freek corsa

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1,076 tot 1,100 (van in totaal 3,978)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: grotere injectoren #17725821

    Een 4 in 1 uitlaatspruitstuk kan je nog wel wat verder helpen.

    Voor welk doel eind gebruik je de auto ?

    Sneller accelereren kan ook door minder gewicht mee te nemen.

    In reactie op: olie verbruik #17726246

    Dat is toerental afhankelijk denk ik, het hangt dus van je rij stijl af.

    In reactie op: inlaatverwarming/koeling #17724924

    Afdoppen, is alleen nodig in de winter, in landen waar het extreem koud word.

    Het voorkomt vlokken van de benzine.

    In reactie op: Aanpassen 2.0 8v voor Offroad Racing #17723642

    De cilinder kop is ook goed aan te passen.

    De in en uit laat kanalen zijn nog wel mooier te maken dan ze af fabriek geleverd zijn.

    Specifieke informatie hier over kan ik je helaas niet geven, ik weet dat er genoeg fanatieke 8 klepper tuners hier op het forum zijn ;)

    Als je meer wil weten over een turbo erop bouwen, dan laat je het maar weten.

    In reactie op: Aanpassen 2.0 8v voor Offroad Racing #17723639

    In welk type auto ga je het plaatsen ?

    Er is heel veel aan te passen aan de motor, hoever wil je gaan ?

    Wat is je budget, en hoeveel tijd heb je er voor over ?

    Hoe gaat het hiermee ?

    In reactie op: lexmaul??? #17723490

    Je geeft zelf al het beste antwoord :thumbup

    In reactie op: slang sfi vervanger #17723366

    Je kunt er ook een SFI vervang plaat op zetten en daarop je buis lassen zoals je hem wil hebben.

    Dan zit je niet vast aan een slang.

    Je hebt de diameter die je wil dan en de richting van de buis bepaal je zelf.

    EDIT:

    Het is zeg maar die nieuwe SFI vervanger van M-tech maar dan alleen het plaatje.

    Die kosten ongeveer 10 euro hier op het forum.

    In reactie op: mening gevraagd #17721170

    Ik vind een 6J ET49 velg een goede basis.

    Die sluit binnen in de precies aan bij je schokbreker, dan is alles wat je verbreed alleen maar naar buiten.

    Dan heb je dus het brede wiel zo ver mogelijk naar binnen staan.

    In reactie op: 84er A1 rat .. update 12 september CINEY #17514819

    Komt er geen nieuwe APK meer op ?

    Wat kost het casco met kenteken ?

    Eventueel kompleet ?

    In reactie op: mening gevraagd #17721165

    Als je een 225-40-14 band op een 10J velg zet, dan ziet het er zo uit ;)

    Meer foto’s vind je op :

    http://www.tyrestretch.com

    In reactie op: mening gevraagd #17721164

    Dit is de TR van Piele, hij heeft ook 8J dacht ik.

    In reactie op: mening gevraagd #17721163

    Dit is steven zijn TR met 8J GT staal eronder.

    Ik zou zelf zo breed mogelijk nemen, dan ben je uniek :P

    Pas wel op dat je spoorbreedte niet meer dan 2% mag afwijken van originele waarde.

    En je band/velg mag niet meer dan 30mm buiten de wielkast steken.

    Maar aan de andere kant, alles wat niet mag is leuk :jerry

    Ze blaast ook al af, geil :angel

    Dan willen we natuurlijk wel graag een filmpje zien van de eerste keer starten :wors

    In reactie op: inbusbout kleppendeksel doorgedraaid. #17720826

    Inderdaad, dat is een nette oplossing.

    Daarna natuurlijk wel een nieuw of ander boutje er weer terug in zetten ;)

    In reactie op: injectories openen!!! #17720794


    In reactie op: injectories openen!!! #17720793

    Ik heb net buiten in de regen bij mijn auto even 2 foto’s gemaakt, die komen eraan.

    In reactie op: injectories openen!!! #17720790

    Ik sluit het altijd gewoon aan, het werkt altijd.

    Je moet 3 massa draden hebben uit je zwarte kunstof ding met injector stekkers erin.

    Ik las dat je 2 hebt, dat is het probleem.

    Als je voor de auto staat dan heb je links 1 en rechts 2 draden, of precies andersom :hmmz

    In reactie op: injectories openen!!! #17720786

    Ik weet zo even niet welke kleuren je nu noemt, maar waarom heb je de draden gewisseld ?

    Mijn advies, neem een andere motor-kabelboom en sluit het aan zonder draden verwisselen.

    Massa’s niet vergeten aan te sluiten.

    In reactie op: Corsa A stottert #17720494

    Euhm….

    Ik heb geen mono-point motor, dus ik weet even niet wat je nu bedoeld.

    De sensor die ik omschreven heb geeft aan de ECU de motor temperatuur door.
    Als deze defect is dan denkt de ECU dat de motor -72 graden Celsius is, daardoor gaat hij veel te rijk inspuiten.

    In reactie op: Corsa A stottert #17720492

    Dus je motor krijgt te veel benzine.

    Dat komt meestal door een defecte koelvloeistof-temperatuur-sensor.

    Dit is een sensor met een blauwe kleur, deze zit achter in je inlaat spruitstuk.

    Kosten: 12 euro.

    In reactie op: Motor loopt te rijk #17720358

    Lucht Massa Meter misschien ?

    Is de rotor en de verdeelkap wel schoon ?

    Hoe oud zijn de bougies ?

    In reactie op: gsi 8v start niet #17720288

    Ik heb net gekeken op h-base.

    Ze zijn allebei hetzelfde, kijk maar naar de afbeelding die erbij zit.

    Maar heb je het brandstof relai al gevonden ?

    Want als die wel tikt, dan is je BDP sensor niet kapot.

    In reactie op: gsi 8v start niet #17720286

    Controleer eerst je brandstof relai eens, als die het niet goed doet dan geeft de ECU geen signaal voor de vonk.

    Dus zoek het brandstof relai op, controleer of die tikt als je de auto op contact zet.

    Controleer daarna of het relai tikt als je start.

    Als dit werkt zou je benzine en vonk moeten hebben.

25 berichten aan het bekijken - 1,076 tot 1,100 (van in totaal 3,978)