sluiten.
Euhm….
Ik heb geen mono-point motor, dus ik weet even niet wat je nu bedoeld.
De sensor die ik omschreven heb geeft aan de ECU de motor temperatuur door.
Als deze defect is dan denkt de ECU dat de motor -72 graden Celsius is, daardoor gaat hij veel te rijk inspuiten.Dus je motor krijgt te veel benzine.
Dat komt meestal door een defecte koelvloeistof-temperatuur-sensor.
Dit is een sensor met een blauwe kleur, deze zit achter in je inlaat spruitstuk.
Kosten: 12 euro.
Lucht Massa Meter misschien ?
Is de rotor en de verdeelkap wel schoon ?
Hoe oud zijn de bougies ?
Ik heb net gekeken op h-base.
Ze zijn allebei hetzelfde, kijk maar naar de afbeelding die erbij zit.
Maar heb je het brandstof relai al gevonden ?
Want als die wel tikt, dan is je BDP sensor niet kapot.
Controleer eerst je brandstof relai eens, als die het niet goed doet dan geeft de ECU geen signaal voor de vonk.
Dus zoek het brandstof relai op, controleer of die tikt als je de auto op contact zet.
Controleer daarna of het relai tikt als je start.
Als dit werkt zou je benzine en vonk moeten hebben.
-
AuteurBerichten